
(Fot. materiały prasowe)
Przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 9 mln zł (wzrost o 115 proc.), Bloober Team wypracował w drugim kwartale bieżącego roku 5,4 mln zł zysku netto. Narastająco w pierwszym półroczu spółka osiągnęła sprzedaż na poziomie 15,3 mln zł (wzrost o 64 proc.) i rekordowe 6,93 mln zł zysku netto. Również na poziomie skonsolidowanym, spółka ma się czym pochwalić. W zakończonym półroczu przychody przekroczyły 20 mln zł (wzrost o 90 proc.), a zysk netto przekroczył 8,2 mln zł (wzrost o 600 proc.).
Bloober Team przygotowuje się do premiery swojej najnowszej gry The Medium, która ma ukazać się jeszcze w tym roku. Produkcja jest pierwszym wysokobudżetowym horrorem zaprojektowanym z myślą o konsolach nowej generacji, stanowi też największy dotychczasowy projekt spółki.
– The Medium jest największą światową produkcją z gatunku psychological horror, która ukaże się w tym roku. Dotychczasowe efekty prac wzbudziły uznanie branży i umocniły naszą pozycję na rynku. Rezultaty widzimy już teraz, chociażby w postaci podpisanej niedawno umowy z Epic Games w zakresie niestandardowej licencji na użycie Unreal Engine. Nie zwalniamy jednak kroku i liczymy, że w najbliższych tygodniach będziemy mogli poinformować o kolejnych sukcesach negocjacyjnych – mówi Piotr Babieno, prezes Bloober Team.
Bloober Team to niezależny producent gier wideo, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od 2011 r.