
Fot. Alba Konopie
Średni ticket inwestycyjny wyniósł 12 704 zł – najwyższy wśród emisji wspieranych przez Crowdway. Środki z emisji spółka wykorzysta m.in. na modernizację centrum produkcyjno-logistycznego, zakup maszyn rolniczych, rozwój technologii dronowych oraz ekspansję do USA.
– Przede wszystkim dziękuję wszystkim nowym wspólnikom, którzy zdecydowali się nam zaufać oraz tym samym zaangażowali się w dalszy rozwój naszej spółki. Zaufanie to jedna z największych wartości, jakie wynikają z emisji społecznościowych, to bardzo ważne dla mnie, jak i całego zespołu, że inwestorzy wierzą w nasz model biznesowy i chcą razem z nami budować branżę konopną w Polsce. Po zakończeniu kampanii możemy skupić się na realizacji celów emisyjnych i wytężonej pracy na rzecz naszej wspólnej spółki – powiedział Stanisław Raźniewski, prezes Alba Konopie SA.
– Gratulujemy zespołowi Alba Konopie z sukcesem zakończonej emisji oraz pozyskania blisko 200 nowych akcjonariuszy. Zainteresowanie spółką od momentu poinformowania o planowanym crowdfundingu było bardzo duże. Zarząd emitenta podjął też bardzo dobrą decyzję odnośnie wcześniejszej prezentacji szczegółów emisji, z uwzględnieniem odpowiedniej wyceny nabywanych przez inwestorów akcji. Dodatkowo wcześniej pozyskany inwestor, w ramach emisji prywatnej, również pozytywnie wpłynął na dynamikę kampanii. Alba Konopie SA to kolejny projekt konopny oraz szósta emisja wspierana przez Crowdway w tym roku, która zakończyła się zebraniem 100 proc. wnioskowanej kwoty – poinformował Marcel Rowiński, dyrektor operacyjny w Crowdway.
Alba Konopie SA to firma specjalizująca się w uprawie oraz przetwórstwie konopi włóknistych, a także produkcji i dystrybucji gotowych, w 100 proc. naturalnych produktów CBD na bazie konopi Cannabis Sativa L