Spółka podpisała umowę pośrednictwa dystrybucji swoich artykułów do sieci kilkudziesięciu hipermarketów na terenie Niemiec i Szwajcarii.
– Jak widać, prowadzone przez nas pertraktacje przyniosły założone rezultaty. Produkty marki D&D są już obecne na rynku ukraińskim i rosyjskim. Rozpoczynamy właśnie ekspansję na rynki zachodnie – zgodnie z zaprezentowaną strategią. Jestem pewny, że sprawdzone produkty D&D znajdą grono swoich odbiorców za granicą. – skomentował Daniel Śpiewak, prezes zarządu spółki.
Kilka dni po debiucie spółki na rynku NewConnect, sfinalizowano rozmowy z dystrybutorem francuskim, dziś spółka może pochwalić się zamówieniami przekraczającymi 76.000 euro.
- Zapoznaj się z wywiadem przeprowadzonym z prezesem D&D
http://www.stockwatch.pl/artykuly/post/2011/09/14/D-and-D-Mamy-powazne-plany-rozwoju.aspx