
Dino Polska otworzyło 150 nowych sklepów w I półroczu 2021 r. (Fot. Dino Polska)
– Dino Polska otworzyła od stycznia do końca czerwca 2021 r. 150 nowych sklepów wobec 84 rok wcześniej. Na koniec czerwca 2021 r. sieć Dino liczyła 1 622 sklepy, podczas gdy rok wcześniej obejmowała 1 302 markety – czytamy w komunikacie.
Powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino zwiększyła się do 633,2 tys. m2 wobec 505,1 tys. m2 rok temu.
Dino Polska to wiodący gracz w segmencie supermarketów proximity w Polsce, zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski, o średniej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 400 m2. Spółka zadebiutowała na GPW w 2017 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 10 125,82 mln zł w 2020 r. W piątek w południe kurs akcji spółki rośnie o 1,9 proc. do 286,30 zł. Kapitalizacja Dino Polska wynosi 28,07 mld zł.