Prognozy OS3 Group na najbliższe lata zakładają, regularny, sięgający nawet 37 proc. wzrost przychodów ze sprzedaży. Jeśli dodać do tego gromadzone 16 lat know-how, zespół specjalistów o najwyższych w branży kompetencjach, dynamicznie rozwijające się rynki mediów społecznościowych i mobile, a także wciąż rosnące słupki w wydatkach na reklamę interaktywną, przyszłość Grupy wydaje się mieć jeden scenariusz – intensywny wzrost i tym samym gwarantowany sukces.
OS3 Group dostarcza klientom skuteczne wielopoziomowe rozwiązania marketingowo-informatyczne aktywnie wspierając i uczestnicząc w budowaniu ich przewagi rynkowej. Plany inwestycyjne OS3 Group zakładają na najbliższe lata powiększenie Grupy, uzupełnienie portfolio usług, a tym samym stworzenie największej w Polsce Grupy Kapitałowej działającej w obszarze emarketingu.
OS3 Group obecnie jest w trakcie poprzedzającej debiut na NewConnect oferty prywatnej.
Rynek e-marketingowy, na którym działa OS3 Group, jest jednym z najmocniej rozwijających się oraz odpornych na kryzys. Badania przeprowadzone przez StarLink pokazują, że po trzech kwartałach 2011 roku szacowana wartość całego rynku reklamowego w Polsce wyniosła 5 miliardów 344 milionów złotych. Oznacza to wzrost wydatków reklamowych o 4,3% w stosunku do analogicznego okresu 2010 roku, kiedy to szacowana wartość inwestycji w reklamę wyniosła 5 miliardów 123 miliony złotych. W Polsce reklama internetowa jest motorem wzrostu całego rynku reklamy – w 2015 prognozowany wzrost może wynieść nawet 18 %. Podobną dynamiką wzrostu charakteryzują się sektory marketingu społecznościowego i mobile, a rynek e-commerce w 2012 może wzrosnąć nawet o 24 %. Długotrwały trend wzrostu każdego segmentu rynku mediów interaktywnych wymaga wyspecjalizowanych kompetencji w zakresie obsługi firm tradycyjnych, jak i tych z działalnością wyłącznie internetową.Dla OS3 oznacza to dynamiczny rozwój i wzrost wartości wraz z rynkiem.
O potencjale rynku oraz planach OS3 w wywiadzie dla TVN CNBC mówi Marcin Maj:
http://www.tvncnbc.pl/11646804,0,0,1,1,os3-chce-na-nc,tvn_cnbc.html
W skład grupy Kapitałowej OS3 Group S.A. wchodzą
– OS3 Sp. z o.o. (OS3 multimedia), założona w 1996 roku, jest jedną z 5 największych Agencji interaktywnych w Polsce. Specjalizuje się w tworzeniu specjalistycznych i efektywnych strategii marketingowych w obszarze: on-line (marketing internetowy) oraz off-line (marketing tradycyjny).
– Ostryga Sp. z o.o. (Ostryga) jest agencją marketingu społecznościowego. Doświadczony zespół specjalistów, nowoczesne rozwiązania interaktywne oraz know-how z zakresu ePR, pozwalają na tworzenie i realizacje efektywnych strategii obecności marek oraz firm w social mediach.
-MobileGo Sp. z o.o. (mobileGo) powstała w 2011 roku. Podstawową działalnością spółki jest świadczenie usług z zakresu marketingu mobilnego, adresowanego do osób posiadających urządzenia mobilne tj. telefony komórkowe/smartfony. Spółka buduje oraz realizuje wielopoziomowe strategie marketingowe z wykorzystaniem m.in. takich narzędzi jak dedykowane aplikacje mobilne, SMS, MMS, strony www na urządzenia mobilne, aplikacje mobilne.
Najnowszym projektem OS3 jest zintegrowana kampania promocyjna dla marki Jupik. Ogromną popularnością cieszyła się natomiast szeroko nagradzana za skuteczność kampania Monopoly Polska realizowana w ubiegłym roku dla firmy Hasbro.
W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt z Autoryzowanym Doradcą– BDO Sp. z o.o. lub bezpośrednio ze spółką.
Kontakt:
biuro@os3group.com
www.os3group.com
Krzysztof Ciesielski, BDO
Corporate Finance Manager
tel. +48 22 543 16 00
kom.+48 608 304 928
krzysztof.ciesielski@bdo.pl