W ramach oferty publicznej Unimot przydzielił 440 tys. akcji w transzy detalicznej i 1,76 mln walorów w transzy inwestorów instytucjonalnych. Papiery sprzedawano po cenie 45 zł/sztuka.
Po przydziale akcji serii J udział nowych inwestorów w kapitale zakładowym Unimotu wynosi około 27,4 proc. Cena akcji oferowanych wynosiła 45 zł, zatem wartość całej emisji to 99 mln zł, z czego po odjęciu kosztów emisji na realizację celów emisyjnych spółka pozyskała ok. 96,3 mln zł. Zgodnie z prospektem emisyjnym, pozyskane środki Unimot zamierza przeznaczyć na zwiększenie kapitału obrotowego wykorzystywanego w obrocie paliwami, rozwój w Polsce sieci stacji paliw AVIA, a także stworzenie aplikacji tankuj24 do sprzedaży paliw on-line.
Obecnie spółka rozpoczyna działania zmierzające do wprowadzenia akcji Unimotu do obrotu na rynku regulowanym GPW i tym samym przeniesienia notowań z NewConnect na rynek GPW. Spółka przewiduje, że akcje notowane na NewConnect oraz PDA nowej emisji zadebiutują na rynku regulowanym GPW w pierwszej połowie marca. >> Dołącz do dyskusji na forumowym wątku dedykowanym akcjom Unimotu