32 Dołączył: 2012-09-24 Wpisów: 590
Wysłane:
23 listopada 2012 00:04:27
przy kursie: 8,33 zł
Mam pytanie do osób lepiej obeznanych w zawiłościach prawnych.
Spółki muszą komunikować umowy, które przekraczają 10% kapitałów własnych spółki, tak?
W przypadku 11Bit to jest ok 613 tys złotych, czyli ta podobno podpisana umowa z Samsungiem musiała by być niższa niż ta kwota, by nie było potrzeby jej raportować?
|
|
178 Dołączył: 2010-09-09 Wpisów: 3 453
Wysłane:
23 listopada 2012 00:07:05
przy kursie: 8,33 zł
Pobralem na Galaxy S III za darmo, wszystko dziala i gra bardzo fajna Natomiast nadal czekam na info od spolki jak rozlicza sie z Samsungiem
|
|
23 Dołączył: 2011-06-14 Wpisów: 139
Wysłane:
23 listopada 2012 10:47:02
przy kursie: 8,60 zł
W SamsungApp znajduje się również FS jednak już w wersji płatnej. SJ jest jak najbardziej dostępne w mojej S II.Kategoria puzzle. Myślę, że to dobrze, że się pojawiają w wielu aplikacjach. Traktuję to jako szeroko pojęty marketing. Choć ciekawe czy spółka coś na tym zarobiła. Może się dowiemy???? pozdr. m
Edytowany: 23 listopada 2012 10:48
|
|
|
|
0 Dołączył: 2011-07-29 Wpisów: 1 159
Wysłane:
25 listopada 2012 20:46:21
przy kursie: 8,60 zł
Czy ktoś może zliczył (oszacował) w ilu kopiach rozprowadzono Anomaly I (specjalnie nie piszę sprzedano)? Na jaka ilość tych co kupili Anomaly I mozna liczyć, że kupią Anomaly II (Korea)? Ile mogło kosztowac zrobienie Anomaly II (30-50-70% wersji pierwszej)? Od jakiegoś czasu Anomaly I jest oferowane w indieroyale http://www.indieroyale.com/. Ilość kupujących jak na razie nie powala - ale ja nie o tym. Wydaje mi się, że jest to ostatnia zagrywka marketingowa przed rozpoczęciem sprzedaży Anomlay Korea. Zawsze teoretycznie dojdzie kilku chętnych na drugą część. Patrząc na czas zakończenia indieroyale to wychodzi 30 listopada - więc pewnie debiutu Anomaly Korea nie będzie w tym czasie, ale jest całkiem możliwe, że premiera (rozpoczęcie sprzedaży) będzie w pierwszym tygodniu grudnia... Przed Mikołajem... To by był świetny czas... Byki i niedźwiedzie mają swoje miejsce przy stole, a tylko osły zostają o suchym pysku... Przyglądaj się jak upór walczy z oporem a zawziętość ze wsparciem - na końcu dołącz do wygranych i zarabiaj
|
|
0 Dołączył: 2011-09-06 Wpisów: 162
Wysłane:
25 listopada 2012 21:09:55
przy kursie: 8,60 zł
google play: 50-100 tys. ściągnięć itunes: ok. 30 tys. ściągnieć.
Tyle wg mnie.
Pozdrawiam
Frogger
|
|
0 Dołączył: 2011-07-29 Wpisów: 1 159
Wysłane:
25 listopada 2012 21:15:18
przy kursie: 8,60 zł
a poprzez różnego rodzaju "indie" drugie tyle? Byki i niedźwiedzie mają swoje miejsce przy stole, a tylko osły zostają o suchym pysku... Przyglądaj się jak upór walczy z oporem a zawziętość ze wsparciem - na końcu dołącz do wygranych i zarabiaj
|
|
0 Dołączył: 2011-09-06 Wpisów: 162
Wysłane:
25 listopada 2012 21:17:59
przy kursie: 8,60 zł
"tyle" na oficjalnych sklepach - ile idzie przez typ "indie" - chyba nikt nie jest w stanie zliczyć...
|
|
0 Dołączył: 2010-07-22 Wpisów: 132
Wysłane:
25 listopada 2012 21:45:53
przy kursie: 8,60 zł
frogger napisał(a):google play: 50-100 tys. ściągnięć itunes: ok. 30 tys. ściągnieć.
Tyle wg mnie.
Pozdrawiam
Frogger Jest już ponad 195 tysięcy użytkowników GC dla Anomaly więc spokojnie można przyjąć że sprzedano ponad 200 tys kopii dla platformy iOS. Oczywiście trzeba doliczyć sklep AppStore dla Maca i Steam.
|
|
115 Dołączył: 2010-01-27 Wpisów: 1 082
Wysłane:
25 listopada 2012 22:07:53
przy kursie: 8,60 zł
Z tego co pamiętam anomaly dwukrotnie było w paczce humbe bundle, przy czym raz jako jedna z gier głównych i raz jako gra dodatkowa - dostępna po zapłaceniu określonej kwoty za pozostałe gry. To niewątpliwe też poszerzyło i to znacznie krąg osób, które z tą grą się zetknęły. W czasie tego typu przedsięwzięć jak humble bundle czy indie podawana jest bądź to łączna zarobiona kwota (którą dla wyliczenia liczby kupionych zestawów należy podzielić przez średnią cenę zestawu, która też jest podawana), bądź wprost liczba kupionych zestawów (jak w przypadku indie). Problemem jest natomiast oszacowanie zarobków dewelopera - bo tylko część dochodu z takich akcji idzie dla deweloperów i do tego nie wiadomo jak między sobą się oni dzielą. Z tego co pamiętam to w przypadku pierwszego humble bundle z udziałem anomaly łączna zarobiona kwota była dość duża - tak mi to utkwiło w pamięci, ale ile - to nie wiem.
|
|
0 Dołączył: 2011-09-06 Wpisów: 162
Wysłane:
26 listopada 2012 06:32:15
przy kursie: 8,60 zł
cetnar napisał(a):
Oczywiście trzeba doliczyć sklep AppStore dla Maca
wydaje mi sie, że appstore i itunes to to samo - przynajmniej jesli chodzi o dawanie ocen po zakupie - wspólna baza. Jak wpiszesz w google "anomaly appstore" to w wyniku wyszukiwania masz itunes. Pozdrawiam Frogger
|
|
|
|
0 Dołączył: 2009-10-19 Wpisów: 74
|
|
0 Dołączył: 2011-09-06 Wpisów: 162
Wysłane:
26 listopada 2012 08:32:56
przy kursie: 8,60 zł
Wiem dlaczego mój system się pogubił - bo producent z twojego linku to "Chillingo Ltd". Ja patrzyłem jedynie na Anomaly produkcji 11Bit...
Nie wiem, dlaczego raz występuje pod Seller: "11Bit", a drugi raz pod "Chillingo Ltd"...
|
|
0 Dołączył: 2009-10-19 Wpisów: 74
Wysłane:
26 listopada 2012 08:42:26
przy kursie: 8,60 zł
Bo wydawcą Anomaly na iOS jest Chillingo, a na Mac 11b. Pewnie firma doszła do wniosku, że sami są w stanie 'obsłużyć' zadania związane z rolą wydawcy - im mniej pośredników tym lepiej :)
Edytowany: 26 listopada 2012 08:44
|
|
0 Dołączył: 2011-09-06 Wpisów: 162
Wysłane:
26 listopada 2012 09:02:11
przy kursie: 8,23 zł
OK, w takim razie jest lepiej niż myślimy - widzę dwie wersje HD, za 3,99$ : www.appannie.com/app/ios/anoma...normal za 1,99$: www.appannie.com/app/ios/42777...HD ma 2093 oceny, ale to tylko US. Jeśli weźmiemy inne "zasobne" kraje, a 90% ocen z reguły pochodzi z (alfabetycznie): Australia Canada China France Germany Italy Japan Poland Russia Singapore South Korea Spain Thailand Turkey UK USA to mamy dla HD 4471 ocen, dodajmy 10% na kraje spoza powyższej grupy, czyli ok. 4900 ocen. To daje ilość pobrań na iOs zbliżoną do ok. 300 tys. www.appannie.com/app/ios/42777...www.appannie.com/app/ios/anoma...Wersja Normal: 1949 ocen + 10% daje ok. 2150 ocen, czyli jakieś 100-150 tys. pobrań. Z samego tylko iOs mamy więc ok. 300.000 x 3,99$ + 150 tys. x 1,99$. Liczy ktoś dalej? Google play + “indie”, ew. Steam? Pozdrawiam Frogger
|
|
193 Dołączył: 2011-02-28 Wpisów: 4 958
Wysłane:
26 listopada 2012 09:52:00
przy kursie: 8,23 zł
@froggerGoogle Play akurat jest banalny bo podaje przedziały ściągnięć. Możesz przyjmować między 1/4 a 1/3 tego co kupują konsumenci przez iTunes (ale zmienia się rynek ... jeszcze 2 lata temu Google Market miał sprzedaż produktową rzędu paru procent w stosunku do iOSa..). Biorąc pod uwagę tendencje na rynku w zmianach OSów, to Google Play za rok już może się zrównać z iTunes.  kliknij, aby powiększyćwykres nie uwzględnia jeszcze premiery rodziny Windows 8/Windows 8 RT, Windows 8 Phone i intensywnej kampanii reklamowej tych systemów (Microsoft stawia wszystko na jedną kartę, więc będzie je mocno promował)... ciekawe czy 11bit zdecyduje się napisać wersje swoich gier na Windows 8/Windows 8 RT? gracze na Windows Phone 7.5 i teraz nowi z 8ki mają niedostatek fajnych rozbudowanych gier. Tam nawet "stare" Anomaly mogłoby być ogromnym hitem * "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet. * "The market can remain irrational longer than you can remain solvent" * "scared money don’t make money" aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 26 listopada 2012 10:02
|
|
0 Dołączył: 2011-09-06 Wpisów: 162
Wysłane:
26 listopada 2012 10:05:48
przy kursie: 8,23 zł
frogger napisał(a):
Z samego tylko iOs mamy więc ok. 300.000 x 3,99$ + 150 tys. x 1,99$.
Liczy ktoś dalej? Google play + “indie”, ew. Steam?
to dodajmy do tych wyliczeń choć średnią ściągnięć z obecnego playa, czyli ok 75 tys. za 11,99 PLN. play.google.com/store/apps/det...Reszta jak piszesz, będzie dość trudna do oszacowania.
|
|
0 Dołączył: 2010-09-09 Wpisów: 379
Wysłane:
26 listopada 2012 10:39:26
przy kursie: 8,23 zł
frogger napisał(a):to mamy dla HD 4471 ocen, dodajmy 10% na kraje spoza powyższej grupy, czyli ok. 4900 ocen. To daje ilość pobrań na iOs zbliżoną do ok. 300 tys. Ta liczba jest wzięta z sufitu - na podstawie ilości ocen nie można wyliczyć ilości pobrań. Sama spółka powinna podać ile sprzedała przez poszczególne kanały i byłoby wszystko wiadomo.
|
|
0 Dołączył: 2011-09-06 Wpisów: 162
Wysłane:
26 listopada 2012 11:10:03
przy kursie: 8,23 zł
Z sufitu to może za mocne słowo.
Już kiedyś pisałem jakim algorytmem się posługuję, napiszę jeszcze raz.
Zrobiłem analizę ilości ocen vs. średnia ilość pobrań z playa.
Patrząc na ogólny parametr, % opinii w stosunku do downloadów (próba dla 121 aplikacji - tylko gry) wynosi 0,52%.
To oznacza, że co 200 download kończy się wystawieniem opinii. Więc najprościej byłoby pomnożyć liczbę opinii * 200. Ale to nie takie proste. Sprawę komplikuje fakt, że odsetek opinii maleje proporcjonalnie do grupy downloadów, tj. największy odsetek opinii dotyczy aplikacji z grup ściągnięć poniżej 100 tys. sztuk. Wziąłem to też pod uwagę. Aplikacje 11BIt nie należą do grupy Angry Birds, gdzie masz ilość ściągnięć z przedziału 100 - 500 mln :-)
Stąd moje szacunkowe wyliczenie. Nie zgodzę się jednak z określeniem, że "z sufitu". Oczywiście najlepiej byłoby uzyskać takie dane od spółki, ale żadna z growych nie kwapi się do podawania takich danych. Więc chwytamy się jak widzisz metod alternatywnych.
Pozdrawiam
Frogger
|
|
0 Dołączył: 2010-12-07 Wpisów: 12
Wysłane:
26 listopada 2012 11:26:54
przy kursie: 8,23 zł
Jakby tak w drugim kwartale złotówka osłabła z 90gr do euro i dolara to nie byłoby już tyle wątpliwości czy spółka zrealizuje prognozę.
|
|
3 Dołączył: 2008-07-30 Wpisów: 228
Wysłane:
26 listopada 2012 16:08:09
przy kursie: 8,23 zł
Każdy tu liczy (szacuje) ile to spółka zarobi, a kurs zachowuje sie troszkę inaczej. Czyżby tamci gracze inne algorytmy stosowali? Pytanie z innej beczki. Słyszał ktoś może o planach (czy takowe w ogóle istnieją) wejścia spółki na rynek główny. Ja osobiście nigdy z takimi wzmiankami się nie spotkałem, a IMHO popularność NC spółce chyba nie służy.
|
|
Czy na pewno chcesz przesłać zgłoszenie do moderatora?
Poniżej potwierdź lub anuluj swój wybór.