zscyspkz
Advertisement
PARTNER SERWISU
fqzxkrvg
4 5 6 7 8
Bakster
0
Dołączył: 2017-10-09
Wpisów: 33
Wysłane: 10 października 2019 20:35:29 przy kursie: 9,99 zł
Spółka po tej przecenie ma aż 132 mln. kapitalizacji przy stracie w pierwszym półroczu. W ogóle nie zdziwiłyby mnie dalsze spadki, wycena nadal wysoka. Spółka to raczej ta sama liga co Vivid, Cherry, T-Bull ale te podmioty kapitalizacje mają na poziomie 30-40 mln. Sukces TSG i porównania do tej spółki spowodowały, że zarządzającym łatwiej było złapać inwestorów na ten jak się okazało gamingowy bubel.
Edytowany: 10 października 2019 20:36

pytek21
12
Dołączył: 2018-03-28
Wpisów: 226
Wysłane: 10 października 2019 23:10:29 przy kursie: 9,99 zł
Cytat:
10 października 2019 20:35:29 przez Bakster
Spółka po tej przecenie ma aż 132 mln. kapitalizacji przy stracie w pierwszym półroczu. W ogóle nie zdziwiłyby mnie dalsze spadki, wycena nadal wysoka. Spółka to raczej ta sama liga co Vivid, Cherry, T-Bull ale te podmioty kapitalizacje mają na poziomie 30-40 mln. Sukces TSG i porównania do tej spółki spowodowały, że zarządzającym łatwiej było złapać inwestorów na ten jak się okazało gamingowy bubel.

TSG ma niestety (dla akcjonariuszy Boomshitu) 10x wieksze przychody, o zyskach nawet ciężko napisać. Ale patrząc na resztę spółek to Vivid, Cherry, T-Bull - chyba za wcześnie porównywać. W Boombicie zarząd jakby wymyślił sobie strategię - wydamy więcej na UA i sprzeda sie wszystko, strategia może i dobra ale jak robiona z głową, a tu idzie kasy i chyba ostatnio dopiero zaczęli łapać ze rynek gier tak nie działa. Póki co mają szansę na utrzymanie tej wyceny co mają, gorzej jeśli zrobią dodruk akcji - wtedy schodzimy do tej samej ligi co Cherry itd.
Taka moja opinia.
Jestem mega zawiedziony tą spółką i tzw. panem longtermem (specjalnie piszę go z małej litery, bo nie powiem, dużo ludzi przez niego dało się na tą spółkę nabrać).
Edytowany: 10 października 2019 23:11

BearHand
208
Dołączył: 2018-10-03
Wpisów: 1 287
Wysłane: 11 października 2019 00:38:46 przy kursie: 9,99 zł
Już analiza prospektu dawała wiele do myślenia a Pan longterm sprzedaje swoje usługi/opinie jak każdy inny przedsiębiorca, trzeba o tym pamiętać. Ten sam Pan swego czasu pochlebnie $$ się wypowiadał na temat spółek z branży windykacji, dziwnym trafem jedna jest zawieszona a druga spada i końca nie widać.


Space Cowboy
PREMIUM
61
Dołączył: 2018-12-27
Wpisów: 292
Wysłane: 11 października 2019 09:32:28 przy kursie: 10,302 zł
W tym kontekście warto przypomnieć materiał doradca.tv www.doradca.tv/boombit-ipo-deb... Oprócz tego jak trafna okazała się to analiza, to chyba najważniejsze jest to co na końcu:

Cytat:
No i przypominam, że każdy powinien sam przeprowadzać dokładną analizę spółki, w którą chce zainwestować. Ślepe słuchanie dziennikarzy, analityków, czy blogerów to bardzo zły pomysł, bo sugerując się tylko i wyłącznie czyjąś analizą, przerzucamy poniekąd na tę osobę odpowiedzialność – a tak po prostu być nie powinno.

szyderca667
2
Dołączył: 2015-02-14
Wpisów: 181
Wysłane: 11 października 2019 09:45:11 przy kursie: 10,302 zł
o Panu Longtermie Albercie Rokickim jest osobny watek na forum stockwatch. Ja sie tam juz wypowiedzialem o przeszlosci inwestycyjnej tego Pana.

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 11 października 2019 10:23:49 przy kursie: 10,302 zł
BOOMBIT - analiza techniczna [aktualizacja]

Króciutko - prognoza zejścia do strefy jednocyfrowych notowań zrealizowała się. Dzisiejsze odreagowanie jest w pełni uzasadnione, patrząc na fakt, że notowania dotarły do istotnego poziomu psychologicznego, wzmocnionego poziomem Fibonacciego. Dodatkowo w pełni został zrealizowany zasięg spadków wynikający z liniowej formacji kontynuacji trendu a i trzy luki spadkowe przemawiają za chwilowym wyczerpaniem potencjału przeceny.
Teraz można zastanowić się nad potencjalnym zasięgiem korekty - aktywności podaży należy oczekiwać w obrębie wspomnianych już luk. Dużo więcej o sile odreagowania dowiemy się na koniec dzisiejszej sesji, gdy ukształtuje się dzienna świeca - są zadatki na formację przenikania.

kliknij, aby powiększyć

Marcin71
0
Dołączył: 2009-07-15
Wpisów: 155
Wysłane: 16 października 2019 16:31:24 przy kursie: 10,07 zł
Obroty jakby spadały chociaż szepcze się, że wyniki za kolejne miesiące w tym z październik będą już dużo lepsze. Wydaje się, że po tak dużych spadkach powinno nastąpić odbicie.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 17 października 2019 22:16:15 przy kursie: 10,154 zł
Thanks a lot! – omówienie sprawozdania finansowego BoomBit po II kw. 2019 r.


Kurs spółki w ostatnim czasie niemiłosiernie pikuje. Nie można się temu dziwić, bo akcje spółki udało się sprzedać inwestorom indywidualnym naprawdę w wysokiej cenie. Nie należy jednak mylić błędów inwestorów i decyzji o zakupie akcji z sytuacją spółki.

Jak wspominałem przy okazji omawiania prospektu emisyjnego wyniki lat poprzednich były robione sprzedażą praw do gier, czasem wielokrotną – po szczegóły odsyłam do analizy. Jak głosi przysłowie „oliwa zawsze na wierzch wypływa” - gdy wspomnianych transakcji zabrakło na światło dzienne wyszedł prawdziwy obraz zyskowności prowadzonego biznesu.

Przychody BoomBita wyniosły w II kw. 14 mln zł co oznacza prawie trzykrotny wzrost w ujęciu r/r i 71 proc. zwyżkę względem I kw. Tak dynamiczne wzrosty w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku osiągnięto przede wszystkim dzięki zwiększeniu przychodów z mikropłatności (+6,5 mln zł, +636 proc.) i w mniejszym stopniu dzięki wzrostowi sprzedaży reklam (+3 mln zł, +116 proc.). W relacji kw/kw drivery wzrostu ułożyły się odwrotnie – mikropłatności zwiększyły się o 38 proc. (2,1 mln zł), natomiast reklama o 128 proc. (3,2 mln zł)

Spółka notuje wzrosty także w nieco dłuższym ujęciu czasowym, przy czym mówimy o wzrostach przychodów powtarzalnych, czyli po pominięciu sprzedaży praw do gier.


kliknij, aby powiększyć


Podstawowym powodem dynamicznej zwyżki wyników w II kw. br. jest premiera Coffee Corp. BoomBit nie podaje, co prawda, przychodów przypadających na poszczególne gry w sprawozdaniu, ale generowana przez nie sprzedaż pojawia się w prezentacjach wynikowych. Niektórych może dziwić, że prezentowane rezultaty (suma sprzedaży) nie do końca uzgadniają się z danymi ze sprawozdania. Dzieje się tak, gdyż w okresie do hard launchu sprzedaż z gier zmniejsza koszty skapitalizowane na bilansie i nie jest pokazywana jako przychód w sensie rachunkowym.

Wspomniany tytuł w II kw. br. dał ok. 2,4 mln zł przychodów na 5,8 mln zł całkowitej zwyżki sprzedaży. Wysokie dynamiki wzrostu notowały także inne gry typu GaaS – Darts Club wygenerował o 1,12 mln zł (+62 proc.) więcej niż w I kw. roku, natomiast Tanks a Lot! 1,35 mln zł (+44 proc.). Z gier, które debiutowały w zeszłym roku, najsłabiej radzi sobie Tiny Gladiators 2 – spółka przestała go nawet pokazywać jako kluczową grę. W prezentacji wynikowej ujawniono także dane sprzedażowe za kolejne dwa miesiące, czyli lipiec i sierpień. Widzimy, że w wakacje znacząco zmienił się układ sił w portfelu – najważniejszym tytułem okazał się Darts Club. Wiadomo także, że dobry wynik z okresu premiery Coffee Corp już się nie powtórzył. Mimo wszystko dane z prezentacji wyglądają dość optymistycznie – sierpień okazał się rekordowym miesiącem, choć zwracam uwagę, że to w dużej mierze dzięki grom Non GaaS.


kliknij, aby powiększyć


Skoro już wspomniałem, że w okresie wakacyjnym najlepiej wyglądał Darts Club, to warto zastanowić się czy to jest gra, która rokuje na miano hitu. Żeby to sprawdzić postanowiłem porównać przychody i nakłady na pozyskanie użytkowników (user aquistition - UA) w relacji do Fishing Clash. W pierwszych miesiącach przychody z gry były dość zbliżone – w pierwszym z nich to Darts wygenerował nawet większą sprzedaż. Proszę jednak zwrócić uwagę, że działo się to przy znacznie większych nakładach na UA. Ten Square Games uzyskiwał bardzo dynamiczne zwyżki przychodów przy nakładach rzędu 30 proc. przychodów, natomiast w przypadku Darts Club wskaźnik ten nigdy nie zszedł poniżej. Z tego wynika, że gra Ten Square Games ma albo lepszą konwersję wydatków na przychody, albo po prostu jest znacznie lepszą grą i rośnie organicznie. Wydaje się, że można powiedzieć, iż źródłem sukcesu Fishing Clash jest wysoka retencja. Inaczej mówiąc, gracze do produktu się mocniej przywiązują i prawdopodobnie także mocniej angażują.

Patrząc na poniższe dane prawdopodobieństwo powtórzenia sukcesu przez Darts Club można określić jako znikome. Proszę zauważyć, że w okresie wakacyjnym nakłady na UA urosły do poziomu nawet 60 proc. Wzrost przychodów w sierpniu względem kwietnia to 1,4 mln zł (183 proc.), ale wzrost nakładów na UA to 1,1 mln zł (363 proc.). Efektywnie spółka zwiększyła sprzedaż netto zaledwie o 0,3 mln zł. Oczywiście to pewne uproszczenie, bo część z pozyskanych graczy zostanie w grze i będzie generować przychód bez kolejnych nakładów na UA, ale na razie konwersja nie wygląda najlepiej.


kliknij, aby powiększyć


Przychody BoomBita rosną, ale koszty rosną jeszcze szybciej i to jest z punktu widzenia wyników największym problemem. Obserwujemy procentowy wzrost kosztów prowizji platform dystrybucyjnych w relacji do przychodów skorygowanych o sprzedaż IP – obecnie 16 proc., kwartał wcześniej 20 proc., a przed rokiem jedynie 3 proc. W dłuższym ujęciu należy oczekiwać wzrostu tej pozycji do rynkowego poziomu 30 proc. Koszty UA zabrały z wyniku w II kw. 3,2 mln, a ich udział w tak definiowanej sprzedaży wyniósł 23 proc. (2,2 mln zł kwartał wcześniej przy 27 proc. udziale). Dodatkowo spółka zawarła z twórcami gier umowy, które gwarantują im wynagrodzenie oparte o przychody – revenue share. Koszty te wyniosły aż 18 proc. przychodów w porównaniu do 9 proc. kwartał wcześniej i 14 proc. przed rokiem. Wydaje się, że na tak istotny wzrost pozycji miała premiera Coffee Corp. Amortyzacja kosztów produkcji gier i silników do gier wyniosła w II kw. 1,3 mln zł.

Suma wyżej wymienionych kosztów w II kw. zamknęła się kwotą 9,4 mln zł na 11,4 mln zł wszystkich kosztów własnych sprzedaży. To oznacza wzrost o 364 proc. r/r przy wzroście przychodów na poziomie 184 proc. Marża brutto na sprzedaży wyniosła 2,6 mln zł, co daje rentowność na poziomie 19 proc., czyli o 1 pp. niższą jak przed rokiem (16 proc. w I kw. br.). Teoretycznie część kosztów można przyhamować (na przykład nakłady na UA), ale jednocześnie w takim momencie należy też oczekiwać spłaszczenia sprzedaży. Na szczęście wzrost obciążeń pozwala, jak na razie, na pokazanie wzrostu zysku brutto na sprzedaży, niezależnie od interwału i okresu jaki obserwujemy.


kliknij, aby powiększyć


Niestety spółce rosną mocno także koszty operacyjne, co powoduje, że EBIT w każdym z rozpatrywanych okresów (po oczyszczeniu o sprzedaż praw) ląduje pod wodą. Koszty ogólnego zarządu wyniosły w II kw. blisko 3 mln zł, w porównaniu do 1,8 mln zł przed rokiem i 2,2 mln kwartał wcześniej. Trzeba jednak dodać, że obecny rezultat zawiera koszty wyceny warrantów subskrypcyjnych dla Ivana Trancika w kwocie 286 tys. zł. Niestety, nawet po wyłączeniu tego kosztu, EBIT spółki pozostaje ujemny na kwotę prawie 0,4 mln zł (nominalna strata 0,66 mln zł)

Linia finansowa kwotowo nie wnosi wiele do oceny, ale jest tam jedna rzecz warta uwagi. Wartością spółki miały być aktywności spółki w zakresie zwiększania monetyzacji z gier przez Superscale czy sprzedaży w Chinach przez Moondrip (spółka JV z Habby). Podmioty te konsolidowane są metodą praw własności co oznacza, że efektów ich działalności nie ma ani w przychodach ani w EBIT. Dopiero w linii finansowej pokazywana jest zmiana kapitału własnego przynależna akcjonariuszom BoomBita. Kapitał ten zmienia się w wyniku choćby osiąganego zysku netto przez te spółki, ale też w efekcie różnic kursowych. W II kw. spółka zaraportowała ze swoich spółek współ-kontrolowanych tylko 32 tys. zł zysku, a w całym półroczu 249 tys. Działalność na razie rozkręca się baaaardzo powoli.

Szału nie ma także w przepływach operacyjnych. Te były w II kw. ujemne na kwotę 2,3 mln zł, a w całym półroczu na 1,2 mln zł. To w przypadku BoomBita nowość, choć patrząc na trendy wyraźnie widać, że spółka niezależnie od okresu obserwacji znacząco zmniejsza saldo generowanych operacyjnie środków pieniężnych. Za to odwrotną tendencję mają przepływy inwestycyjne, w szczególności wydatki na prace badawczo rozwojowe, czyli gry. Gdzie nie zerknąć tam wzrosty. Inaczej mówiąc spółka przepala gotówkę coraz szybciej.


kliknij, aby powiększyć


Na koniec półrocza BoomBit posiadał 12 mln zł gotówki, czyli przejadł już połowę kapitału z ostatniej emisji akcji. To oznacza, że gotówki nawet przy zamkniętym strumieniu operacyjnym wystarczyć powinno na drugie półrocze, w którym być może pojawią się jakieś tytuły zmieniające obraz. Wspominam o tym, bo kwota skapitalizowanych kosztów pisania gier jest znacząca – 12,4 mln zł.
Z danych finansowych można wnioskować, że Coffe Corp był grą stosunkowo drogą – w II kw. oddano prace rozwojowe w zakresie gier na kwotę 4,6 mln zł i silnik za 2,4 mln zł. Łącznie daje to 7 mln zł. Być może wspomniana gra nie odpowiada za całość kosztów, ale o innym tytule spółka nie informowała. Pewnego rodzaju zagadką jest kwota prac oddanych w I kw. br. – 5,07 mln zł. Prawdopodobnie spółka nie informuje o wszystkich premierach, tylko o tych największych na które najbardziej liczy. Nierozliczone koszty gier, z których spółka osiąga przychody, wyniosły na koniec czerwca ponad 18 mln zł – przy obecnej amortyzacji spółka będzie je rozliczać ponad 13 kwartałów, czyli ponad 3 lata.

Wcześniej w analizie wspominałem, że dość optymistycznie wyglądała sprzedaż w sierpniu i teoretycznie tak mógł wyglądać cały III kw. Według danych z prezentacji przychody w lipcu i sierpniu wyniosły łącznie 10,1 mln zł. Zgodnie z raportami miesięcznymi, przychody w całym III kw. wyniosą tylko… 11,1 mln zł. Nie, nie oznacza to, że nie było przychodów we wrześniu. Oznacza to jedynie, że znacząca część przychodów jest generowana przez gry w fazie soft launch, a przychody takie obniżają koszty wytworzenia produktów, natomiast nie ma ich w raportowanej miesięcznej sprzedaży. Wygląda na to, że wyniki trzeciego kwartału będą niestety znów słabe.

Przychody znamy. Na tej podstawie możemy oszacować koszty platform, revenue share, natomiast koszty UA spółka podaje wprost. Amortyzacja też raczej nie zmaleje, więc taki quasi zysk brutto, jeszcze przed uwzględnieniem kosztów pracowniczych wyniesie ok. 3 mln zł, w porównaniu do 4,6 mln zł w II kw.


kliknij, aby powiększyć


W III kwartale niestety znów zapowiada się operacyjna strata. Jest jednak pewien promyk nadziei - skoro przychody raportowane są znacząco mniejsze od tych pokazywanych w prezentacji w związku z dużym udziałem gier w fazie softlaunch to jest szansa, że któraś z gier w portfelu daje już na tym etapie wysokie przychody. Wraz z globalną premierą i zwiększeniem środków na UA dla tego tytułu możemy dostać produkt, który zmieni oblicze wyników. BoomBit znajduje się w procesie transformacji i zmiany modelu działalności. W prospekcie wszystko miało wyglądać pięknie, natomiast życie pokazuje, że nie jest to takie proste. Spółka ma coraz mniej gotówki i bez wydania jakiegoś hitu w najbliższej przyszłości mogą się pojawić problemy z płynnością, a w zasadzie z dokończeniem produkcji. W tym kontekście dobrze nie wygląda ostatnia rezygnacja jednego z członków zarządu. W chwili obecnej BoomBit to element gry typu casual casino



Powyższa treść przez 365 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 18 października 2019 12:31

Space Cowboy
PREMIUM
61
Dołączył: 2018-12-27
Wpisów: 292
Wysłane: 18 października 2019 09:16:47 przy kursie: 9,96 zł
Marcin71 napisał(a):
Obroty jakby spadały chociaż szepcze się, że wyniki za kolejne miesiące w tym z październik będą już dużo lepsze. Wydaje się, że po tak dużych spadkach powinno nastąpić odbicie.


Przepraszam, ale co to znaczy, że się "szepcze"? Kto szepcze, gdzie szepcze?
Był jakiś raport, wypowiedź przedstawiciela spółki, analiza?

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 28 października 2019 11:42:00 przy kursie: 9,67 zł
BOOMBIT - analiza techniczna

W kilku słowach - kolejna formacja kontynuacji trendu ukształtowana i na podstawie pomiaru jej wysokości można oszacować potencjał spadków. Witaj, 7,50


kliknij, aby powiększyć


h3rlitz
1
Dołączył: 2019-03-11
Wpisów: 266
Wysłane: 28 listopada 2019 09:11:15 przy kursie: 6,24 zł
Tu 6zl to za drogo.

Mamy piękne wyniki - skonsolidowana strata netto prawie 3 mln. Rosnące koszty zarządu (!), wysoki poziom zobowiązań krótkoterminowych, średnio z gotówką w kasie.

A najbardziej mi się podoba informacja "o rozpoczęciu dynamicznego zarządzania zespolem, tak by poziom zatrudnienia wynosił nie więcej niż 170 (?) osób, z obecnych 225".

To chyba taka mało dynamiczna ta dynamizacja ;)

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 28 listopada 2019 10:03:17 przy kursie: 6,24 zł
Analityk Fundamentalny napisał(a):
"Skoro już mowa o finansach to w prospekcie do dyspozycji mamy dane za lata 2016 i 2017 oraz pierwsze półrocze 2018 r. Biorąc pod uwagę, że jest kwiecień 2019 r. moim zdaniem powinien znaleźć się także co najmniej raport za III kw., a nawet raport roczny. Dlaczego tych danych nie ma - niestety, nie wiem. "


To nie była żółta lampka ostrzegawcza, ale wielki znak STOP.

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 28 listopada 2019 11:47:33 przy kursie: 6,24 zł
Jak do tej pory pięknie chodził po rozszerzeniach Fibo


kliknij, aby powiększyć

BearHand
208
Dołączył: 2018-10-03
Wpisów: 1 287
Wysłane: 28 listopada 2019 12:06:48 przy kursie: 6,24 zł
Bieżąca wycena pozwala zacytować klasyczne "a nie mówiłem".
Przy trwającej hossie na Game Dev spółkom dość łatwo przychodzi sprzedawanie się drogo a potem rynek tę wycenę na szczęście urealnia.

del-09122024v2
6
Dołączył: 2017-11-21
Wpisów: 259
Wysłane: 29 listopada 2019 00:47:05 przy kursie: 6,24 zł
Wykres zaczyna przypominać wykres Getback... king

Marcin71
0
Dołączył: 2009-07-15
Wpisów: 155
Wysłane: 29 listopada 2019 13:27:44 przy kursie: 6,30 zł
Space Cowboy napisał(a):
Marcin71 napisał(a):
Obroty jakby spadały chociaż szepcze się, że wyniki za kolejne miesiące w tym z październik będą już dużo lepsze. Wydaje się, że po tak dużych spadkach powinno nastąpić odbicie.


Przepraszam, ale co to znaczy, że się "szepcze"? Kto szepcze, gdzie szepcze?
Był jakiś raport, wypowiedź przedstawiciela spółki, analiza?


Niestety wpisu który czytałem nie znalazłem. Przepraszam jeżeli wprowadziłem w błąd. Sam siedzę z tymi akcjami i żal serce ściska. Teraz sam nie wiem czy czekać rok lub dwa czy księgować stratę (to jest najprostsze).

addison
190
Dołączył: 2009-01-06
Wpisów: 3 286
Wysłane: 29 listopada 2019 13:44:15 przy kursie: 6,30 zł
szepcze się a nawet głośno już mówi, że hossa jako całokształt na branży minęła. Rynek odsiewa ziarno od plew.

Na boombit od początku przy IPO było zbyt dużo pytań. teraz zostało 30% wartości z IPO i nikt nie wie czy to ostatnie słowo.
Edytowany: 29 listopada 2019 13:44

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 5 grudnia 2019 15:09:26 przy kursie: 7,42 zł

nemooo
0
Dołączył: 2010-09-03
Wpisów: 375
Wysłane: 8 stycznia 2020 17:37:57 przy kursie: 10,30 zł
To jak to teraz wyglada na wykresie po 3 dniach szaleństwa?

Space Cowboy
PREMIUM
61
Dołączył: 2018-12-27
Wpisów: 292
Wysłane: 10 stycznia 2020 09:28:01 przy kursie: 11,98 zł
Głos w sprawie jakości ostatnim wyników twitter.com/konradryczko/statu...
Analityk DM BOŚ nie jest nimi zachwycony... jego zdaniem wzrosty przychodów z reklam mogą być sezonowe, a wyniki kluczowych gier są płaskie.
Nie linkuję do PAP, bo nie widzę tego w otwartym serwisie, może tekst trafi tam później.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE BOOMBIT
  • Asseco Poland ciągnie w górę mWIG40, w grze Mercator, Handlowy i Rafamet
    Asseco Poland ciągnie w górę mWIG40, w grze Mercator, Handlowy i Rafamet

    W środę akcje Asseco Poland drożeją po publikacji wynikach kwartalnych o 10 proc., ciągnąc tym samym w górę indeks mWIG40. Gorąco jest również na innych spółkach, które opublikowały raporty finansowe. Na szerokim rynku dominuje natomiast wyczekiwanie na impulsy z rynków zagranicznych. Głównie na Fed i wyniki Nvidii.

  • 12 producentów gier z szansą na dywidendę lub buyback w 2025 r.
    12 producentów gier z szansą na dywidendę lub buyback w 2025 r.

    W 2025 r. kilkunastu giełdowych producentów i wydawców gier wideo może podzielić się zyskiem z akcjonariuszami. StockWatch.pl sprawdził, które studia mają największe szanse na wypłatę dywidendy lub przeprowadzenie buybacku.




4 5 6 7 8

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,294 sek.

bpjjsbal
kifbafzn
blqumypv
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
xpqknlgw
akpmfnbq
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat