
(Fot. mat. prasowe/Cyberpunk 2077)
– Budżet marketingowy będzie znacznie większy niż Wiedźmina 3, ale ostatecznie będzie to wypadkowa uzgodnień z partnerami. Chcemy mocno zainwestować w marketing – również z naszych środków. To jeden z powodów trzymania gotówki – powiedział Nielubowicz dziennikarzom podczas prezentacji demo Cyberpunk 2077.
Wskazał, że koszty produkcji „na pewno bedą rosły”, zwłaszcza że projektowo Cyberpunk 2077 planowany jest jako większy od trzeciej części Wiedźmina.
– Pokazanie rozgrywki z perspektywy pierwszej osoby (first person perspective – FPP), zachowując przy tym walory klasycznej gry role-playing (RPG), zwiększy grupę potencjalnych odbiorców. Świat przyszłości jest atrakcyjny dla szerokiego grona graczy – dodał członek zarządu ds. finansowych CD Projekt.
Aktualnie nad grą pracuje blisko 350 osób, a ok. 120 nad Gwintem i Thronebreakerem.
W skład grupy CD Projekt wchodzą: CD Projekt RED – deweloper gier wideo z gatunku RPG i GOG – globalna platforma cyfrowej dystrybucji gier. Sztandarową grą wydawnictwa jest seria „Wiedźmin”, obecnie trwają prace nad „Cyberpunk 2077”.