
Kool2Play zebrał 2,5 mln zł z emisji. Inwestorzy złożyli zapisy na akcje za 20 mln zł
– Byliśmy pewni, że emisja odniesie sukces, jednak to co się wydarzyło przerosło nasze oczekiwania. Zdajemy sobie sprawę, że jest to w części efekt dobrego sentymentu dla branży gamingowej, ale przede wszystkim to potwierdzenie atrakcyjności naszego modelu biznesowego. Ma to odzwierciedlenie w zapisach, gdzie oprócz inwestorów indywidulanych zapisy złożyło wiele firm – komentuje Marcin Marzęcki, prezes Kool2Play.
Intencją spółki jest by nadpłacone kwoty wróciły do inwestorów najszybciej jak się da.
– Zdajemy sobie sprawę, że duża część inwestorów jest rozczarowana znaczącą redukcją zapisów. Kierując się dobrem spółki, zdecydowaliśmy się przydzielić większość oferowanych akcji kilku znaczącym inwestorom, którzy wesprą ją w przyspieszonym rozwoju w kolejnych latach. Wpłacone kwoty, zwrócimy zgodnie z dokumentem informacyjnym najpóźniej do 7 sierpnia. – mówi prezes.
Środki z emisji 180 tys. nowych akcji serii D zostaną przeznaczone przede wszystkim na finalizację prac nad grą „Uragun” oraz jej promocję, a także produkcję oraz promocję “City of Minds” i projektu o kodowej nazwie “Odrodzenie”.
– Kontynuujemy prace, aby jak najszybciej znaleźć się na rynku NewConnect. Mamy nadzieję, że pierwsze notowanie odbędzie się najpóźniej na przełomie III i IV kwartału bieżącego roku- zapowiada prezes.
Kool2Play to warszawski developer i wydawca gier. Spółka jest właścicielem Kool Things – agencji marketingowej specjalizującej się w międzynarodowej promocji gier.