
Fot. CD Projekt
Poniedziałkową sesję kurs akcji CD Projektu rozpoczął od równoważenia handlu. Notowania ruszyły o 9:04, a przecena na starcie przekraczała 18 proc. (ok. 265 zł). W dołku za jeden walor płacono 238,50 zł, czyli 25 proc. mniej niż na koniec ubiegłego tygodnia. To najniższy kurs od marca br. Po godzinie handlu notowania odrobiły część strat, ale przecena nadal przekracza 15 proc.
Studio przyjmie zwroty Cyberpunka
W piątek o 21:00 na Metacritic pojawiły się pierwsze oceny graczy. Pierwsze noty były złe lub bardzo złe. Wersja PC-towa w około godzinę po odblokowaniu miała średnią 5,8 z ok. 1 tys. ocen. Obecnie średnia wynosi 6,8/10 z ponad 14 tys. opinii. Najgorzej jednak wyglądają oceny dla konsol. Dla Xboxa One średnia ocen użytkowników wynosi obecnie 3,7/10 z ponad 2 tys. recenzji, natomiast w przypadku Play Station 4 średnia ocen graczy to miażdżące 2,8/10 z blisko 6 tys. opinii. Jedyną pozytywną wiadomością dla CD Projektu może być to, że średnia ocen dla wersji na platformy Steam i GOG rośnie. Na Steamie z ponad 156 tys. recenzji 79 proc. jest pozytywnych, natomiast na GOG-u gra ma ocenę 3,8/5.
Na Metacritic user score #Cyberpunk2077 na PC powoli rośnie
5,8 (1 k ocen) ok. 1 h po odblokowaniu
6,2 (4 k) sobota rano
6,5 (7,4 k) sobota wieczór
6,8 (12,7 k) niedziela wieczórW konsolach #Cyberbug2077 na PS4 jest odpowiednio
1,8 (525)
2,3 (2,5 k)
2,4 (2,9 k)
2,8 (5,2 k)— Daniel Paćkowski (@DPackowski) December 13, 2020
Do problemów z grą na konsolach odniósł się zarząd CD Projektu. W wiadomości na Twitterze władze CD Projektu ogłosiły, że gra dostanie dwie duże paczki poprawek: pierwszą w styczniu, drugą w lutym. Oprócz tego gracze niezadowolenie ze stanu technicznego gry mogą domagać się zwrotu pieniędzy przez sklep, w którym grę kupili bądź bezpośrednio od CD Projektu za pomocą e-maila.
– Pierwsza seria aktualizacji została właśnie opublikowana, a następna pojawi się w ciągu 7 dni. Oczekujcie więcej – będziemy publikować częste aktualizacje, jak tylko pojawią się nowe usprawnienia. Po świętach będziemy pracować dalej – opublikujemy dwie duże łatki poczynając od Patch #1 w styczniu. Następnie opublikujemy Patch #2 w lutym. Łącznie te poprawki powinny wyeliminować większość najbardziej znaczących problemów występujących na konsolach poprzedniej generacji – informuje studio.