
Kampanię firmy Slippers Family będzie wspierał Tomasz Karolak, który został ambasadorem marki. Fot. spółka
Od początku swojej działalności Slippers Family stawia na e-commerce i specjalizację w produkcji zdrowotnego obuwia dla dzieci do żłobka, przedszkola, szkoły oraz domu. Od trzech lat dynamika sprzedaży butów Slippers Family w ujęciu rocznym zamyka się w przedziale 80-100 proc.
– Celem spółki jest zostanie liderem w sprzedaży e-commerce obuwia dla dzieci w Polsce – powiedział Marek Sołtyk, prezes zarządu Shoes for Fun SA i twórca marki Slippers Family.
Twarzą emisji akcji i ambasadorem marki został Tomasz Karolak, aktor znany m.in. z serialu Rodzinka.pl.
W planach Marka Sołtyka jest nie tylko podbicie polskiego rynku obuwia dla dzieci.
– Wierzę w potencjał stworzenia globalnej marki polskiego obuwia do żłobka, przedszkola, szkoły, dlatego nasza domena w nazwie ma dotcom – powiedział Marek Sołtyka.
W realizacji założonej strategii mają pomóc firmie nowi inwestorzy, w tym obecni i przyszli klienci firmy w ramach emisji akcji podczas kampanii crowdfundingowej, która rozpocznie się pod koniec września br. na platformie Beesfund. Kapitał zewnętrzny pozwoli Spółce na dynamiczny rozwój w najbliższych latach. Naszą wizję jest stanie się globalnym dostawcą zdrowego obuwia dla dzieci, ale zanim ją zrealizujemy, chcemy najpierw być nr 1 w Polsce, a potem krok po kroku będziemy zdobywać kolejne rynki stając liderem w ofercie zdrowego obuwia do przedszkola, szkoły, żłobka i domu. Naszą ekspansję zaczniemy od krajów skandynawskich, gdzie ze względu na klimat, ale także troskę o dzieci zwraca się szczególną uwagę na aspekty zdrowotne i ekologiczne odzieży dla dzieci, w tym oczywiście obuwia. Trwają już intensywne prace nad strategią wejścia na te rynki.
Produkcja w samym sercu Podhala
Linia produkcyjna firmy mieści się w samym sercu Podhala, w Nowym Targu, dawnej potędze obuwniczej PRL miejsca, z którego pochodzą kultowe dziś Relaxy, Sofixy. Obecnie jest to zagłębie zakładów obuwniczych. Obuwie w 100% produkowane jest Polsce. Większość asortymentu tworzona jest ręcznie przez mistrzów szewskich posiadających wieloletnie zawodowe doświadczenie.
Początki w jednym z polskich garaży
Pierwsze kapcie do przedszkola w aż ośmiu wersjach kolorystycznych producent stworzył w wynajętym garażu, który pełnił rolę tymczasowego magazynu. Modele nawiązywały do kolorów zwierząt. Były m.in. tygrys, zebra, pantera, koala, żyrafa, czarna pantera i gepard. Dzieci utożsamiały się ze zwierzątkami, ich ubarwieniem, które mieli na butach, traktując kapcie jak swego rodzaju maskotki z charakterem. Wspomniany charakter miał (ma) dodawać odwagi, by zrobić pierwszy krok, a później przekroczyć próg żłobka, przedszkola czy szkoły. Sukcesem obuwia był i jest przemyślany oraz dopracowany fason, a także budzący sympatię dzieci design.
Wizja butów idealnych
W kapciach dzieci spędzają większość dnia, a ich wpływ na prawidłowy rozwój stóp u dziecka jest kluczowy. Obuwie Slippers Family charakteryzuje unikalny, zastrzeżony wzór kapci, które wykonano z trwałych, naturalnych i ekologicznych materiałów bezpiecznych dla dziecka, posiadających certyfikat Oeko-Tex standard 100 (certyfikat świadczy o jakości produktów tekstylnych i włókienniczych, które mają bezpośrednią styczność ze skórą). Produkty firmy bardzo często są z dziećmi od żłobka do szkoły, a w wielu wypadkach wybierane są jako najlepsze buty do nauki chodzenia, wspierające dziecko w stawianiu pierwszych samodzielnych kroków. Obuwie zostało opracowane przy współpracy z lekarzami i specjalistami z dziedziny ortopedii oraz pielęgnacji stóp.