qjfqjnsl
Advertisement
PARTNER SERWISU

27 września wystartuje kampania crowdfundingowa polskiej firmy Slippers Family

Już 27 września br. wystartuje kampania crowdfundingowa polskiej firmy Slippers Family na platformie Beesfund. Firma, która zajmuje się produkcją zdrowotnego, wygodnego i modnego obuwia dla dzieci chce zebrać fundusze na dalszy rozwój, umożliwiający sprzedawanie miliona par butów dla dzieci rocznie wyłącznie przez Internet. Celem emisji akcji jest pozyskanie 2 mln zł.

Kampanię firmy Slippers Family będzie wspierał Tomasz Karolak, który został ambasadorem marki. Fot. spółka

Od początku swojej działalności Slippers Family stawia na e-commerce i specjalizację w produkcji zdrowotnego obuwia dla dzieci do żłobka, przedszkola, szkoły oraz domu. Od trzech lat dynamika sprzedaży butów Slippers Family w ujęciu rocznym zamyka się w przedziale 80-100 proc.

– Celem spółki jest zostanie liderem w sprzedaży e-commerce obuwia dla dzieci w Polsce – powiedział Marek Sołtyk, prezes zarządu Shoes for Fun SA i twórca marki Slippers Family.

Twarzą emisji akcji i ambasadorem marki został Tomasz Karolak, aktor znany m.in. z serialu Rodzinka.pl.

W planach Marka Sołtyka jest nie tylko podbicie polskiego rynku obuwia dla dzieci.

– Wierzę w potencjał stworzenia globalnej marki polskiego obuwia do żłobka, przedszkola, szkoły, dlatego nasza domena w nazwie ma dotcom – powiedział Marek Sołtyka.

>> Promocja! >> Kup dostęp do Strefy Premium na 6 miesięcy (379 zł), a w ciągu kilku dni przedłużymy go do 12 miesięcy. >> Oferta ważna do końca września 2021 r.

W realizacji założonej strategii mają pomóc firmie nowi inwestorzy, w tym obecni i przyszli klienci firmy w ramach emisji akcji podczas kampanii crowdfundingowej, która rozpocznie się pod koniec września br. na platformie Beesfund. Kapitał zewnętrzny pozwoli Spółce na dynamiczny rozwój w najbliższych latach. Naszą wizję jest stanie się globalnym dostawcą zdrowego obuwia dla dzieci, ale zanim ją zrealizujemy, chcemy najpierw być nr 1 w Polsce, a potem krok po kroku będziemy zdobywać kolejne rynki stając liderem w ofercie zdrowego obuwia do przedszkola, szkoły, żłobka i domu. Naszą ekspansję zaczniemy od krajów skandynawskich, gdzie ze względu na klimat, ale także troskę o dzieci zwraca się szczególną uwagę na aspekty zdrowotne i ekologiczne odzieży dla dzieci, w tym oczywiście obuwia. Trwają już intensywne prace nad strategią wejścia na te rynki.

Produkcja w samym sercu Podhala

Linia produkcyjna firmy mieści się w samym sercu Podhala, w Nowym Targu, dawnej potędze obuwniczej PRL miejsca, z którego pochodzą kultowe dziś Relaxy, Sofixy. Obecnie jest to zagłębie zakładów obuwniczych. Obuwie w 100% produkowane jest Polsce. Większość asortymentu tworzona jest ręcznie przez mistrzów szewskich posiadających wieloletnie zawodowe doświadczenie.

Początki w jednym z polskich garaży

Pierwsze kapcie do przedszkola w aż ośmiu wersjach kolorystycznych producent stworzył w wynajętym garażu, który pełnił rolę tymczasowego magazynu. Modele nawiązywały do kolorów zwierząt. Były m.in. tygrys, zebra, pantera, koala, żyrafa,  czarna pantera i gepard. Dzieci utożsamiały się ze zwierzątkami, ich ubarwieniem, które mieli na butach, traktując kapcie jak swego rodzaju maskotki z charakterem. Wspomniany charakter miał (ma) dodawać odwagi, by zrobić pierwszy krok, a później przekroczyć próg żłobka, przedszkola czy szkoły. Sukcesem obuwia był i jest przemyślany oraz dopracowany fason, a także budzący sympatię dzieci design.

Wizja butów idealnych

W kapciach dzieci spędzają większość dnia, a ich wpływ na prawidłowy rozwój stóp u dziecka jest kluczowy. Obuwie Slippers Family charakteryzuje unikalny, zastrzeżony wzór kapci, które wykonano z trwałych, naturalnych i ekologicznych materiałów bezpiecznych dla dziecka, posiadających certyfikat Oeko-Tex standard 100 (certyfikat świadczy o jakości produktów tekstylnych i włókienniczych, które mają bezpośrednią styczność ze skórą). Produkty firmy bardzo często są z dziećmi od żłobka do szkoły, a w wielu wypadkach wybierane są jako najlepsze buty do nauki chodzenia, wspierające dziecko w stawianiu pierwszych samodzielnych kroków. Obuwie zostało opracowane przy współpracy z lekarzami i specjalistami z dziedziny ortopedii oraz pielęgnacji stóp.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Najnowsze wiadomości (aktualności, giełda, akcje)



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

50% rabatu na dostęp do Strefy Premium StockWatch.pl dla uczestników programu Orlen w portfelu!

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat