
Fot. Odd Bug Studio
– Wolumen sprzedaży Tails od Iron na wszystkich dostępnych obecnie platformach osiągnął ponad 45 tys. sztuk. Widać, że gra podoba się graczom, na Steam tytuł uzyskał prawie 90 proc. pozytywnych recenzji. Konsekwentnie realizujemy wizję dostarczania projektów wieloplatformowych. Sprzedaż Tails of Iron w wersji na konsole wygenerowała około 1,07 mln zł przychodu (52 proc. sprzedaży), sprzedaż wersji na PC przyniosła ok. 980 tys. zł przychodu (48 proc. sprzedaży) – mówi Darren Newnham, prezes United Label.
Tails of Iron to projekt o największym budżecie produkcyjnym w portfolio United Label. Narracyjna gra z gatunku RPG-lite, umiejscowiona w charakterystycznej stylizowanej na średniowiecze scenerii, jest trzecim projektem wydawniczym spółki.
– Wszystkie tytuły wydane przez United Label: Tails of Iron, Eldest Souls i Röki, zostały bardzo dobrze przyjęte przez krytyków i uzyskały oceny na poziomie 9/10. Wyróżnienia i nominacje do nagród nie przestają spływać na Röki (Develop: Star Awards), a ostatnio także Tails of Iron i Eldest Souls, które zostały nominowane w konkursie Pixel Awards Europe 2021. To potwierdzenie, że United Label jest w stanie tworzyć gry wysokiej jakości i jest skoncentrowane na tworzeniu hitowych gier. Myślę, że wszystkie wydane do tej pory produkcje będą miały istotny wpływ na wyniki spółki co najmniej do końca 2023 roku – dodaje Darren Newnham.
W Tails of Iron gracz wciela się w rolę prawowitego dziedzica tronu królestwa szczurów, młodego Redgi the Rat, który musi odzyskać ziemię swoich przodków, opanowaną przez najeźdźców z klanu Iron Frog.
Za produkcję Tails of Iron odpowiada angielskie Odd Bug Studio.
United Label to platforma wydawnicza przeznaczona dla niezależnych deweloperów gier indie. Spółka należy do Grupy CI Games, z którą aktywnie współpracuje.