
Łukasz Szczepański, prezes zarządu
W całym 2016 r. AdMassive Group zanotował 18,29 mln zł przychodów ze sprzedaży i zrealizował 250 tys. zamówień. Na poziomie netto spółka wygenerowała 9,3 mln zł straty, co w znacznym stopniu było pokłosiem nakładów na odbudowę pozycji Merlin.pl.
Spółka rozpoczęła też publikację miesięcznych raportów sprzedażowych. W styczniu 2017 r. skonsolidowane przychody wyniosły 2,3 mln zł.
Miniony rok okazał się przełomowy w historii spółki. W poprzednich okresach sprawozdawczych AdMassive Group nie prowadziła działalności operacyjnej, co w głównej mierze wynikało ze zmian właścicielskich. W październiku 2016 roku nowy zarząd rozpoczął proces mający na celu poprawę kondycji spółki. Jednym z narzędzi nowo przyjętej strategii było objęcie 100 proc. udziałów spółki Topmall, zajmującej się działalnością e-commerce, prowadzącej sklepy internetowe merlin.pl oraz topmall.ua.
Równolegle grupa przedstawiła prognozę sprzedaży na lata 2017-2018. W tym roku spółka spodziewa się wzrostu 50 mln zł przychodów ze sprzedaży, a w kolejnym 80 mln zł.
– Zarząd spółki będzie na bieżąco monitorował prognozę poprzez kontrolę wykonania zaprojektowanych budżetów. Ocena możliwości realizacji prognozowanych wyników będzie zamieszczana w raportach okresowych spółki. W przypadku gdy jakakolwiek z prognozowanych wartości określonych powyżej będzie odbiegała od wartości planowanej, zarząd spółki opublikuje korektę prognozy w formie odrębnego raportu bieżącego. – czytamy w komunikacie.