
(Fot. Bloober Team/materiały prasowe)
– Bardzo cieszymy się z pozyskania The Padre. To dla nas bardzo ważne, żeby brać udział w projektach, gdzie pomagamy małym, bardzo zmotywowanym developerom dotrzeć z ich grą do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Jednocześnie „The Padre” pokazuje czym jesteśmy – butikowym wydawcą i domem produkcyjnym. Nie wrzucamy bezmyślnie gier na storefronty. Nasza praca nie ogranicza się do dystrybucji oraz promocji. Jesteśmy głęboko zaangażowani w produkcję, pomagamy developerowi podejmować decyzje, dzięki którym gra staje się lepsza, ale nie wymuszamy na nich zmian. To bardzo organiczny i partnerski proces, który daje nam przewagę nad innymi wydawcami. To dla mnie bardzo ważne, żeby twórcy gier czuli, że jesteśmy tutaj, żeby im pomagać – podkreśla Marcin Kawa, CEO Feardemic.
Obecnie deweloper prowadzi prace dostosowawcze mające za zadanie umożliwić równoczesne wydanie gry na wszystkich zapowiedzianych platformach.
– Feardemic sp. z o.o. planuje wydanie gry jesienią tego roku. Kampania promocyjna rozpocznie się w sierpniu tego roku – czytamy dalej.
Na początku kwietnia br. Bloober Team podał, że jego spółka zależna Feardemic będzie wydawcą niezapowiedzianego wcześniej horroru o nazwie kodowej „Mansion”. Zapowiedziano wówczas, że gra trafi na komputery PC oraz konsole PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch w III kw. 2018 r.
Bloober Team to niezależny producent gier wideo, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od 2011 r.