
Piotr Babieno, prezes Bloober Team SA
Zysk operacyjny wyniósł 14,78 mln zł wobec 6,96 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 48,91 mln zł w I poł. 2024 r. wobec 55,96 mln zł rok wcześniej.
– W zakresie działalności podmiotów z grupy kapitałowej emitenta:
Feardemic sp. z o.o.:
• Spółka Feardemic sp. z o.o. wdrożyła nową strategię rozwoju spółki na lata 2024-2027. Strategia zakłada osiągnięcie wiodącej pozycji wydawcy gier wideo w segmencie gier horror poprzez ekspansję działalności na nowe rynki i rozszerzeniu definicji horroru w grach.
• Spółka w trakcie I półrocza 2024 r. wydała następujące gry: ‚Evil Nun: The Broken Mask’ na platformie Nintendo Switch, ‚Anglerfish’ na platformach PlayStation 4/5 oraz Nintendo Switch i ‚Stasis: Bone Totem’ na platformach PlayStation 5, Xbox Series S|X oraz Nintendo Switch oraz ‚Garten of Banban 1-4’ na platformach PlayStation 4 i PlayStation 5, Xbox One oraz Xbox Series S|X oraz Nintendo Switch.
Played with Fire sp. z o.o.:
• W I półroczu 2024 r. spółka Played with Fire sp. z o.o. kontynuowała realizację projektów ‚Dark Steel’, ‚Uwaga na dziurę’ oraz ‚Projekt I’.
• W I półroczu 2024 r. miała miejsce kampania marketingowa w mediach społecznościowych dotycząca planowanej na kwiecień 2024 r. premiery gry ‚Mixture’, a następnie premiera gry ‚Mixture’ na platformach PCVR oraz PSVR2 w wersji cyfrowej oraz pudełkowej.
Bloober Team NA:
• Spółka Bloober Team NA w I półroczu 2024 r. kontynuowała działalność wydawniczą związaną z grą ‚Blair Witch’.
• W dniu 4 czerwca 2024 r. spółka Bloober Team NA zawarła umowę licencyjną z Lions Gate Ancillary LLC, na podstawie której Bloober Team NA udzielona została licencja na stworzenie oraz wydanie gry, w tym przez emitenta, w oparciu o jeden z brandów posiadanych przez Lions Gate, który zostanie wykorzystany w ramach produkcji o nazwie kodowej Projekt J. Lions Gate będzie uprawnione do otrzymania części przychodów z gry. Gra zostanie wydana na platformach konsolowych oraz PC – czytamy w sprawozdaniu zarządu.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I poł. 2024 r. wyniósł 12,47 mln zł wobec 4,76 mln zł zysku rok wcześniej.
– Stabilna sytuacja finansowa pozwala nam skupić się na dopracowywaniu w każdym detalu naszych produkcji. W zakończonym półroczu, podobnie jak w mijającym właśnie kwartale, nasze myśli skoncentrowane były na zbliżającej się premierze Silent Hill 2 – komentuje Piotr Babieno, prezes Bloober Team.
Bloober Team, założony w 2008 r., podaje, że jest jednym z najważniejszych światowych producentów gier z gatunku psychological horror. Spółka była notowana na NewConnect od 2011 r., a w styczniu 2024 r. przeniosła się na rynek główny GPW.