BoomBit miał 12 mln zł przychodów w sierpniu 2020 r.

Omawiane walory:

W sierpniu 2020 r. łączne przychody z gier Grupy BoomBit wyniosły ok. 11,9 mln zł (+22 proc. miesiąc do miesiąca). Nakłady marketingowe wyniosły w tym okresie łącznie ok. 5,5 mln zł (+18 proc. m/m), natomiast koszty prowizji platform wyniosły w sierpniu 1 mln zł (+8 proc. m/m).

Boombit, wyniki,gaming, akcje,

Marcin Olejarz, prezes Boombit.

Łączne przychody wyrażone w USD w sierpniu wyniosły 3,2 mln USD, co oznacza wzrost w USD o 29 proc. miesiąc do miesiąca – niższy kurs USDPLN nieco skompensował raportowane przychody w PLN.

Przychody w PLN pomniejszone o koszty marketingu związane z pozyskiwaniem użytkowników oraz prowizji platform dystrybucyjnych, wyniosły w sierpniu ok. 5,4 mln zł w porównaniu do ok. 4,2 mln zł w lipcu 2020 (+28 proc. m/m).

Natomiast w segmencie hyper-casual przychody pomniejszone o koszty marketingu i prowizji w sierpniu wzrosły m/m o 66 proc. w PLN i prawie 75 proc. w USD.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników sierpnia – nasza strategia dynamicznego rozwoju gier hyper-casual przynosi efekty. Segment hyper-casual dynamicznie rośnie i przynosi bardzo satysfakcjonujące zyski. Warto podkreślić, że w sierpniu po raz pierwszy odpowiada on za ponad połowę łącznego zysku Grupy – mówi Marcin Olejarz, prezes zarządu BoomBit.

>> PROMOCJA! Do końca września kup abonament półroczny do Strefy Premium StockWatch.pl, a drugie pół roku otrzymasz gratis!

Narastająco za 8 miesięcy bieżącego roku (styczeń – sierpień 2020) szacunkowe przychody z gier Grupy BoomBit wyniosły ok. 92 mln zł (49,7 mln zł w całym 2019). Nakłady marketingowe w tym okresie wyniosły ok. 46 mln zł wobec 13 mln zł w całym 2019 roku.

W sierpniu 2020 łączna ilość pobrań gier Grupy BoomBit wyniosła około 19 mln, w tym 4 mln pobrań gry Slingshot Stunt Driver, stworzonej wspólnie ze studiem TapNice. Gra znajdowała się przez kilka dni na 4 miejscu w Google Play oraz w TOP10 w AppStore w rankingu wszystkich gier (all games) w USA. Na koniec sierpnia łączna liczba pobrań gier BoomBit przekroczyła poziom 147 mln licząc od początku 2020 roku.

– Od wiosny tego roku poświęcamy bardzo dużo energii i nakładów na to aby BoomBit stał się beneficjentem wielkiego wzrostu popularności gier hyper-casual na świecie. Nawiązujemy współpracę z bardzo doświadczonymi business developerami i specjalistami publishingu, którym postawiliśmy za cel dynamiczny rozwój kontaktów z zewnętrznymi studiami. Podpisaliśmy już umowy z partnerami z różnych części świata – m.in. Australii, Brazylii, Indii i Turcji, mającymi już na koncie gry, które odniosły rynkowy sukces – mówi Hannibal Soares, wiceprezes zarządu BoomBit.

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT BoomBit, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR