BoomBit miał 9,8 mln zł przychodów w lipcu 2020 r.

Omawiane walory:

W lipcu 2020 r. łączne przychody z gier Grupy BoomBit wyniosły ok. 9,8 mln zł (+8 proc. miesiąc do miesiąca). Nakłady marketingowe wyniosły w tym okresie łącznie ok. 4,7 mln zł (+4 proc. m/m), natomiast koszty prowizji platform wyniosły w lipcu 0,9 mln zł (+20 proc. m/m).

Boombit, wyniki,strata,gry

Marcin Olejarz, prezes BoomBit.

Przychody pomniejszone o koszty marketingu związane z pozyskiwaniem użytkowników oraz prowizji platform dystrybucyjnych, wyniosły w lipcu ok. 4,2 mln zł w porównaniu do ok. 3,8 mln zł w czerwcu 2020 (+10 proc. m/m).

Narastająco za 7 miesięcy bieżącego roku (okres styczeń – lipiec 2020) szacunkowe przychody z gier Grupy BoomBit wyniosły ok. 80 mln zł (49,7 mln zł w całym 2019). Nakłady marketingowe w tym okresie wyniosły ok. 40 mln zł wobec 13 mln zł w całym 2019 roku.

W lipcu 2020 łączna ilość pobrań gier Grupy BoomBit wyniosła około 19 mln (w porównaniu do ok. 15 mln w czerwcu 2020). Na koniec lipca łączna liczba pobrań gier przekroczyła poziom 127 mln licząc od początku 2020 roku.

Pod koniec czerwca miał miejsce debiut gry hypercasual – Car Mechanic, a 24 lipca debiut gry Bike Jump. Od momentu debiutu Car Mechanic został pobrany ok. 6 mln razy, natomiast Bike Jump ok. 3 mln razy. Na II połowę roku zaplanowany jest m.in. debiut gry GaaS – Idle Inventor Factory Tycoon, a także kolejnych gier hypercasual.

– 24 lipca wprowadziliśmy z sukcesem na rynek kolejną grę hypercasual – Bike Jump, która od debiutu została pobrana już ok. 3 mln razy. Jest to bardzo dobry wynik, a gra może zostać kolejnym naszym hitem. Również wydana niedawno inna gra hypercasual – Car Mechanic, wzbudziła zainteresowanie graczy i pobrana została na dzień dzisiejszy prawie 6 mln razy generując satysfakcjonujące przychody – mówi Marcin Olejarz, prezes zarządu BoomBit.

– W lipcu kontynuowaliśmy kampanie marketingowe dla naszych kluczowych gier GaaS, cały czas rozwijanych i zdobywających nowych graczy. Warto także dodać, że lipiec był miesiącem w którym przychody wzrosły także w naszych pozostałych segmentach, tj. legacy games i Nintendo Switch – dodaje Marcin Olejarz.

>> Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów >> Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

– Przy okazji publikacji raportu za I kwartał, wspominaliśmy o nawiązaniu współpracy z zewnętrznymi developerami gier mobilnych, którzy ze względu na dotychczasowe sukcesy naszych gier i wysokie miejsca w rankingach, chcieliby dla nas pracować. Podpisaliśmy już umowy z doświadczonymi developerami z różnych części świata – m.in. Australii, Brazylii, Indii i Turcji, mającymi już na koncie gry, które odniosły rynkowy sukces. To potwierdza naszą globalną renomę w branży i zainteresowanie współpracą z nami. Dzięki temu poszerzymy i uatrakcyjnimy nasze portfolio gier – zakładamy, że pierwsze efekty współpracy z zagranicznymi developerami będą widoczne w tym roku – mówi Hannibal Soares, wiceprezes zarządu BoomBit.

– Podsumowując – powrót na ścieżkę wzrostu przychodów wsparty udanymi premierami, odpowiednio zeskalowane wydatki marketingowe, wypełniony pipeline premier, w tym gier przygotowanych przez zewnętrzne zespoły – wszystko to przełoży się pozytywnie na wyniki Grupy BoomBit w tym roku – podkreśla Marcin Olejarz.

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT BoomBit, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ
  • Wielki przegląd spółek gamingowych [ANALIZA TECHNICZNA]

    Dzieje się na akcjach giełdowych producentów gier wideo. Wojciech Kręcki, autor portfela Cztery Fazy Rynku przygotował przegląd 11 najciekawszych pod kątem technicznym spółek z branży i nakreślił scenariusze bazowe na najbliższe tygodnie.

  • BoomBit miał 12 mln zł przychodów w sierpniu 2020 r.

    W sierpniu 2020 r. łączne przychody z gier Grupy BOOMBIT wyniosły ok. 11,9 mln zł (+22 proc. miesiąc do miesiąca). Nakłady marketingowe wyniosły w tym okresie łącznie ok. 5,5 mln zł (+18 proc. m/m), natomiast koszty prowizji platform wyniosły w sierpniu 1 mln zł (+8 proc. m/m).

  • BoomBit podpisał umowę inwestycyjną dotyczącą spółki SuperScale

    Celem transakcji jest pozyskanie dla SuperScale nowego dominującego udziałowca branżowego - Level-Up, funduszu wyspecjalizowanego w obszarze gamingu, który przyspieszy globalny rozwój spółki.

  • NCBR: W ramach 4. konkursu GameINN przyznano 154,38 mln zł dofinansowań

    Łącznie 43 projekty podmiotów z branży gamingowej zostały zakwalifikowane do otrzymania 154,38 mln zł dofinansowania w ramach 4. konkursu GameINN. Wartość projektów to 226,63 mln zł, poinformowało Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Wśród dofinansowanych firm są m.in.: Moonlit, Artifex Mundi (dwa projekty), Carbon Studio (dwa projekty), T-Bull, BOOMBIT, Techland i Klabater.

  • BoomBit rośnie po rekordowych wynikach za I kwartał BOOMBIT pochwalił się rekordowymi wynikami w swojej historii. W piątek rano kurs akcji producenta gier rośnie o blisko 7 proc. do 23,80 zł.

Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR