Firma kieruje ofertę do klientów detalicznych i podmiotów gospodarczych w kraju i za granicą. Produkty sprzedawane przez D&D to m. in.: rolety materiałowe plisy, markizy, rolety zewnętrzne, moskitiery, zasłony koralikowe i girlandy, rolety bambusowe, karnisze.
W emisji prywatnej spółka pozyskała 800 tys. zł, które przeznaczono na spłatę zobowiązań wynikających z realizacji inwestycji w oprogramowanie do zarządzania produkcją. Koszty te poprawią wydajność firmy.
– Decyzja o wejściu na rynek NewConnect uzasadniona była chęcią pozyskania kapitału na realizację konkretnych planów rozwoju firmy. Uzyskane dzięki emisji pieniądze pozwolą nam na zaplanowaną dywersyfikację struktury odbiorców, pozyskanie nowych kontraktów oraz wzmocnienie współpracy zagranicznej. – mówi Damian Zagórski, wiceprezes D&D SA.
Odbiorcami produktów i usług spółki są m.in. ogólnopolskie sieci handlowe Castorama, Makro czy Brico Marche, a także za granicą: w rosyjskiej sieci Baucentr i w ukraińskiej sieci Epicentr K. D&D prowadzi samodzielnie sklep internetowy dla klientów detalicznych.