
Fot. DeGenerals
Jak podała spółka, 7 stycznia ma zostać opublikowane memorandum informacyjne dotyczące sprzedaży akcji DeGenerals. W procesie oferty publicznej akcji będzie pośredniczyć Dom Maklerski INC.
Studio zasłynęło w lutym 2020 r. udaną premierą gry Tank Mechanic Simulator. Koszty produkcji tytułu zwróciły się w ciągu zaledwie 72 godzin od premiery, a przychody ze sprzedaży przekroczyły 3,5 mln zł. Gra jest dostępna na platformy PC oraz Nintendo Switch, stale zbiera dobre recenzje (Steam 87 proc. ocen pozytywnych), a jej wishlista gromadzi prawie 155 tys. graczy, którzy jeszcze nie dokonali zakupu.
Zespół DeGenerals przygotowuje obecnie dwa rozszerzenia DLC do Tank Mechanic Simulator, które mają mieć premierę w 2021 r. Równolegle trwają prace związane z portem gry na inne platformy, wersja TMS na konsole starej i nowej generacji, urządzenia mobilne i VR ma się pojawić także w tym roku.
– Tank Mechanic Simulator zbudował wokół siebie dużą społeczność graczy, komunikujemy się z nią na bieżąco, wprowadzając do gry nowe ulepszenia oraz aktualizacje. Gra mimo prawie roku od premiery, dalej znajduję kolejnych nabywców. Rozwój TMS poprzez dodatki DLC oraz porting gry na inne platformy pozwoli nam znacząco zwiększyć monetyzację tytułu w 2021 r. – mówi Robert Pietrzko, prezes zarządu DeGenerals.
Planowane dodatki do TMS mają rozszerzyć zawartość o najbardziej oczekiwane przez społeczność gry modele pojazdów, poświęcając dużą uwagę szczegółom oraz detalom czołgów. Pierwsze z DLC będzie wydane razem z dużym patchem, dodającym do gry nowe systemy oraz usprawnienia, które znacznie wydłużą żywotność produkcji – narzędzia moderskie. DeGenerals chce stale wspierać debiutancki tytuł do momentu oficjalnego rozpoczęcia prac nad jego kontynuacją – Tank Mechanic Simulator 2, których wstępny termin jest zakładany na 2022 r.