
Digitree Group planuje 150 mln zł przychodów do 2027 roku (Fot. Pexels)
Digitree Group stawia na akwizycje i rozwój usług cyfrowych
W ramach strategii rozwojowej Digitree Group planuje inwestycje w nowe obszary, takie jak influencer marketing, nowoczesne SEO wspierane sztuczną inteligencją, agencje typu digital 360 oraz marketplace, a także budowa zespołów zajmujących się AI i analizą danych. Spółka zamierza też rozwijać własne studio video oraz digitalowy dom mediowy.
Strategia Digitree Group opiera się na dwóch filarach: agencyjnym i technologicznym. Filar agencyjny koncentruje się na świadczeniu kompleksowych usług marketingowych dla średnich i dużych firm – od kampanii reklamowych i brandingu, po media buying. Spółki zależne mają działać operacyjnie niezależnie, ale tworzyć wspólną ofertę handlową, co ma zwiększyć skuteczność dotarcia do klientów.
Drugi filar to rozwój usług technologicznych wspierających marketing – m.in. automatyzacja, analityka danych, reklama programatyczna, rozwiązania AI i e-commerce. Rozwój produktów ma charakter długofalowy i ma służyć zarówno wewnętrznym potrzebom grupy, jak i jej klientom. Spółka zakłada silne synergie poprzez model cross-sell między spółkami.
Digitree Group (dawniej Sare) to technologiczna spółka oferująca zaawansowane, dedykowane narzędzia IT, służące wspieraniu sprzedaży i automatyzacji marketingu. W 2016 r. przeszła na główny rynek GPW z NewConnect.