
(Fot. mat. prasowe)
– Mamy ambitne plany dotyczące dalszego rozwoju naszej sieci. W 2020 r. otworzyliśmy rekordową liczbę 255 marketów. W tym roku zamierzamy ją istotnie zwiększyć. Będziemy dzięki temu nie tylko bliżej naszych klientów, ale także, za sprawą rosnącej skali działalności w różnych regionach kraju, staniemy się atrakcyjniejszym partnerem dla mniejszych, regionalnych producentów żywności. Bliska współpraca z nimi od zawsze była podstawą budowania oferty produktowej marketów Dino. W tym roku, wraz z otwarciem dwóch centrów dystrybucyjnych, będziemy w stanie zaoferować takim producentom wiele nowych możliwości wzrostu – powiedział Krauze, cytowany w komunikacie.
Nakłady inwestycyjne wyniosły 367 mln zł w I kw. br., co przełożyło się na 1 125 nowych miejsc pracy, a całkowite zatrudnienie w Grupie Dino na koniec marca 2021 r. wzrosło do blisko 27 tys. osób.
Otwarcie centrum dystrybucyjnego w Sieroniowicach planowane jest na maj bieżącego roku. Budowa drugiego centrum, w Sierpcu zbliża się do końca, które będzie otwarte w II poł. roku, podała także spółka.
Sieć miała w całej Polsce 1 532 sklepy na koniec I kw. 2021 r., co oznacza wzrost o 24,1 proc. r/r.
Dino Polska to wiodący gracz w segmencie supermarketów proximity w Polsce, zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski, o średniej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 400 m2. Spółka zadebiutowała na GPW w 2017 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 10 125,82 mln zł w 2020 r.