Eurohit wchodzi w branżę gier mobilnych

Omawiane walory: , ,

Eurohit zamierza połączyć się ze studiem Sheepyard. W ten sposób giełdowa spółka chce zaistnieć na rynku gier mobilnych typu free-to-play.

eurohit, sheepyard, przejęcia,gaming,

Fot. Pexels

Połączenie Eurohit (d. BOA) ze studiem Sheepyard sprawi, że tzw. bocznymi drzwiami na warszawskim rynku pojawi się kolejny producent gier.

Sheepyard to producent oraz wydawca gier mobilnych. Spółka zatrudnia dwudziestoosobowy zespół produkcyjno-wydawniczy, stworzony z byłych pracowników takich firm jak Boombit, Vivid Games, Playsoft, Lockwood Publishing, Appodeal czy Playrix. W portfolio Sheepyard znajduje się 6 zaplanowanych tytułów na 2020 r. w takich gatunkach, jak Idle Tycoon oraz Arcade czy Casual. Poza wydawaniem nowych gier, spółka wyszukuje gry już wydane, które przejmuje w celu zwiększenia ich potencjału.

– Zgodnie z zawartym term sheet, Eurohit oraz Sheepyard zamierzają przeprowadzić proces połączenia poprzez przeniesienie całego majątku Sheepyard jako spółki przejmowanej na Eurohit jako spółki przejmującej w zamian za akcje, które spółka przejmująca wyda wspólnikom spółki przejmowanej. Na potrzeby planowanego przez spółki połączenia, ich wartości zostaną określone przez niezależnego biegłego rewidenta oraz zostaną ustalone w planie połączenia, który będzie także uwzględniał parytet przydziału akcji. W celu realizacji transakcji Eurohit wyemituje akcje zwykłe na okaziciela serii D w ilości ustalonej w planie połączenia, który zostanie podpisany w terminie najpóźniej do dnia 30 września 2020 r. – czytamy w komunikacie.

Obie strony transakcji ustaliły, że będą negocjowały na zasadzie wyłączności w zakresie przeprowadzenia połączenia w okresie do końca grudnia br.

Od cukierków do gier

Nowy kandydat do giełdowej branży gamedev ma ciekawą historię biznesową. Spółka powstała w 2006 r., ale początkowo nie prowadziła żadnej aktywnej działalności – zajmowała się głownie badaniem rynku, rozmowami i negocjacjami z dostawcami i odbiorcami krajowymi oraz zagranicznymi. Dopiero od połowy 2007 r. spółka zajęła się dystrybucją cukierków pod marką Dr Kendy. W 2010 r. zadebiutowała na rynku NewConnect. W 2012 r. nastąpił pierwszy rebranding. Spółka zmieniła nazwę na BOA i zaczęła świadczyć usługi z zakresu doradztwa strategicznego, restrukturyzacji procesów biznesowych oraz transakcji typu M&A.

W 2020 r. kolejnym punktem zwrotnym okazało się przejęcie przez nowych inwestorów – Januarego Ciszewskiego i Artura Górskiego. Podczas marcowego walnego zgromadzenia nowi właściciele przegłosowali zmianę nazwy na Eurohit.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR