PARTNER SERWISU
ozqwfiso

Grupa INC pozyskała w I transzy 3 mln zł dla United Label

Omawiane walory:

Grupa INC, specjalizująca się w finansowaniu innowacyjnych podmiotów, z sukcesem zakończyła pierwszą transzę emisji akcji United Label, skierowaną do dużych inwestorów. Druga transza emisji akcji, o wartości 1,4 mln zł, startuje już 1 lipca w formie publicznej kampanii crowdinvestingowej na platformie CrowdConnect.pl. United Label zamierza zadebiutować na rynku NewConnect w ciągu kilku miesięcy, autoryzowanym doradcą spółki jest INC.

United,Label,cigames,debiut,newconnect

(Źródło: Mat. prasowe)

United Label to globalna platforma wydawnicza dla niezależnych deweloperów gier typu indie. Spółka ma w swoim portfolio umowy ze studiami z Wielkiej Brytanii i Francji na wydanie czterech gier. United Label w tym roku planuje premierę Röki oraz Eldest Souls. Na każdą z tych gier czeka ponad 55 tys. graczy, którzy dodali je do swoich wishlist. Na przełomie 2020 i 2021 r. zaprezentowana będzie gra Horae, a w 2021 r. planowana jest premiera największego projektu spółki – Tails of Iron.

– Emisja akcji United Label spotkała się z dużym zainteresowaniem inwestorów. Zapisy w ramach I transzy, skierowanej do dużych inwestorów, już zakończyliśmy. Spółka pozyskała w niej 3 mln zł. Z kolei 1 lipca akcje United Label zostaną zaoferowane w publicznej kampanii crowdinvestingowej na platformie CrowdConnect.pl – komentuje Paweł Śliwiński, prezes DM INC.

>> Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów >> Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

W środę 1 lipca o godz. 10:00 kampania crowdinvestingowa United Label zostanie zaprezentowana na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC. Każdy zainteresowany inwestor będzie mógł objąć akcje o wartości maksymalnie 25 tys. zł.

– Cieszy nas duże zainteresowanie inwestorów w I transzy i zakończenie zapisów już drugiego dnia emisji. Akcje zostały już opłacone, dzięki czemu wiemy, że emisja dojdzie do skutku i będziemy mogli pozyskać kolejne tytułu wydawnicze – mówi Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.

United Label chce pozyskać od inwestorów łącznie około 4,4 mln. zł. Środki zostaną przeznaczone na przeskalowanie biznesu poprzez rozbudowę portfolio wydawniczego o kolejne tytuły. Obecnie w portfolio spółki są cztery gry, z których pierwsza – Röki – premierą będzie miała już 23 lipca br.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Do 14 lipca trwa wezwanie na akcje United Label

    CI Games, właściciel 78,5 proc. udziałów w United Label, wzywa do sprzedaży wszystkich pozostałych akcji platformy wydawniczej, znanej z gier Tails of Iron, czy Röki. Celem transakcji jest osiągnięcie przez CI Games 100 proc. akcji United Label i wycofanie jej z obrotu giełdowego. Zapisy trwają do 14 lipca.

  • CI Games ogłosił wezwanie na United Label

    CI Games - właściciel 78,43 proc. akcji w United Label - ogłosił wezwanie do zapisywania się na sprzedaż 275 tys. akcji spółki, stanowiących 21,57 proc. kapitału, po cenie 18,02 zł za akcję, podał podmiot pośredniczący Trigon Dom Maklerski. Akcji United Label podrożały we wtorek o ponad 12 proc.

  • Kurs akcji United Label wystrzelił po wynikach za III kwartał

    Notowany na NewConnect wydawca gier typu Indie zanotował w trzecim kwartale 2021 roku 5,5 mln zł przychodów ze sprzedaży i 2,8 mln zł zysku netto. Za ponad 43 proc. całościowych przychodów ze sprzedaży odpowiada Tails of Iron – najnowszy tytuł z portfolio wydawniczego spółki, wydany 17 września. W omawianym okresie miały miejsce dwie premiery. Kurs akcji spółki wystrzelił w środę rano o blisko 17 proc.

  • United Label: Przychody z gry Tails of Iron przekroczyły 2 mln zł

    Notowana na NewConnect spółka zależna CI Games – United Label – uzyskała ponad 2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży gry Tails of Iron, w ciągu 10 dni od premiery tytułu. Projekt zadebiutował 17 września na platformach PC, Nintendo Switch, Xbox oraz PlayStation. Wskazana kwota uwzględnia prowizje dla platform dystrybucyjnych.

  • United Label z ponad 1 mln zł przychodów po 10 dniach sprzedaży Eldest Souls

    United Label 29 lipca wydał drugą pozycję ze swojego portfolio wydawniczego – Eldest Souls. Gra z gatunku RPG bossrush w dniu premiery ukazała się jednocześnie na wszystkich najważniejszych platformach. Według wstępnych szacunków w pierwszych 10 dniach od premiery sprzedaż gry wyniosła przeszło 32 tys. sprzedanych egzemplarzy, co przełożyło się na blisko 1,1 mln zł przychodu ze sprzedaży United Label, po wcześniejszym potrąceniu marży detalistów oraz prowizji ze strony CI Games.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat