Grupa INC pozyskała w I transzy 3 mln zł dla United Label

Omawiane walory:

Grupa INC, specjalizująca się w finansowaniu innowacyjnych podmiotów, z sukcesem zakończyła pierwszą transzę emisji akcji United Label, skierowaną do dużych inwestorów. Druga transza emisji akcji, o wartości 1,4 mln zł, startuje już 1 lipca w formie publicznej kampanii crowdinvestingowej na platformie CrowdConnect.pl. United Label zamierza zadebiutować na rynku NewConnect w ciągu kilku miesięcy, autoryzowanym doradcą spółki jest INC.

United,Label,cigames,debiut,newconnect

(Źródło: Mat. prasowe)

United Label to globalna platforma wydawnicza dla niezależnych deweloperów gier typu indie. Spółka ma w swoim portfolio umowy ze studiami z Wielkiej Brytanii i Francji na wydanie czterech gier. United Label w tym roku planuje premierę Röki oraz Eldest Souls. Na każdą z tych gier czeka ponad 55 tys. graczy, którzy dodali je do swoich wishlist. Na przełomie 2020 i 2021 r. zaprezentowana będzie gra Horae, a w 2021 r. planowana jest premiera największego projektu spółki – Tails of Iron.

– Emisja akcji United Label spotkała się z dużym zainteresowaniem inwestorów. Zapisy w ramach I transzy, skierowanej do dużych inwestorów, już zakończyliśmy. Spółka pozyskała w niej 3 mln zł. Z kolei 1 lipca akcje United Label zostaną zaoferowane w publicznej kampanii crowdinvestingowej na platformie CrowdConnect.pl – komentuje Paweł Śliwiński, prezes DM INC.

>> Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów >> Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

W środę 1 lipca o godz. 10:00 kampania crowdinvestingowa United Label zostanie zaprezentowana na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC. Każdy zainteresowany inwestor będzie mógł objąć akcje o wartości maksymalnie 25 tys. zł.

– Cieszy nas duże zainteresowanie inwestorów w I transzy i zakończenie zapisów już drugiego dnia emisji. Akcje zostały już opłacone, dzięki czemu wiemy, że emisja dojdzie do skutku i będziemy mogli pozyskać kolejne tytułu wydawnicze – mówi Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.

United Label chce pozyskać od inwestorów łącznie około 4,4 mln. zł. Środki zostaną przeznaczone na przeskalowanie biznesu poprzez rozbudowę portfolio wydawniczego o kolejne tytuły. Obecnie w portfolio spółki są cztery gry, z których pierwsza – Röki – premierą będzie miała już 23 lipca br.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT unitedlabel, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ
  • United Label pozyskał 1,4 mln zł w II transzy emisji akcji, łącznie 4,4 mln zł

    United Label zakończył kampanię crowdinvestingową przeprowadzoną na platformie CrowdConnect.pl. Inwestorzy zapisali się na wszystkie akcje dostępne w ramach II transzy o wartości 1,4 mln zł. W ramach całej oferty publicznej spółka pozyskała 4,4 mln zł. United Label zamierza przeznaczyć te środki na przeskalowanie działalności poprzez rozbudowę portfolio wydawniczego oraz na finalizacje prac obecnych tytułów. Na przełomie III i IV kwartału spółka chce zadebiutować na NewConnect.

  • United Label: Emisja akcji to pierwszy krok w kierunku NewConnect

    Tomasz Litwiniuk, prezes zarządu United Label rozmawia z redakcją Stockwatch.pl o kampanii crowdinvestingowej na platformie CrowdConnect.pl, planach wydawniczych i przygotowaniach debiutu na NewConnect.

  • Startuje emisja akcji United Label. Spółka zależna CI Games chce pozyskać 4,4 mln zł

    United Label rozpoczął zapisy na akcje w ramach pierwszej transzy dla dużych inwestorów, zaś 1 lipca rozpocznie się druga transza otwarta dla wszystkich na platformie CrowdConnect.pl. United Label chce pozyskać od inwestorów około 4,4 mln zł.

  • Spółka zależna CI Games planuje emisję akcji i debiut na NewConnect

    United Label - spółka zależna CI Games - przeprowadzi emisję do 350 tys. akcji serii B na platformie CrowdConnect.pl. i w ciągu kilku miesięcy chce zadebiutować na NewConnect. Spółka na poszerzenie portfolio gier chce pozyskać z emisji akcji ok. 4 mln zł.


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR