
Fot. Pexels
– Już w najbliższy wtorek, 23 marca, rozpoczniemy ofertę publiczną akcji spółki Ignibit. W pierwszej transzy, którą kierujemy do większych inwestorów, chcemy pozyskać 1 mln zł. Kolejny etap oferty publicznej rozpocznie się 30 marca. W ramach tej transzy, na akcje naszej spółki, będą mogli zapisać się wszyscy chętni. Łącznie, w ramach emisji akcji, chcemy pozyskać kwotę 1,5 mln złotych. – mówi Tomasz Gąsienica Szostak, członek zarządu Ignibit.
Warunki składania zapisów, wraz z dokumentem ofertowym, zostaną zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl oraz stronie spółki 23 marca. Jednorazowy zapis na akcje w ramach drugiej transzy może wynosić maksymalnie 31,3 tys. zł.
Środki z kampanii zostaną przeznaczone na rozpoczęcie produkcji i marketing autorskiego tytułu Ignibit oraz prace nad portem na urządzenia virtual reality dwóch gier na zlecenie: Agony oraz Bum Simulator.
– Pracujemy nad VR-ową wersją jednego z najmroczniejszych survival-horrorów ostatnich lat – Agony. Ta gra to bardzo dobry materiał na VR. Dzięki immersyjności wrażenia z gry będą zupełnie innej jakości w stosunku do wersji PC. Poprzez umieszczenie rozgrywki w środowisku VR gra stanie się jeszcze mroczniejsza, dynamiczniejsza i bardziej realistycznie wypełniająca przestrzeń wokół gracza. Widzieliśmy dużo pozytywnych komentarzy wielbicieli Agony na mediach społecznościowych po ogłoszeniu projektu portowania. – mówi Rafał Krawczyński, członek zarządu Ignibit.
Spółka opracuje także VR-ową wersję gry Bum Simulator, która w humorystyczny sposób odtwarza losy bohatera żyjącego na ulicy. Rozgrywka koncentruje się na przetrwaniu, w czym pomaga bogaty wybór różnorodnych aktywności i misji.
Obecnie spółka pracuje nad dwoma tytułami. Pierwszy z nich to połączenie gatunków survival i symulator, którego scenariusz rozgrywa się w kosmosie. Drugi to strzelanka utrzymana w oryginalnej szacie graficznej.
– Nie chcemy ograniczać się tylko do rynku wirtualnej rzeczywistości. Planujemy wydanie gier również w wersji PC-towej. Chcemy dedykować nasze produkty do szerokiego grona odbiorców. – informuje Tomasz Gąsienica Szostak.
W ramach drugiej linii biznesowej – spółka realizuje także kontrakty komercyjne, które dają możliwość rozwoju warsztatu technologiczno-wdrożeniowego oraz – potencjalnie – są w stanie istotnie podnieść wartość referencji spółki. W swojej historii firma realizowała szereg projektów VR i AR m.in. dla międzynarodowych koncernów motoryzacyjnych, farmaceutycznych czy zbrojeniowych. Ignibit pracowała m.in. dla znanych marek, takich jak: VW, Saab Technologies, Mitsubishi, czy Cadillac.
W Q4 br. spółka chce dołączyć do grona spółek notowanych na rynku NewConnect.
Ignibit istnieje od 2016 roku. Spółka zajmuje się produkcją autorskich gier wideo oraz portowaniem projektów PC na VR. Od 2020 roku akcjonariuszem Ignibit jest notowana na głównym rynku GPW w Warszawie – spółka PlayWay, jeden z czołowych producentów i wydawców gier komputerowych.