
Kurs akcji Image Power odbił po premierze Offroad Mechanic Simulator
Produkcja Image Power doczekała się przychylnej reakcji graczy. Dotychczas Offroad Mechanic Simulator zebrał na platformie Steam 35 recenzji, z czego aż 97 proc. była pozytywna. Gra stanowi połączenie rozgrywki polegającej na pracy w garażu nad autami terenowymi oraz jeździe nimi w trudnych warunkach i w ryzach realistycznej mechaniki prowadzenia auta typowej dla offroadu.
– Zależało nam przede wszystkim na udanym oddaniu specyfiki sportu, jakim jest offroad. Wiedzieliśmy, że sama możliwość zagłębienia się w modyfikacji aut nie wystarczy do tego. Stąd powstał realistyczny model jazdy, który stawia na skuteczne pokonywanie przeszkód, a nie duże prędkości. I widzimy, że gracze doceniają nasze podejście – powiedział Marcin Zaleński, prezes zarządu Image Power SA. – Dla mnie ta premiera jest szczególna, ponieważ prywatnie jestem pasjonatem offroadu. Niemniej uznajemy Offroad Mechanic Simulator za jeden z naszych flagowych tytułów i jesteśmy zadowoleni z dobrego przyjęcia gry przez licznych influencerów i graczy. Zamierzamy także kontynuować działania promocyjne, by zapewnić tej produkcji jeszcze lepszą widoczność – dodał.
Offroad Mechanic Simulator jest trzecią grą wydaną w tym roku przez Image Power – obok Cruise Ship Manager i Creature Lab. Spółka zamierza konsekwentnie powiększać swój katalog tytułów i oferować coraz bardziej rozbudowane produkcje. Obecnie Image Power pracuje między innymi nad łączącą temat renowacji domów z klimatem produkcji typu Ghostbusters czy Wednesday, Haunted House Renovator, oraz nieogłoszonym jeszcze tytułem z gatunku survival.
Offroad Mechanic Simulator zadebiutował na Steam 24 lipca. Gra autorstwa Image Power i Game Formatic kosztuje 19,99 USD, ale obecnie można ją nabyć z premierową 15-proc. zniżką.
Początki Image Power sięgają 2012, kiedy powstała pierwsza w Polsce szkoła concept artu i digital paintingu Potęga Obrazu. W 2019 roku, już jako spółka akcyjna, Image Power rozszerzyło profil działalności o produkcję oraz wydawanie gier, a w kwietniu 2021 roku z sukcesem zadebiutowało na rynku NewConnect w Warszawie.
Strategia spółki zakłada zarówno prace nad grami niskobudżetowymi, między innymi z gatunku symulatorów oraz pokrewnych, jak i stopniowe angażowanie się w projekty o większej skali produkcyjnej i marketingowej, w tym produkcje premium. W produkcji gier Image Power korzysta zarówno z zespołów wewnętrznych, jak i współpracuje z zewnętrznymi studiami. W założeniach strategicznych mieści się wydawanie 3-4 tytułów w skali rocznej, zarówno na platformę PC, jak i konsole z rodziny PlayStation, Xbox oraz Nintendo Switch. We wtorek akcje studia podrożały o 17,92 proc. do 12,50 zł.