Image Power to producent gier notowany na NewConnect. W tym roku studio wydało trzy gry, które rozeszły się łącznie w nakładzie około 25 tys. egzemplarzy. W planach są kolejne cztery tytuły, w tym trzy zupełnie nowe IP i kontynuacja jednej z kluczowych marek spółki.
– Według kolejności, Haunted House Renovator, jeżeli nie będzie dodatkowego finansowania wydawcy. Dalej Ambulance Simulator oraz produkcja wersji demonstracyjnych Offroad Survival i Creature Lab 2 – powiedział w trakcie czatu inwestorskiego StockWatch.pl Piotr Figarski, COO Image Power.
– Bierzemy pod uwagę możliwość wydawania gier w Early Access. Sentyment graczy do takiej formy udostępniania wydaje się pozytywny, a jako studio udowodniliśmy wielokrotnie, że jesteśmy w stanie wspierać nasze tytuły na wiele miesięcy po premierze – dodał.
17 października zadebiutowała gra Creature Labs. Symulator naukowca tworzącego potwory nie spotkał się z ciepłym przyjęciem graczy. Na platformie Steam gra zebrała 195 recenzji, z czego 56 proc. jest pozytywnych. Spółka wierzy w potencjał tytułu i chce stworzyć drugą część gry.
– W momencie premiery gry mieliśmy bardzo duży peak sprzedaży i zainteresowania na platformie Steam. Po usunięciu występujących błędów i rozwinięciu gameplayu o nowe elementy spodziewamy się dobrego odbioru drugiej części od graczy – powiedział Piotr Figarski, COO Image Power.
Nowe gry mają powstać przy wsparciu inwestorów. W tym tygodniu ruszyły zapisy na akcje serii F po cenie 10 zł za sztukę. Zapisy potrwają do 12 grudnia. Pozyskane środki spółka chce przeznaczyć między innymi na kompleksowe przygotowanie do wejścia na rynek obiecującej produkcji – Haunted House Renovator.
– Zdajemy sobie sprawę z obecnej sytuacji na rynku. Z jednej strony spółka znajduje się w miejscu, w którym musimy określić liczbę produkowanych gier. Z drugiej strony „dołek” to najlepszy moment do kupowania, więc wychodzimy z ciekawą propozycją do inwestorów – powiedział Marcin Zaleński, CEO Image Power.
Image Power dostał 250 tys. zł na demo Haunted House Renovator, które ma się pojawić w lutym 2024 r. Aktualnie wishlista gry liczy ponad 33 tys. dodań. Emisja akcji ma sfinansować produkcję dalszą produkcję tytułu.
– Haunted House Renovator to nasz projekt. Umowa na wersję demonstracyjną nie zakłada dzielenia się z nikim zyskiem, więc na chwilę obecną 100 proc. przychodów zostaje u nas – powiedział Piotr Figarski.
– Obecnie prowadzimy zaawansowane rozmowy z wydawcą w sprawie dodatkowego finansowania Haunted House Renovator – dodał Marcin Zaleński.
Strategia studia zakłada eskalację możliwości produkcyjnych i poziomu rozbudowania gier w kierunku produkcji z kategorii AA.
– W tej chwili pracujemy zespołem kilkunastu osobowym. Do produkcji czterech gier będziemy potrzebować kilkudziesięciu pracowników. Dopuszczamy możliwość współpracy z zewnętrznymi studiami, jak to miało miejsce przy wcześniejszych produkcjach – powiedział Piotr Figarski.
Image Power jest skupione na ciągłym podnoszeniu poziomu swoich produkcji, używając najnowszych technologii takich jak UE5 do realizacji nadchodzących projektów. Strategią Spółki w nadchodzących latach jest dążenie do większego rozbudowania gier i zwiększenia budżetów. Image Power pracuje zarówno z wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi zespołami, produkując gry na PC i konsole.