
Fot. spólka
– Zgodnie z zapowiedziami, uruchomiliśmy kolejny lokal pod naszym najnowszym szyldem Chicas&Gorillas. Trzeci shot-bar powstał w centrum Poznania, przy ul. Wrocławskiej 19. Zawsze bardzo rozważnie i selektywnie dobieramy nowe lokalizacje, by móc w pełni wykorzystać ich potencjał i zagospodarować odpowiednią niszę. Poznań od początku wydawał nam się słusznym kierunkiem na potrzeby tego brandu. Lokalizacja, którą wybraliśmy co wieczór tętni życiem i jest pełna młodych ludzi, którzy powinni idealnie wpisać się w profil grupy docelowej naszej marki.– mówi Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska S.A.
Poza Poznaniem, koncept dostępny jest także we Wrocławiu oraz Łodzi. Czwarty lokal powstanie już we wrześniu w centrum Warszawy.
– Rozwój marki Chicas&Gorillas w dużej mierze zależał od sukcesu pierwszego lokalu jaki powstał z początkiem 2022 roku we Wrocławiu. Szybko okazało się, że nasz shot-bar jest intersujący dla młodej klienteli, która docenia rozbudowaną ofertę kolorowych drinków w niestandardowym klimacie pop-art. Nasze lokale usytuowane we Wrocławiu i Łodzi miesięcznie odwiedza coraz więcej gości. Liczymy na ciepłe przyjęcie marki także ze strony Poznania. – mówi Paweł Kowalewski.
W planach Grupy jest także rozbudowa pozostałych konceptów. Jeszcze w tym roku otwarte zostaną 2 nowe punkty w ramach popularnej i lubianej przez Polaków marki Pijalnia Wódki i Piwa. Jeden z najstarszych brandów Grupy na przełomie lipca i sierpnia powstanie w Zamościu i Nowym Targu. Więcej szczegółów już wkrótce.
Zarząd Mex Polska spodziewa się, że konsekwentny rozwój siatki geograficznej lokali przyczyni się do dalszego wzrostu przychodów Grupy.
Grupa Mex Polska zarządza 45 lokalami gastronomicznymi. Grupa rozwija marki: The Mexican, Prosty Temat, Pankejk, Pijalnia Wódki i Piwa. Najnowszym konceptem jest Chicas & Gorillas. Od 2012 roku spółka jest notowana na głównym rynku GPW.