PARTNER SERWISU
usoqnhhj

Mex Polska rozwija brand Chicas&Gorillas

Omawiane walory:

Mex Polska zrealizowała jeden z tegorocznych planów rozwoju Grupy i otworzyła trzeci lokal w ramach swojego najnowszego konceptu – Chicas&Gorillas. Nowy punkt na mapie gastronomicznej Wielkopolski powstał w samym centrum Poznania. To nie koniec zaplanowanej na 2023 rok rozbudowy sieci klasycznych shot-barów. Już we wrześniu kolejny punkt pojawi się na mapie Polski – tym razem w sercu stolicy.

mexpolska, akcje, handel, konsumpcja,

Fot. spólka

– Zgodnie z zapowiedziami, uruchomiliśmy kolejny lokal pod naszym najnowszym szyldem Chicas&Gorillas. Trzeci shot-bar powstał w centrum Poznania, przy ul. Wrocławskiej 19. Zawsze bardzo rozważnie i selektywnie dobieramy nowe lokalizacje, by móc w pełni wykorzystać ich potencjał i zagospodarować odpowiednią niszę. Poznań od początku wydawał nam się słusznym kierunkiem na potrzeby tego brandu. Lokalizacja, którą wybraliśmy co wieczór  tętni życiem i jest pełna młodych ludzi, którzy powinni idealnie wpisać się w profil grupy docelowej naszej marki.– mówi Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska S.A.

Poza Poznaniem, koncept dostępny jest także we Wrocławiu oraz Łodzi. Czwarty lokal powstanie już we wrześniu w centrum Warszawy.

– Rozwój marki Chicas&Gorillas w dużej mierze zależał od sukcesu pierwszego lokalu jaki powstał z początkiem 2022 roku we Wrocławiu. Szybko okazało się, że nasz shot-bar jest intersujący dla młodej klienteli, która docenia rozbudowaną ofertę kolorowych drinków w niestandardowym klimacie pop-art. Nasze lokale usytuowane we Wrocławiu i Łodzi miesięcznie odwiedza coraz więcej gości. Liczymy na ciepłe przyjęcie marki także ze strony Poznania. – mówi Paweł Kowalewski.

W planach Grupy jest także rozbudowa pozostałych konceptów. Jeszcze w tym roku otwarte zostaną 2 nowe punkty w ramach popularnej i lubianej przez Polaków marki Pijalnia Wódki i Piwa. Jeden z najstarszych brandów Grupy na przełomie lipca i sierpnia powstanie w Zamościu i Nowym Targu. Więcej szczegółów już wkrótce.

Zarząd Mex Polska spodziewa się, że konsekwentny rozwój siatki geograficznej lokali przyczyni się do dalszego wzrostu przychodów Grupy.

➡ #RacjonalneInwestowanie: jak inwestować, a nie uprawiać hazard? ➡ Sprawdź co radzą eksperci z różnych środowisk związanych z rynkiem!

Grupa Mex Polska zarządza 45 lokalami gastronomicznymi. Grupa rozwija marki: The Mexican, Prosty Temat, Pankejk, Pijalnia Wódki i Piwa. Najnowszym konceptem jest Chicas & Gorillas. Od 2012 roku spółka jest notowana na głównym rynku GPW.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • 13 spółek, które w maju podzielą 5,2 mld zł dywidend

    Tegoroczny sezon dywidendowy rozpoczął się od kilku mocnych akcentów. W pierwszych dniach maja 4 spółki podzieliły między akcjonariuszy bagatela 8,2 mld zł dywidend. W kolejnych tygodniach 13 kolejnych firm rozdysponuje aż 5,2 mld zł. Sprawdzamy, gdzie w maju szykują się najciekawsze dywidendy.

  • Mex Polska rekomenduje wypłatę 0,11 zł dywidendy na akcję z zysku za 2024 rok

    Mex Polska zarekomendował przeznaczenie 0,84 mln zł z zysku netto za ub.r., wynoszącego 3,03 mln zł, na dywidendę, co oznacza wypłatę 0,11 zł na akcję. Pozostałe 2,69 mln zł zarząd proponuje przekazać na kapitał zapasowy. Jednocześnie zarząd proponuje ustalenie 20 maja 2025 roku jako dnia dywidendy oraz 29 maja 2025 roku jako dnia wypłaty dywidendy.

  • Mex Polska szacuje skons. zysk EBITDA na 16,2 mln zł w 2024 r., wzrost o 8 proc. r/r

    Mex Polska spodziewa się skonsolidowanego zysku EBITDA na poziomie 16,2 mln zł na koniec 2024 r., co oznacza wzrost o 8 proc. r/r. Zysk EBIT ma przekroczyć 5,6 mln zł, a wzrost skonsolidowanych przychodów netto 12 proc. r/r do niespełna 107 mln zł.

  • Grupa Mex Polska szacuje 106,7mln zł przychodów na koniec 2024 r.

    Mex Polska spodziewa się wypracowania 106,7 mln zł skonsolidowanych przychodów netto ze sprzedaży na koniec 2024 roku. Oczekiwany wynik oznacza wzrost o 12 proc. rr.

  • Mex Polska w strategii na 2024-2028 zakłada dwucyfrowy wzrost EBITDA r/r, rozwój marek

    Mex Polska ogłosiła strategię na 2024-2028, w której będzie koncentrować się na umacnianiu pozycji rynkowej i intensyfikację działań w kluczowych lokalizacjach, jakimi są duże, dochodowe miasta Polski. Spółka będzie rozwijać portfolio, także o nowe marki, i zakłada otwieranie ok. 6 nowych wysokomarżowych lokali rocznie. Zamiarem Grupy jest osiąganie dwucyfrowego wzrostu zysku EBITDA r/r, wypłata dywidendy oraz rozwój także poprzez akwizycje. Spółka nie przewiduje obecnie emisji akcji czy obligacji.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat