StockWatch.pl

Red Dev Studio i MedFood Group jeszcze w tym roku mają pojawić się na NewConnect

Omawiane walory: ,

Debiut na NewConnect Red Dev Studio nastąpi już w najbliższych tygodniach, poinformował prezes Wojciech Sypko. Spółka zawarła również joint venture z MedFood Group dotyczące stworzenia serii gier przygodowych promujących zdrowy styl życia.

– Red Dev Studio złożyło wniosek o wprowadzenie akcji do obrotu na NewConnect. Oczekujemy, że debiut nastąpi już w najbliższych tygodniach. Obecnie, po premierze Down to Hell w wersji EA na Steam, rozwijamy jej dalsze etapy i przygotowujemy wersję na platformę Nintendo Switch. Pracujemy też nad implementacją gry Zone: Anomaly – powiedział Sypko.

Natomiast porozumienie o współpracy między Red Dev Studio i MedFood Group obejmuje stworzenie serii gier na platformy stacjonarne i mobilne. W jej ramach powstanie jedno większe przedsięwzięcie oraz cykl mniejszych, których wspólnym mianownikiem będzie zdrowy styl życia.

– Obie spółki planują debiut na NewConnect, w tym Red Dev Studio już w najbliższych tygodniach. MedFood Group obecnie prowadzi zbiórkę crowdfundingową na Crowdway, a na giełdę chce wejść do końca 2019 r. – czytamy w komunikacie.

– Chcemy wspólnie wykorzystać modę na zdrowy tryb życia i dynamikę branży health & wellness w kraju i na świecie. Efektem połączenia kompetencji technologicznych Red Dev Studio i wiedzy oraz doświadczenia zespołu ekspertów MedFood Group jest unikalna na rynku synergia, dzięki której mogą powstać angażujące i ciekawe dla odbiorców gry, które jednocześnie będą spełniać cele edukacyjne, jak nauka zdrowego stylu życia, kształcenie właściwych nawyków żywieniowych czy motywowanie do aktywności fizycznej – powiedział prezes i akcjonariusz MedFood Group Marcin Marcinkiewicz.

>> Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów >> Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

Głównym produktem współpracy między Red Dev Studio i MedFood Group będzie gra przygodowo-detektywistyczna, zaprojektowana w sposób umożliwiający rozszerzanie zawartości i dodawanie nowych wątków do przedstawionego futurystycznego świata.

– Gracz otrzyma wciągającą i rozgałęzioną fabułę, a jednocześnie niejako w tle będzie poznawał zasady zdrowego odżywiania się i zdrowego życia. Szacujemy, że koszt produkcji i promocji gry wyniesie około miliona złotych, a produkcja zajmie około roku intensywnych prac – dodał prezes i akcjonariusz Red Dev Studio Wojciech Sypko.

Gra będzie dystrybuowana przez krajowe i zagraniczne kanały MedFood Group, a także platformy online na całym świecie. Zysk spółek ma pochodzić z jej sprzedaży, content marketingu oraz lokowania produktów MedFood i producentów zdrowej żywności na lokalnych rynkach.

– Zakładamy sprzedaż około dwudziestu tysięcy kopii „zdrowej gry” w ciągu roku od jej premiery – stwierdził Marcinkiewicz.

Uczestnicy joint venture zamierzają pracować również nad cyklem mniejszych gier, przeznaczonych na urządzenia mobilne i skierowane do ściśle określonych grup odbiorców. Spółki połączył pomysł na biznes, a także plany rozwoju na rynku kapitałowym.

MedFood Group zamierza zadebiutować na NewConnect do końca 2019 r. Wejściu na giełdę będzie towarzyszyć emisja akcji o wartości do 3 mln zł.

– Debiut na NewConnect, a docelowo na rynku głównym GPW, był od początku celem strategicznym naszego projektu inwestycyjnego. Obecnie na NewConnect i głównym parkiecie nie ma spółki o tak innowacyjnym i kompleksowym profilu działalności w branży health & wellness. Nasze nowatorskie i unikalne podejście obecności na tym rynku pokazuje właśnie kooperacja z Red Dev Studio, mająca na celu wykorzystanie nowych technologii do promowania zdrowego trybu życia – dodał prezes.

Przed planowanym debiutem MedFood Group prowadzi kampanię crowdfundingową na platformie Crowdway. Cel zbiórki to 800 tys. zł, przy aktualnej wycenie spółki na poziomie 8 mln zł.

MedFood Group jest polską firmą działającą na rynku health&wellness. Obecnie prowadzi sześć poradni dietetycznych oraz organizuje e-porady i webinaria skoncentrowane na zdrowym stylu życia, dietetyce, medycynie sportowej i psychologii. Pracuje również nad wprowadzeniem aplikacji i gier wspierających zdrowie i ideę work-life balance. W 2018 r. markę MedFood kupiła grupa inwestorów, którzy w portfolio mają projekty inwestycyjne takie jak Igoria Trade, Bitmarket, Hotel Przystań w Olsztynie oraz liczne projekty gastronomiczne i deweloperskie.

Red Dev Studio to kilkunastoosobowa spółka gamingowa, realizująca gry na platformy mobilne i stacjonarne. Skupia młodych i ambitnych pasjonatów elektronicznej rozrywki, którzy mają już na koncie kilka wydanych gier. Produkcje spółki sprzedawane są na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej, za pośrednictwem platform Steam, App Store oraz Google Play. Olsztyński zespół zakłada produkcję kilku tytułów rocznie, w tym również na platformę Nintendo Switch.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT MedFood, RedDevStudio, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR