
Red Square Games zapowiedziało grę Sancticide
– Dla Red Square Games zapowiadana gra to szansa nie tylko na kolejne przychody, ale przede wszystkim na dynamiczny rozwój studia, a także prezentację jakości całego naszego zespołu, który ciężko pracuje nad największym do tej pory projektem w portfolio studia. Cieszę się, że już teraz możemy pokazać graczom wysokiej jakości trailer oraz materiały z gry i zaciekawić graczy apokaliptycznym światem przeniesionym prosto z literatury. Jeśli chodzi o wspomniane już finanse, to w przypadku najnowszego projektu nasze przychody to nie tylko umowne wynagrodzenie za realizację tego projektu dla Sylen Studio, ale również ustalony odrębną umową procent ze sprzedaży gry – mówi Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games.
Sancticide to bazująca na walce wręcz gra akcji TPP z elementami rogue-lite, osadzona w świecie biblijnej Apokalipsy. Świat gry służy za tło historii Ezekiela – świeżego rekruta Korpusu Komorników ściganego przez żal i wyrzuty sumienia, który wyrusza na swoją najważniejszą misję. Gracze będą mieli okazję zwiedzić okrutny świat, w którym śmierć to nie koniec, a jedynie kolejny początek.
Zgodnie z umową zawartą pomiędzy Red Square Games a Sylen Studio, oprócz produkcji gry realizowanej w ramach wcześniej zawartej umowy, deweloper zajmie się także marketingiem, PR oraz social mediami projektu Sancticide. Przychód miesięczny producenta Slavic Punk: Oldtimer wynosi 25 tys. zł, łącznie 275 tys. zł w 2024 roku. Po premierze Sancticide dodatkowym przychodem będzie procentowy udział w sprzedaży tytułu, który został ustalony na poziomie 10-15 proc., płatne przez trzy lata od premiery tytułu. Sylen Studio estymuje nakłady na marketing tego projektu do końca 2024 roku na kwotę około 800 tys. zł. Umowa również nie wyklucza pozyskania dodatkowego wydawcy do projektu. Data premiery Sancticide jest uzależniona od decyzji właściciela IP, czyli Sylen Studio.
Red Square Games jest polską spółką założoną w 2020 roku. Głównym filarem działalności jest tworzenie gier typu indie osadzonych w ciekawych uniwersach przy założeniu tworzenia coraz bardziej ambitnych tytułów. Spółka nie zamyka się tylko na gry wideo, świadczy o tym zaangażowanie w produkcję gier planszowych i fabularnych.