
Damian Szymański, prezes zarzadu Render Cube. (Fot. mat. prasowe)
– Razem z wydawcą, Toplitz Productions, ujawniliśmy zapowiedź naszej pierwszej dużej zawartości dla trybu współpracy do Medieval Dynasty – mapę The Oxbow. W nowym zwiastunie pokazujemy fragment tej lokacji – mówi Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube. – Na koniec ub. sprzedaż naszego flagowego tytułu wyniosła 1,2 mln kopii brutto, to świetny wynik, ale liczymy na więcej. Tryb kooperacji to nasz największy cel na ten rok, chcemy przygotować dla graczy aktualizację, która ich oczaruje – dodaje Damian Szymański.
Mapa kooperacyjna Medieval Dynasty – The Oxbow – wprowadzi nową, grywalną lokację, w której pojawią się nowe postacie, punkty orientacyjne i wioski. Piastovia, główna wioska Oxbow, jest pierwszym miejscem, które gracze odwiedzą. Dodatkowa zawartość będzie dostępna zarówno dla graczy trybu kooperacji, jak i w samodzielnej rozgrywce.
– W Medieval Dynasty jesteśmy w pełni zaangażowani w zapewnienie graczom jak największej liczby sposobów na grę i rozszerzenie ich ogólnego doświadczenia. Tryb kooperacji, w tym mapa Oxbow, to jedna z największych i najbardziej ekscytujących aktualizacji zawartości, nad którymi pracujemy. Nie możemy się doczekać, aż gracze ją odkryją – dodaje Damian Szymański, prezes Render Cube.
W październiku 2022 roku Medieval Dynasty zadebiutowała na konsolach obecnej generacji. Dziś tytuł jest dostępny na wszystkich kluczowych platformach m.in.: Steam, GoG, Epic Store, Microsoft Store, PlayStation Store, Humble Bundle Store. Gra nieustannie cieszy się pozytywnym odbiorem wśród graczy (według strony sklepu Steam na podstawie 4754 recenzji od stycznia do grudnia 2022 roku gra uzyskała ponad 89 proc. pozytywnych recenzji).
Render Cube to łódzkie studio deweloperskie założone w 2012 r. W początkowym okresie działalności skupiało się na prowadzeniu prac outsourcingowych, zlecanych głównie przez innych producentów gier, co zaowocowało współpracami z m.in. CD Projekt, Techland czy Platige Image. W ostatnich latach spółka skupia się na produkcji własnych tytułów, wydawanych na platformach PC. Spółka zadebiutowała na rynku NewConnect w maju 2022 r. Jej akcjonariusze zdecydowali 21 lutego br. o ubieganiu się o przejście na rynek główny GPW.