
Fot. materiały prasowe
Train Life: a Railway Simulator od 31 sierpnia jest dostępny w sklepach Steam oraz Epic Store. Od momentu debiutu w formule Early Access, gra autorstwa Simteract spotyka się z coraz większym zainteresowaniem graczy – liczba jednocześnie grających w peaku wyniosła 325 osób, co oznacza ok. 25 proc. wzrost względem debiutu Early Access.
– Debiut w Early Access gry Train Life: a Railway Simulator spotkał się z ciepłym przyjęciem fanów. Po miesiącu tytuł posiada średnią jeszcze wyższą niż pierwszego dnia, a praktycznie wszystkie opinie na Steam zachwalają przygotowany przez nas model zarządzania własną firmą kolejową. Innowacja ta pozwoliła nam stworzyć oddaną społeczność graczy – wielu z nich pokonało już granicę 100 rozegranych godzin na Steam. Jednocześnie cały czas rozwijamy grę i przygotowujemy się do wprowadzenia dwóch dużych aktualizacji w najbliższych miesiącach – komentuje prezes Simteract Marcin Jaśkiewicz.
Od samego początku Simteract uważnie analizuje feedback swoich graczy i na bieżąco wprowadza usprawnienia do swojej gry. Od debiutu w Early Access, Train Life: a Railway Simulator dostał aż 6 łatek aktualizujących, które poza wyeliminowaniem błędów dodały do gry nowe funkcjonalności, w tym możliwość dostosowania poziomu trudności rozgrywki. Jeszcze w tym roku grę czeka pierwsza duża aktualizacja, która wprowadzi do gry region Europy Zachodniej (Francja, płn Anglia, kraje Beneluksu). Natomiast na początku 2022 roku do Train Life: a Railway Simulator, w ramach kolejnej aktualizacji, zostaną dodane obszary Europy Środkowej, w tym Polska.
Simteract to spółka gamingowa z backgroundem softwarehouse’owym. Firma ma doświadczenie zarówno w branży gier wideo jak i w tworzeniu oprogramowania profesjonalnych symulatorów. Simteract jest autorem między innym Traffic AI – Inteligentnego Systemu Ruchu Drogowego na Potrzeby Symulatorów i Gier Wideo czy City Generator, który pozwala generować miasta w 3D na podstawie otwartych danych dostępnych w internecie.