
Fot. fb/AVIA Polska
Zespół dziesięciu specjalistów pod kierownictwem Tomasza Borodzieja zrealizował we wrześniu sprzedaż ponad 10 tys. ton produktów asfaltowych.
– Cieszę się, że cały proces transformacji i organizacji łańcucha logistycznego wraz z przepływem produktów asfaltowych pomiędzy naszymi kluczowymi miejscami zaopatrzenia, a klientami znajdującymi w grupie Unimot przebiegł w tak ekspresowym tempie – mówi Tomasz Borodziej, dyrektor działu AVIA Bitumen.
Produkty asfaltowe grupy Unimot są oferowane pod marką AVIA Bitumen. Jak podkreśla spółka, to część strategii, która zakłada sprzedaż wszystkich produktów i usług pod europejską marką AVIA. Pod tą marką grupa rozwija także w Polsce sieć stacji paliw oraz inne linie biznesowe takie jak hurtową sprzedaż paliw, energii i gazu.
Unimot jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, specjalizującą się w obrocie olejem napędowym, biopaliwami, gazem płynnym, gazem ziemnym oraz energią elektryczną. Firma tworzy także na zasadach franczyzy sieć stacji paliw pod marką Avia i zaopatruje w paliwa płynne i gazowe takie sektory jak transport, logistyka, usługi, rolnictwo i przemysł.