1 Dołączył: 2012-07-02 Wpisów: 131
Wysłane:
6 maja 2019 22:27:11
przy kursie: 371,00 zł
Z forum spółki Na pytanie odnośnie targów otrzymałem poniższą odpowiedź
"Dzień dobry
Już w najbliższy weekend 11-12 maja będziemy obecni na targach Game Fusion w Pekinie gdzie na naszym stoisku będziemy pokazywali "Moonlightera" i "Children of Morta". Kolejne tygodnie do dwa duże press-tour'y (w Europie i USA), czyli indywidualne spotkania z wiodącymi mediami branżowymi, na których będziemy prezentowali nasze portfolio. Będziemy też obecni na targach Gamescom gdzie na naszym stoisku w części biznesowej będziemy promować "Moonlightera", "Children of Morta" i konsolowego "Frostpunka". Kolejna duża impreza to PAX West gdzie będziemy mieć stoisko w części otwartej (dla szerokiej publiczności), na którym będziemy pokazywać nasze portfolio. W międzyczasie nasi pracownicy będą też odwiedzać inne światowe imprezy branżowe, na których będą szukać m.in. nowych tytułów do portfolio wydawniczego i spotykać się z partnerami biznesowymi.
Pozdrawiamy."
|
|
178 Dołączył: 2010-09-09 Wpisów: 3 453
Wysłane:
10 maja 2019 01:08:44
przy kursie: 386,00 zł
11bit na pierwszej stronie parkietu w ramach spółek wytypowanych do portfela na maj. Według eksperta DM Boś jest szansa na atak na maksima z 2018 roku :)
|
|
130 Dołączył: 2009-01-29 Wpisów: 998
Wysłane:
10 maja 2019 12:36:03
przy kursie: 389,00 zł
Nie da się nie zauważyć, że spółka jest bardzo silna relatywnie przy wszechobecnej rynkowej mizerii.  kliknij, aby powiększyćW artykule na gamesindustry.biz pojawiły się ciekawe zajawki wersji konsolowej FP ze strony "pana od marketingu": Cytat:The city the player creates spirals out from that central point, a structure that proved to be a neat fit for the field of motion allowed by a controller's analogue sticks. Through a context-based system of radial menus, Grzeszczuk proudly stated, every part of Frostpunk's PC UI is accessible to the console user within two button presses.
Most of what you see here is our own invention," he continued. "The good part about Frostpunk -- and we've been talking about this since its initial release on PC -- is that it's a radial city, and so it's a perfect fit for the sticks. The whole game is about the generator and those rings around it, so the menus should be like that; everything should be in line with that so we can maintain the cohesion of the game. "It actually works, but it took us a while. We had at least three iterations: the first was not very good; the second was a bit better, but it still lacked something; and we are very happy with this one."
11 bit believes that this is the first of two key factors in attracting a substantial audience for Frostpunk in the console space. For the most part, Grzeszczuk said, strategy games have faltered on console because, "they are not usually on par with their PC equivalents.
With its elegant, intuitive solution for the game's controls, however, Grzeszczuk believes that the superior version of the game is a matter of subjective taste. There is nothing objective that makes the PC version better," he added.
I jeszcze o przyszłości FP: Cytat:"We've had that approach since day one," he said. "We were discussing Frostpunk as a universe. We wanted to create a world, and then fill that world with stories, with places, and then build connections between them.
"[The DLC] is expanding on the universe, it is adding new story, and explaining some things that might be hinted at in the past. This is what really drives us; the world of Frostpunk is growing, and we're thinking that, in the future we should think about, maybe not a sequel, but a spin-off -- an RPG set in the same universe."
Edytowany: 10 maja 2019 12:38
|
|
|
|
166 Dołączył: 2016-01-17 Wpisów: 1 141
Wysłane:
10 maja 2019 14:51:02
przy kursie: 389,00 zł
Patryk Grzeszczuk jest świetny w klocki marketingowe, co udowadnia za każdym razem podczas konferencji inwestorskich. Czytając ten artykuł, tylko się w tym przekonaniu umacniam. Szkoda, że takie teksty nie powstają na potrzeby inwestorów. Zatem wersja konsolowa jest tak dobra, że w zasadzie nie stanowi różnicy na jakim sprzęcie gramy, a jeśli pojawią się mocne oceny w konsolowych mediach, to kto wie jakie wolumeny sprzedaży zaliczymy. W zasadzie możemy zakładać, że będą wynosić gdzieś pomiędzy od niewiele więcej niż konsolowe TWOM aż po zbliżone do wersji PC wyniki na poszczególnych platformach No i wstawka o planowanym RPG w świecie Frostpunka. Duża rzecz. Pytanie czy to będzie P9 czy też P10.
|
|
115 Dołączył: 2010-01-27 Wpisów: 1 082
Wysłane:
10 maja 2019 15:56:32
przy kursie: 389,00 zł
Warto też dostrzec, że FP będzie o wiele lepiej wyglądał na dużych ekranach telewizorów niż TWOM. Duża dbałość o oprawę graficzną Frostpunka w przypadku konsol z pewnością będzie plusem.
|
|
1 Dołączył: 2016-08-14 Wpisów: 23
Wysłane:
10 maja 2019 17:47:50
przy kursie: 389,00 zł
Do ekipy 11 bit z początkiem maja dołączył kolejny brodacz - Peter Gelencser, który ostatnio pracował jako Level Design Coordinator przy Cyberpunk 2077, a wcześniej m.in. WatchDogs 2, Far Cry 5 i Wiedźmin 3. Tu jego profil na Linkedin: www.linkedin.com/in/peter-gele...Na YouTube jest sporo wywiadów z nim dot. Wiedźmina 3 i Cyberpunka. Robi się coraz ciekawiej:)
|
|
6 Dołączył: 2018-07-07 Wpisów: 89
|
|
PREMIUM
1 362 Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01 Wpisów: 11 957
Wysłane:
13 maja 2019 11:42:03
przy kursie: 392,50 zł
11 bit studios - analiza techniczna na życzenie Kurs spółki odrabia straty spowodowane rozpoczętą przeszło rok temu korektą. Na chwilę obecną kupującym udało się osiągnąć istotny sukces domykają lukę bessy. Impuls wzrostowy zatrzymał się na zniesieniu 61,8% korekty, ale gracze wykorzystali najbliższe poziome wsparcie do wyprowadzenia kolejnego impulsu, w którym aktualnie znajdujemy się. Jeżeli kupującym uda się przełamać opór poziomu 425 zł to na dobrą sprawę nic nie będzie w stanie powstrzymać ich przed konfrontacją z historycznym szczytem. Obraz, który płynie z obserwacji wskaźników technicznych, sprzyja takiemu rozwojowi wydarzeń. Nas chwilę obecną znajdują się one bowiem po jasnej stronie mocy i nie wysyłają niepokojących sygnałów. Najbliższe wsparcie plasuje się na poziomie 363 zł.  kliknij, aby powiększyć Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
|
|
1 Dołączył: 2009-11-14 Wpisów: 190
Wysłane:
15 maja 2019 19:08:46
przy kursie: 391,00 zł
Cisza przed burzą? Raport wtopa czy euforia
|
|
16 Dołączył: 2013-08-03 Wpisów: 196
Wysłane:
15 maja 2019 19:24:01
przy kursie: 391,00 zł
Wtopy raczej nie będzie. Mz w Q1 będzie solidny wynik
|
|
|
|
86 Dołączył: 2011-11-10 Wpisów: 334
Wysłane:
15 maja 2019 20:13:11
przy kursie: 391,00 zł
Wtopy też się nie spodziewam. Tyle że nie dobry wynik kwartalny zadecyduje tu także o euforii  Jeśli szeroki nie będzie szczególnie przeszkadzać zadecyduje o tym prędzej DLC, COM, konsole. Albo " gra pod nie". A tymczasem ktoś na inwestorskim wywlókł artykuł z PC Games Insidera: www.pcgamesinsider.biz/success... ,w którym publishing director 11tki pan Paweł Feldman niejako autoryzuje, że pierwej konsola - potem DLC. Co dla mnie osobiście jest jakimś tam zaskoczeniem. No bo co na summer sale? Mac?  Po takim czasie to chyba powinien być sprzedawany z miejsca z dyskontem, albo powinni do niego rozdawać TWoM w gratisie.... - 50% ? Też trochę mi nie w smak marketingowo. Ponieważ jednak wzmiankowany fragment: " There's plenty of future in Frostpunk yet. The base game is coming to PS4 and Xbox one this summer, with DLC planned for release on all platforms a little later. 11 bit has a few new titles in the works, including the elusively-named Project 8 " nie jest cytatem pana Pawła a jedynie wplecionym w artykuł tekstem autora poczekajmy na komentarz spółki.
|
|
115 Dołączył: 2010-01-27 Wpisów: 1 082
Wysłane:
16 maja 2019 17:08:11
przy kursie: 392,00 zł
Bidzos napisał(a):16.05 odbędzie się publikacja wyników za I kw, zatem można zacząć prognozować Frostpunk wg moich wyliczeń sprzedało się 150k sztuk FP, wg mojej opinii większość poszła na promocjach z tych 150k w 70% pełnej ceny, tj. średnio -30% zatem 109złx150k=16 350 000 -30% (promocje)= 11 445 000zł - 30% prowizja =8 011 500zł przychodu z FP na steam + 7% z innych źródeł (mega uproszczenie) FP 8 572 305zł
TWOM 65k sztuk, poszło w 40% pełnej ceny, tj. średnio -60% zatem 65 000kx60zł= 3 900 000zł - 60% promo= 1 560 000zł -30% prowizja 1 092 000zł przychodu z TWOM na steam + 15% z innych źródeł (mega uproszczenie, większy procent niż w FP bo są mobilki i konsole) TWOM 1 255 800 zł
MOONLIGHTER 130k sztuk, poszło w 75% pełnej ceny(sporo poszło na Switch, gdzie promo było dużo mniejsze), tj. średnio -20% zatem 130 000złx69zł= 8 970 000 -25% promo = 6 727 500zł -30% prowizja = 4 709 250 zł (przychód zawiera wszystkie platformy) Moonlighter 4 709 250 zł
Suma powyższych daje 14 537 355zł przychodu w zaokrągleniu dodając pozostałe przychody wychodzi 15mln może ktoś zaestymuje koszty??? Idąc proporcją z 4kw gdzie 22,5 mln przychodu dawało 9,1mln zysku czyli zysk to ok. 40% przychodu. Zatem 40% z 15mln to 6mln zysku Po przeliczeniu wydaje mi się, że przeszacowałem, gdyż wynik ten wygląda co najmniej dobrze. Proszę o merytoryczne uwagi/krytykę ewentualnie poprawione estymacje.
czy ma ktoś dostęp do konsensusu? Gratulacje Bidzos - niemal w punkt!
|
|
67 Dołączył: 2018-05-12 Wpisów: 308
Wysłane:
16 maja 2019 17:32:23
przy kursie: 392,00 zł
|
|
44 Dołączył: 2010-11-23 Wpisów: 117
Wysłane:
16 maja 2019 17:54:27
przy kursie: 392,00 zł
Cytat:Zauważalny wpływ na wielkość przychodów 11 bit studios S.A. miała też sprzedaż gry „This War of Mine”, której premiera, w wersji na komputery PC, miała miejsce jesienią 2014 roku. Przychody z tego źródła były w I kwartale 2019 roku większe niż rok wcześniej gdy sprzedaż „TWoM” była głównym źródłem przychodów Spółki. Ja nie wiem jak oni to robią, ale nie mam nic przeciw :)
|
|
115 Dołączył: 2010-01-27 Wpisów: 1 082
Wysłane:
16 maja 2019 18:03:58
przy kursie: 392,00 zł
Doszły przychody z TWOM na Switch. TWOM ma na tej konsoli dobre noty - i mimo, że wolumeny sprzedaży nie powalają, to cena robi swoje.
|
|
4 Dołączył: 2016-05-19 Wpisów: 105
Wysłane:
16 maja 2019 18:30:31
przy kursie: 392,00 zł
Jak dla mnie raport rozczarowujący. Znowu jesteśmy pod znaczną kreską jeżeli chodzi o konsensus.
|
|
52 Dołączył: 2011-07-10 Wpisów: 982
Wysłane:
16 maja 2019 18:45:36
przy kursie: 392,00 zł
Weź mi powiedz, czy spółka nie postarała się i mniej zarobiła, czy fundy ot sobie liczą jak chcą i potem podają te "miarodajne" konsensusy?. To już lepiej jakby zatrudnili z tego forum, który wyliczył prawie że idealnie.
|
|
63 Dołączył: 2017-08-01 Wpisów: 914
Wysłane:
16 maja 2019 18:45:55
przy kursie: 392,00 zł
O tak, 11% czyli całe 600 tysi poniżej konsensusu. To jutro będzie dobry pretekst żeby odparować ze 100mln z rynkowej wyceny. I jeszcze większość SummerSale w tym roku przypada na III kwartał, czyli II kw. też będzie biedny www.gry-online.pl/newsroom/wyc...Cytat:Serwis Steam Database, powołując się na chińską stronę SteamCN i kilka innych źródeł, donosi, że w tym roku Steam Summer Sale wystartuje 25 czerwca 2019 roku o godzinie 19:00. Wydarzenie ma potrwać dwa tygodnie i zakończyć się 9 lipca.
Edytowany: 16 maja 2019 18:51
|
|
0 Dołączył: 2012-09-08 Wpisów: 21
Wysłane:
16 maja 2019 20:26:42
przy kursie: 392,00 zł
Tymczasem na Steam znowu promocja minus 40%
|
|
PREMIUM
522 Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24 Wpisów: 11 191
Wysłane:
16 maja 2019 20:43:41
przy kursie: 392,00 zł
Można kryrykować konsensusy, bo anale się mylą i liczyli na nieco wiecęj. Chciałbym jednak aby Ci co je krytykują po wydanych rekomendacjah z cenami wyższymi od rynkowych też krytykowali anali za zbyt wysokie ceny akcji.... Wiecie jak to działa przecieź: Ovzekiwania/prognozy -> liczenie dcf -> rekomendacja -> weryfikacja -> prognozy itd. Skoro obrywa się za zbyt wysokie oczekiwania, to nie można się cieszyć i epatować cenami docelowymi z rekomendacji. BTW. Takie odchylenie to żadne odchylenie. Bez wpływu na modele i ceny docelowe
|
|
Czy na pewno chcesz przesłać zgłoszenie do moderatora?
Poniżej potwierdź lub anuluj swój wybór.