PLAYWAY - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

PLAYWAY [PLW]

AKTUALNY KURS: 188,20 zł (+0,21%) 19-09-2019 12:18
baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 125
Wysłane: 4 czerwca 2018 16:34:58 przy kursie: 135,00 zł
No oni mają przynajmniej jakąś listę sukcesów. Mnie nie interesują ale chyba potencjał spory czas pokaże. Nie wiem kto teraz liczy tutaj na sukces ........ paliwo "zatonęło" na Steam pomimo promocji ..Think
Nic nie wskazuje aby promocja 20-25% na SS uratowała projekt. Pojawił się on w sprzedaży o 1-2 lata za wcześnie podobnie jak S3 z CIG. Przeważyła chęć spieniężenia ale gracze nie dali się oszukać pomni obietnic.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 125
Wysłane: 4 czerwca 2018 16:50:26 przy kursie: 135,00 zł
Nanako napisał(a):
Pominął czy nie pominął efekt jest taki tych wszystkich PRych zagrań, ze dzisaij mamy odreagowanie całkiem solidne.... Na chwilę obecną 131 zł tak naprawdę test na 136-136,5 jak to przejdzie będzie można się zastanowić nad wejściem...

Piszesz o wejściu po zagraniach PR-owych ..... ale wejściu pod co - bo nie rozumiem ......Think
Sztandarowy projekt który miał dać bodajże grubo ponad połowę przychodów i zysków - więc pod co pod pompowanie kursu ?
Drobni mają 8% a fundy 12% akcji to bardzo mało z całości. Na wzroście kursu zarobią głównie insiderzy ....... i fundy ale czy indywidualni - niektórzy zapewne tak - ale czy wszyscy ?Think
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

OgrWielki
Dołączył: 2008-12-05
Wpisów: 7
Wysłane: 4 czerwca 2018 17:43:19 przy kursie: 135,00 zł
Moim zdaniem gra toczy się o przyszłe projekty ze stajni PLAYWAY. Przynajmniej 2-3 z nich mają potencjał zbliżony do House Flipper. Nie jest wykluczone, że będzie ich więcej. Wszystko zależy jak bardzo będą dopracowane. Phantom Doctrine, Bum Simulator czy Uboat to gry, które mogą się sprzedać równie dobrze jak HF. Nie znamy jeszcze dat ich premier ale zapewne każda z nich wyjdzie do końca 1Q 2019. Wtedy 100 mln zysku rocznie będzie zapewne osiągalne bez problemu i o Agony nikt już nie będzie pamiętał.

PS
Co do jednego zgadzam się z autorem artykułu. Po trzech dniach, wliczając sprzedaż na konsole, koszty Agony zostały pokryte.


baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 125
Wysłane: 4 czerwca 2018 20:00:50 przy kursie: 135,00 zł
Ale dalej nie wyjaśniliście pod co ta gra Think

Flagowy produkt "zatonął" - produkt który jak oceniano miał dać 100mln przychodu lub więcej i 60-70 mln zysku.podobnie lub więcej niż Frostpunk.
W kilka tygodni miało się sprzedać 1mln szt a może i więcej .............. a teraz ktoś się zachwyca sprzedażą 34 tyś w 3 dni około 10 razy mniej niż FP. Na Steam produkt już przepadł w odmętach piekieł ..salute

HF sprzedaje się dobrze. Jednak nawet 3 kolejne podobne produkty na zagwarantują 100mln przychodu a może zysku Think

Ilość nie świadczy o wielkości przychodu-zysku. Na Steam codziennie debiutuje kilka - kilkanaście gier. Czy należy przyjąć, że tylko gry PLW będą okupować podium Steam ?
Zdecydowana większość gier nawet na chwilę nie pojawia się na TOP25. Może warto ochłonąć i poczekać na to co pokażą premiery gier.
Materiały marketingowe Agony też sugerowały wielki sukces tej gry - a jak się skończyło wiemy wszyscy.
Może warto aby spółka bardziej skupiła się na jakości produkcji gier a nie tylko na marketingu czegoś co nie powinno zostać skierowane do sprzedaży w takim stanie.
Może warto wyemitować część akcji na potrzeby zespołów i produkcji a nie tylko własne konta ....

Gry może mają potencjał ale muszą być dopracowane. Takiej fuszerki jak Agony gracze nie zaakceptują. Mam nadzieję, że PLW to zrozumiał.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

OgrWielki
Dołączył: 2008-12-05
Wpisów: 7
Wysłane: 4 czerwca 2018 20:28:06 przy kursie: 135,00 zł
Baks,

dzisiejsze wzrosty to po prostu odreagowanie po zbyt drastycznych spadkach. Spółka urosła na sukcesie HF do poziomu 140 zł i gdzieś w tych okolicach widzę jej obecną wycenę. Zgadzam się, że PLAYWAY zaliczył klęskę z Agony ale nie zgadzam się co do oczekiwań do tej gry. Większość stawiała na sprzedaż 500 - 600K do końca roku a będzie pewnie połowa tego. Natomiast ryzyko było tutaj zupełnie inne niż w wypadku Snajpera 3, więc też stopień klęski trzeba wycenić inaczej.

Playway już zareagował na na nieudaną premierę Agony i przesunął The Works of Mercy. Zmienił też sposób raportowania informacji o premierach. Mam nadzieję, że to jest krok w dobrą stronę. Teraz, tak jak napisałeś, należy poczekać na kolejne premiery i zobaczyć efekt. Pytanie jest - czy z akcjami w portfelu, czy bezThink . Osobiście chyba wolę je mieć.

Frey
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 847
Wysłane: 4 czerwca 2018 20:56:17 przy kursie: 135,00 zł
Uboat - ma potencjał. Prawie 23 tysiące osób w grupie na steam i temat mogący zainteresować.
Phantom Doctrine i Bum Simulator - na moje oko szału nie zrobią. Grupy na steam nieliczne (prawie 7 tyś i prawie 5 tyś), a i tematyka mało nowatorska. Bum simulator to kolejny symulator chodzenia. Wygląda naprawdę słabo. Sam kontrowersyjny temat tej gry nie sprzeda. Hobo tough life oraz Agony są tego przykładami.
Moim zdaniem PLW powinien naprawdę skupić się na monetyzacji the House Flippera. Ten świetny pomysł na grę powinien być dopracowany i mocno rozwinięty. Współpraca z jakimiś artystami, którzy zaprojektowaliby fajne elementy dekoracji wnętrz bardzo by pomogła.

Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 595
Wysłane: 4 czerwca 2018 21:24:19 przy kursie: 135,00 zł
Przecież wiadomo nie od dzisiaj, że chodzi przede wszystkim o produkcję nie gier, ale spółek gierkowych, które potem można puszczać na giełdzie.
Stąd Agony jest ogromną porażką spółki. Gdyby gra odniosła odpowiedni sukces (dajmy na to 30 mln zysku), to by można wycenić Madmind na 500 mln. Zgarnąć kupę kasy do kieszeni właścicieli, część wrzucić w zysk spółki i gra gitara. Tymczasem Madmind pójdzie do kasacji. Nie sądzę, aby to słabe ogniwo było trzymane na powierzchni, bo nie da się go spieniężyć.
Zobaczycie, że największe zyski spółce przynosić będzie wyzbywanie się aktywów, czyli akcji spółek podległych, niż zarabianie na grach. Pierwszy kwartał już to pokazał. Niestety, ale to biznes, który w końcu przyniesie niezły przesyt spółkami gierkowymi na giełdzie, bo ile ich giełda jeszcze może wchłonąć?

Daimyo
Dołączył: 2013-03-08
Wpisów: 88
Wysłane: 4 czerwca 2018 21:46:38 przy kursie: 135,00 zł
baks napisał(a):

Flagowy produkt "zatonął" - produkt który jak oceniano miał dać 100mln przychodu lub więcej i 60-70 mln zysku.podobnie lub więcej niż Frostpunk.
W kilka tygodni miało się sprzedać 1mln szt a może i więcej ..


Proszę o przytoczenia jakiejkolwiek analizy, rekomendacji, szacunków, które wskazywały taką sprzedaż Agony, bo nigdzie nie mogę znaleźć, może jakiś wywiad prezesa lub rekomendacje jakiegoś DM.

janpol62
Dołączył: 2013-04-14
Wpisów: 14
Wysłane: 5 czerwca 2018 07:13:32 przy kursie: 135,00 zł
Mam pytanie: Jak Portal Stockwatch liczy wskaźniki C/ZO przy cenie 135 zł za akcję wskaźnik jest 36,02. NI jak mi to nie wychodzi anie z zysków kwartalnych ani za ostatnie 12 miesięcy. Wie ktoś coś?

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 9 745
Wysłane: 5 czerwca 2018 12:01:22 przy kursie: 141,00 zł
Przy cenie 135 zł za akcję i liczbie akcji równej 6 600 000 kapitalizacja to 891 mln zł.
Z raportu rocznego wynika, że spółka w 2017 r. miała EBIT na poziomie 21 474 tys. zł, natomiast z raportu za 1 kw. 2018 5 162 tys. zł, a w okresie porównawczym 1 897 tys. zł. Czyli obecny kroczący EBIT to 21474 + 5162 -1897 = 24739

C/ZO = 891 000 / 24739 = 36,01600711 = 36,02


c15d
c15d PREMIUM
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2013-07-17
Wpisów: 142
Wysłane: 5 czerwca 2018 12:48:44 przy kursie: 141,00 zł
Czy Anty_teresa mógłby odpowiedzieć jak to jest z VAT-em przy sprzedaży poprzez Steam?

Czy VAT jest taki jaki obowiązuje w kraju z którego pochodzi klient? Jeśli tak to czy może wiecie czy w USA VAT zależy od stanu, czy nie ma tam takiego podatku?

Nanako
Dołączył: 2018-02-20
Wpisów: 130
Wysłane: 5 czerwca 2018 14:01:56 przy kursie: 141,00 zł
Tutaj cały czas się zastanawaim co Was trzymy przy PlayWay a nie każe przejść na TEN?

Przecież jak ja czytam,że sukces gry to zarobek 30 mln... to sobie myślę, przecież Fishing TenSquarGames zarabia co miesiąc po 3-4 mln i rośnie... mozna spodziewać się, że gra zarobi dużo więcej niż te 30 mln z tym, że rozłozy się to w czasie. Do tego dochodzą inne tytuły, dochodzi powiększający się rynek.

Długo zastanawiałem się, czy wejść w CD/Play czy TSG wybrałem CD i TSG
CD wiadomo oni jak tylko wspomną, że im się przyśnił Cyber urosną o 50%, jak podadzą premiere kolejne 100%, a potem dołożą nie wiadomo ile jak się dobrze sprzedadzą, a sądze, że gra będzie dopracowana.

TSG branża rosnąca i dająca dużo większe możliwości rozwoju a więc zysku niż typowy gaiming...

Na końcu mamy PlayWay... no i własnie co Was tutaj trzyma czy skłania, żeby wrzucić $ powyżej 140 zł za akcje?

krewa
krewa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 5 505
Wysłane: 5 czerwca 2018 17:49:06 przy kursie: 141,00 zł
PLAYWAY - analiza techniczna

W poprzedniej analizie technicznej notowań spółki Playway wyraziłem swoją wątpliwość co do zdolności waloru do kontynuacji zwyżki. Kupujący próbowali wygrać z widocznym przegrzaniem, ale ostatecznie zostali zmuszeni do złożenia broni. Korekta była dynamiczna i w swoim ekstremum kurs akcji spadł o 46% względem historycznego szczytu. Przecenę udało się zatrzymać w cenach zamknięcia na linii trendu.
Na kolejnych sesjach przyszła pora na odreagowanie spadków. Kupującym udało się spenetrować strefę luki, ale jej domknięcie chyba przyjdzie przełożyć na później. Dzisiejsza świeca niezdecydowania, która zatrzymała się na środkowym zębie wideł Andrewsa, zapowiada możliwy koniec odreagowania. Dalsze losy notowań zależą głównie od zachowania kursu akcji względem strefy 110-112,50 oraz luki bessy. Z racji sporego odchylenia wskaźnika Force Indeks domknięcie luki nie wydaje się możliwe w najbliższym czasie, więc scenariuszem bazowym jest konsolidacja w strefie 110-145 zł.



kliknij, aby powiększyć
Edytowany: 5 czerwca 2018 21:45

hooper
Dołączył: 2018-06-06
Wpisów: 3
Wysłane: 6 czerwca 2018 12:56:40 przy kursie: 135,00 zł
W najnowszym raporcie z stocwatcha czytam i nie wierzę .

Cytat:
Pozytywnym akcentem wtorkowej sesji są spółki gamingowe. Pierwsza połowa dnia przyniosła kontynuację wzrostów PlayWay (+5,2 proc.), napędzaną wynikami sprzedaży jej najnowszej gry Agony. Nowy historyczny rekord akcji CD Projekt na poziomie 158,90 zł, czyli dokładnie o 1 zł więcej niż wczoraj. Zwyżkę cen akcji Ten Square Games o 5,5 proc., którym do rekordowych poziomów z pierwszy dni giełdowych notowań brakuje już tylko 1,30 zł. Jednocześnie po wczorajszych mocnych wzrostach, dziś koryguje 11 bit studios (-1,1 proc.) i The Farm 51 (-5,2 proc.). Obie jednak zachowując szanse na dalszy ruch do góry. W ten pozytywny obraz nie wpisuje się jedynie Artifex Mundi, którego akcje nie tylko tanieją o 6,7 proc. do 7 zł, ale też są dziś najtańsze w historii.

wiadomosci.stockwatch.pl/kghm-...

Totalną bzdurą jest oczywiście podanie ,że wzrosty spółki PlayWaya napędzane są sprzedażą gry AgonyLiar . Spółka zarabia i to bardzo dużo ale na House Flipper!! Jeśli raporty takich 'fachowców' mają decydować o zakupowaniu lub sprzedaży spólek to po prostu śmiech na sali. Panu redaktorowi wyjaśniam główne powody wzrostu spółki

1) Wydanie raportu przez PlayWay o sprzedazy gry Agony po 72 godzinach ok 34 000 szt -raport uwzgledniał tylko sprzedaż na steamie i sprzedaż z uruchomionymi kodami. Gra kosztowała spółke 3 milony zł i duża część po tych 72 godzinach sprzedazy sie zwróciła. Dokładnie ile nie jestesmy w stanie w tej chwili oszacować z uwagi na to,że sprzedaz ruszyła po tych 72 godzinach dopiero na innych platformach sprzedażowych min huble.Oczywiście wielkiego sukcesu grze już raczej nie można wrózyć,wystarczy ,że zwróca się koszty. To lekko uspokoiło spanikowanych inwestorów giełdowych.

2) Korekta zbyt wielkiej przeceny spółki celowo dołowanej przez grupy spekulantów, kupili akcje np po 110 zł a sprzedali po 170 zł -czysta kasa, a teraz znów kupili po 110 .łatwo było dostrzec bardzo silny wpływ tych grup na forum bankiera, a na na forum money hakerzy w ogóle zawisili forum playwaya.

3) Wydanie raportu przez PlayWaya o gigantycznym sukcesie sprzedaży gry House Flipper. W ciągu zaledwie 2 tygodni sprzedano 200 tys sztuk a na wihliscie jest zapisanych obecnie ok 300 tys kolejnych chetnych. Przy samym założeniu sprzedazy po ok 71 zł 200 000 szt daje nam to 1 milon 420 tys zł oczywiście od tego trzeba odjąć z 30% różnych marży ,podatków,cen promocyjnych itp to i tak po samych 2 tyg sprzedażymamy gigantycna kasę, a jak podaje PayWay zainteresowanie jest gigantyczne i spokojnie można założyc sprzedaż na poziomie 0,5 mil szt tylko w najbliższym czasie. Do końca roku można spokojnie założyc sprzedaż gry na 1 milion sztuk.

4) Powrót do sprzedaży na steamie 2 -wielkiego hitu PLW Farm Manager 2018 r . Po premierze gra była w czołówce najlepiej sprzedawanych tytułów na świecie. Zajęła 3 miejsce na steamie w kilkanaście godzin sprzedaży pokryła koszty produkcji oraz promocji, a po dwóch dniach twórcy byli kilkaset tysięcy złotych na plusie. Może nie było to bardzo trudne, bo produkcja i promocja gry kosztowała zaledwie 300 tys. zł,"Była", bo Steam zawiesił czasowo dystrybucję. Na szczęście sprzedaż znów została odwieszona.Przypomnijmy ,że największy internetowy sklep z grami Steam po 3 dniach sprzedaży gry wycofał ją ze sprzedaży grę "Farm Manager 2018", dystrybuowaną przez PlayWay. Blokada miała potrwać do czasu wyjaśnienia roszczenia dotyczącego tej gry, zgłoszonego przez United Independent Entertainment GmbH (UIG) .Na szczęście spór prawny zakończył sie sukcesem PlayWaya i gra znów od niedawna jest dostępna w sprzedaży dla wszystkich zainteresowaniem kupnem tej bardzo ciekawej gry. store.steampowered.com/app/495...

5) Informacja od PlayWay o pozytywnej opinii udziałowców dotyczącej wypłaty dywidendy ponad 2 zł za akcję, decyzja ostatecznie ma zapaść 27 czerwca.

6) Nowe premiery gier dnia 4 czerwca wyszła nowa wersja CSM dla Forada 100% pozytywnych komentarzy na steamie.

7) Na 21 czerwca zapowiedziano premiere bardzo obiecujacej gry contraband police , gdzie wcielamy się w policjanta oddelegowanego na posterunek graniczny i walczymy z przemytnikami próbujacymi przewieźć jak najwięcej lewych towarów. Jak dla mnie ciekawa gierka tylko tytuł powinien byc troche inny bo z przemytnikami to raczej celnicy i pogranicznicy walcza a nie policjanci.
Edytowany: 6 czerwca 2018 15:16

sasky
sasky PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2011-11-29
Wpisów: 2 467
Wysłane: 6 czerwca 2018 14:02:16 przy kursie: 135,00 zł
@hooper witamy na forum wave
Faktycznie, informacja nt. gry Agony jest błędna. Komentarz do sesji (nie raport) jest już poprawiony, uwagi przekazaliśmy autorowi.
Błędy każdemu się zdarzają. Nie ma potrzeby generalizowania ani rzucania niesprawiedliwych epitetów, szczególnie że to jednostkowy wypadek.

Prośba o zapoznanie się z regulaminem forum, szczególnie w kwestii dot. cytowania.

Wojetek
Wojetek PREMIUM
Dołączył: 2011-08-17
Wpisów: 3 319
Wysłane: 6 czerwca 2018 14:10:22 przy kursie: 135,00 zł
Cytat:
Jeśli raporty takich 'fachowców' mają decydować o zakupowaniu lub sprzedaży spólek to po prostu śmiech na sali.


Jak sasky zauważył, to był komentarz rynkowy a nie raport. Myślę że mało kto kupuje/sprzedaje na podstawie komentarza. Raporty o których piszesz to analizy fundamentalne czy techniczne na SW :)

Cytat:
3) Wydanie raportu przez PlayWaya o gigantycznym sukcesie sprzedaży gry House Flipper. W ciągu zaledwie 2 tygodni sprzedano 200 tys sztuk a na wihliscie jest zapisanych obecnie ok 300 tys kolejnych chetnych. Przy samym założeniu sprzedazy po ok 71 zł 200 000 szt daje nam to 1 milon 420 tys zł oczywiście od tego trzeba odjąć z 30% różnych marży ,podatków,cen promocyjnych itp to i tak po samych 2 tyg sprzedażymamy gigantycna kasę, a jak podaje PayWay zainteresowanie jest gigantyczne i spokojnie można założyc sprzedaż na poziomie 0,5 mil szt tylko w najbliższym czasie. Do końca roku można spokojnie założyc sprzedaż gry na 1 milion sztuk.


Moim zdaniem obliczanie iż 50 zł z ceny HF (72 zł) jest zyskiem spółki to nadużycie. Z tego co pamiętam rózne (również na tym forum) obliczenia wykazywały, ze z 100 zł ceny gry na Steam producent otrzymuje 40-50 zł w zależności od kursu USD/PLN. Więc dla HF bezpieczniej byłoby przyjąć ok 30 zł per kopia niż 50 zł.
Mój autorski portfel "Cztery Fazy Rynku" - cotygodniowe biuletyny, analizy techniczne i specjalne forum dla subskrybentów.

Zainteresowany ?

->>>INFO<<<-
->>>SUBSKRYPCJA<<<-
Edytowany: 6 czerwca 2018 22:30

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 9 745
Wysłane: 6 czerwca 2018 16:12:56 przy kursie: 135,00 zł
hooper napisał(a):
'
Totalną bzdurą jest oczywiście podanie ,że wzrosty spółki PlayWaya napędzane są sprzedażą gry AgonyLiar . Spółka zarabia i to bardzo dużo ale na House Flipper!! Jeśli raporty takich 'fachowców' mają decydować o zakupowaniu lub sprzedaży spólek to po prostu śmiech na sali. Panu redaktorowi wyjaśniam główne powody wzrostu spółki

Autorem przywoływanego komentarza ( a nie jak twierdzisz raportu) jest Marcin Kiepas, który ma swoją autorską rubrykę i jest dość uznanym analitykiem. Owszem pomylił się, nie doczytał czy cokolwiek tam innego. Zgoda, powodem odreagowania spadków nie jest Agony. Natomiast trzeba stwierdzić, że Twoje wyjaśnienia skierowane do redaktora to też w dużej mierze Totalna bzdura.

Cytat:
1) Wydanie raportu przez PlayWay o sprzedazy gry Agony po 72 godzinach ok 34 000 szt -raport uwzgledniał tylko sprzedaż na steamie i sprzedaż z uruchomionymi kodami. Gra kosztowała spółke 3 milony zł i duża część po tych 72 godzinach sprzedazy sie zwróciła. Dokładnie ile nie jestesmy w stanie w tej chwili oszacować z uwagi na to,że sprzedaz ruszyła po tych 72 godzinach dopiero na innych platformach sprzedażowych min huble.Oczywiście wielkiego sukcesu grze już raczej nie można wrózyć,wystarczy ,że zwróca się koszty. To lekko uspokoiło spanikowanych inwestorów giełdowych.

To jest po prostu najgłupsza rzecz jaką można napisać. Spółce wycenianej na 1 mld zł nie wystarczy zwrot kosztów. Z resztą zwrot kosztów nie wystarczy także spółce wycenianej na 1 mln zł, bo wycenia się zyski. Według rekomendacji Agony miało w 2018 r. przynieść przychody na poziomie prawie 50 mln zł w 2018 r. i 22 mln zł w kolejnym roku i sprzedać się w liczbie 1,5 mln egzemplarzy. Wiadomo, że tak się nie stanie - w rekomendacjach sprzedaż została ścięta w tej chwili o 2/3. Agony odpowiadało za prawie połowę oczekiwanych przychodów w tym roku. I klapa tego produktu oznacza, że zyski będą mniejsze niż oczekiwane przez rynek przed debiutem. Sukces Agony był w cenach, a wzrosty w mają napędzał niespodziewany sukces HF przy cały czas zakładanym sukcesie Agony. Skoro Agony nie było sukcesem i będzie tylko średniakiem, to rynek poleciał do pierwotnych poziomów. Miał być sukces (Agony) i jest sukces (House Flipper). Po prostu paliwo fundamentalne do kwietniowo-majowych wzrostów okazało się nie mieć oktanów. To czy Agony zarobi milion czy pokaże milion straty nie ma żadnego znaczenia, bo rynek na horyzoncie widzi już zyski sięgające grubo ponad 100 mln zł. Milion, czy dwa w tą nie mają znaczenia i nikogo nie uspokoi zwrot kosztów. Agony miało dać kilkadziesiąt mln gotówki, i o te kilksdziesiąt, a nawet kilkaset mln zł musiała się skorygować kapitalizacja.

Cytat:
2) Korekta zbyt wielkiej przeceny spółki celowo dołowanej przez grupy spekulantów, kupili akcje np po 110 zł a sprzedali po 170 zł -czysta kasa, a teraz znów kupili po 110 .łatwo było dostrzec bardzo silny wpływ tych grup na forum bankiera, a na na forum money hakerzy w ogóle zawisili forum playwaya.

Tia... Na tym forum są dorośli ludzie, którzy w bajki o złych spekulantach celowo dołujących kurs już nie wierzą, dorośli, wyrośli i zrozumieli giełdę. Takie opowieści są dobre dla bankierowców, bo tylko wśród ciemnoty takie teorie mogą znaleźć poklask. "Celowe zaniżanie" jest ekwiwalentem "eteru", który kiedyś tłumaczył niektóre zjawiska fizyczne. Jak się czegoś nie rozumie i nie umie wytłumaczyć to pojawiają się teorie spiskowe.

Cytat:
3) Wydanie raportu przez PlayWaya o gigantycznym sukcesie sprzedaży gry House Flipper. W ciągu zaledwie 2 tygodni sprzedano 200 tys sztuk a na wihliscie jest zapisanych obecnie ok 300 tys kolejnych chetnych. Przy samym założeniu sprzedazy po ok 71 zł 200 000 szt daje nam to 1 milon 420 tys zł oczywiście od tego trzeba odjąć z 30% różnych marży ,podatków,cen promocyjnych itp to i tak po samych 2 tyg sprzedażymamy gigantycna kasę, a jak podaje PayWay zainteresowanie jest gigantyczne i spokojnie można założyc sprzedaż na poziomie 0,5 mil szt tylko w najbliższym czasie. Do końca roku można spokojnie założyc sprzedaż gry na 1 milion sztuk.

Jeśli uważasz, że przychodem spółki jest cena półkowa na głównych rynkach skorygowana o 30 proc. to serdecznie Ci gratuluję. 30 proc. wynosi jedynie prowizja Steam. Brakuje dyskonta na rozkład geograficzny i podatki. VAT w Polsce to 23 proc., a cena w Chinach to niecałe 11 USD, Rosji 7 USD, koło 10 USD w całej Ameryce Południowej. Spokojnie można odjąć więc na początku już 15-20 proc. od ceny 19,99 USD. A przecież była na początku 10 proc. promocja. W USA nie ma podatku VAT, ale w całej Europie jest, podobnie w wielu innych krajach. To znów ok. 10 proc. dyskonta. Oczekiwany wpływ do Playwaya z 1 kopii to ok. 50 proc. a nie 70 proc. jak napisałeś. Jak widzisz nawet taki "góró" jak Ty, któremu wydaje się, że zasób wiedzy wystarcza do udzielania rad Kiepasowi może czegoś nie wiedzieć i się mylić.

Cytat:
4) Powrót do sprzedaży na steamie 2 -wielkiego hitu PLW Farm Manager 2018 r . Po premierze gra była w czołówce najlepiej sprzedawanych tytułów na świecie. Zajęła 3 miejsce na steamie w kilkanaście godzin sprzedaży pokryła koszty produkcji oraz promocji, a po dwóch dniach twórcy byli kilkaset tysięcy złotych na plusie. Może nie było to bardzo trudne, bo produkcja i promocja gry kosztowała zaledwie 300 tys. zł,"Była", bo Steam zawiesił czasowo dystrybucję. Na szczęście sprzedaż znów została odwieszona.Przypomnijmy ,że największy internetowy sklep z grami Steam po 3 dniach sprzedaży gry wycofał ją ze sprzedaży grę "Farm Manager 2018", dystrybuowaną przez PlayWay. Blokada miała potrwać do czasu wyjaśnienia roszczenia dotyczącego tej gry, zgłoszonego przez United Independent Entertainment GmbH (UIG) .Na szczęście spór prawny zakończył sie sukcesem PlayWaya i gra znów od niedawna jest dostępna w sprzedaży dla wszystkich zainteresowaniem kupnem tej bardzo ciekawej gry. store.steampowered.com/app/495...

Sprawdż proszę pozycję i podaj miejsce tego "hitu" w rankingu steam globla top sellers :D
Edytowany: 6 czerwca 2018 22:18

thommat
thommat PREMIUM
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2016-11-17
Wpisów: 101
Wysłane: 7 czerwca 2018 07:01:04 przy kursie: 135,00 zł
Treść raportu:
Zarząd PLAYWAY S.A. z siedzibą w Warszawie informuje iż w dniu dzisiejszym otrzymał od spółki zależnej Madmind Studio Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy („Madmind”, „Madmind Studio”) twórcy i wydawcy gry Agony informację o następującej treści:

„W związku z tym, że premiera naszej najnowszej gry - Agony, nie spełniła wysokich oczekiwań zarówno graczy, jak i inwestorów, postanowiliśmy przedstawić nasze plany na kolejne miesiące.

Obecnie cały zespół aktywnie pracuje nad aktualizacjami do Agony, które planujemy wypuszczać dwa razy w tygodniu, aż do czasu gdy większość graczy będzie zadowolona z jakości.
Kolejnym etapem poprawy opinii graczy, oraz recenzji Agony, będzie wydanie nowej wersji gry, nieocenzurowanej - Agony Unrated.
Gra zostanie wydana za około trzy miesiące od tej chwili i zawierać będzie wszystkie poprawki z wersji podstawowej.
Agony Unrated to także dodatkowa zawartość, oraz sugerowane przez graczy zmiany:
- gra ze wszystkimi patchami i poprawkami z Agony;
- gra bez żadnego ratingu wiekowego (lub z ratingiem Adult Only);
- dostępna z maksymalną zniżką dla każdego kto kupił/kupi zwykłe Agony (trwają rozmowy ze STEAM);
- dodatkowe animacje dla trybu Succubus Mode;
- dodatkowe, erotyczne animacje postaci widocznych w tle;
- dodatkowe dźwięki na levelach i w cutscenach;
- dopracowane tekstury i modele - wersje nieocenzurowane;
- wstawienie do gry wszystkich nieocenzurowanych scen z podstawowego Agony;
- tryb Succubus Mode odblokowany od samego początku;
- tryb Agony Mode odblokowany od samego początku;
- do trybu Agony Mode dodany zostanie dodatkowy setting - Las, oraz bossfight – Baphomet.

Agony Unrated zostanie w całości stworzone i opublikowane przez Madmind Studio, bez współpracy z wydawcami.
Gra zostanie wydana na platformie Steam (w formie osobnej, nowej aplikacji, lub w formie dodatku DLC do Agony).
Liczymy, że dzięki temu gra zostanie oceniona przez media wyżej niż oryginał, oraz że spotka się z o wiele bardziej pozytywnym przyjęciem przez graczy.
Główne zarzuty graczy, oraz recenzentów do Agony, dotyczą nietypowych rozwiązań gameplayowych, oraz "nudnej" rozgrywki.
Agony w początkowych założeniach miało być małą produkcją, przewidzianą na około 5 godzin rozgrywki. Chcąc lepiej dopasować się do gracza konsolowego wydłużyliśmy tryb fabularny z 5 do 10 godzin. Poskutkowało to sztucznym wydłużeniem rozgrywki, w postaci dodatkowych łamigłówek, trudnych zadań i źle wytłumaczonych mechanik gameplayowych. Dodatkowym czynnikiem okazało się być powierzenie game designu gry, najbardziej doświadczonej osobie w zespole Madmind Studio, oraz całkowite jej zaufanie - czego dziś żałujemy.
Madmind Studio, jako niewielki zespół, miał problemy z wypełnieniem tak dużej gry, odpowiednią, interesującą zawartością, która zaskakiwałaby graczy na każdym kroku.
Sugerując się opiniami graczy o demie Kickstarterowym, oraz komentarzami pod opublikowanymi przez nas filmikami z gameplayem (około 45 minut gry), wierzyliśmy, że obrany przez nas kierunek był słuszny, ignorując feedback zespołów testerskich, do których mieliśmy zapewniony dostęp dzięki PlayWay S.A., który dodatkowo wyraźnie sygnalizował nam, że powinniśmy wprowadzić zmiany gameplayowe, oraz przemyśleć datę wydania gry. Madmind Studio podjęło jednak decyzję o nieprzekładaniu daty premiery, wierząc że gra zostanie dobrze przyjęta przez docelową grupę graczy. Osoba odpowiedzialna za game design Agony nie jest już członkiem zespołu Madmind.

Madmind Studio skupia się teraz na poprawie rozgrywki w Agony, dostosowując grę do oczekiwań rynku.
Agony Unrated będzie pierwszym krokiem w tym kierunku. Dziś wiemy jakie błędy popełniliśmy podczas produkcji i mamy nadzieję, że kolejne lata pozwolą nam stworzyć następne gry z gatunku horror, tym razem jednak takie, jakich od początku oczekiwali nasi fani.

Zespół Madmind Studio.”

slaszu
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-10-03
Wpisów: 42
Wysłane: 7 czerwca 2018 08:40:31 przy kursie: 135,00 zł
Cytat:
Agony Unrated zostanie w całości stworzone i opublikowane przez Madmind Studio, bez współpracy z wydawcami.


Jak to rozumieć ?

cegielka
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-12-20
Wpisów: 202
Wysłane: 12 czerwca 2018 11:10:07 przy kursie: 124,00 zł
House Flipper zadziwia dalej.
Tak jak w tv: remontowanie i gotowanie czyli to co lubimy oglądać, cieszy się dużą oglądalnością więc tutaj nie z tematem gry trafiono w punkt.
Czy HF z nawiązka nadrobi to co Agony miał zarobić? Macie jakieś szacunki?

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,418 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d