
Gaming na Giełdzie poświęcony jest również zagadnieniom związanym z inwestowaniem w dynamicznie rozwijający się rynek gier.
14 listopada o godzinie 16:30 rozpocznie się trzecia edycja darmowej konferencji Gaming na Giełdzie, współorganizowanej przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie oraz agencję Strict Minds. Tym razem prelegenci postarają się znaleźć odpowiedź na pytanie „Czy Patriotyzm w grach się sprzedaje”. W trakcie paneli poruszone będą tematy patriotyzmu, symboli oraz kultury narodowej pojawiających się w grach komputerowych.
– Kultura jest niezwykle ważnym źródłem inspiracji dla game developerów. Jako spółka, która tworzy grę jednego z najwybitniejszych polskich twórców – Stanisława Lema – doskonale zdajemy sobie sprawę z jak dużą odpowiedzialnością należy podchodzić do tematu czerpania z dorobku kulturowego. Cieszy nas to, że będziemy mieli okazję pokazać swój punkt widzenia na temat – opowiada Marek Markuszewski, prezes Starward Industries, głównego partnera wydarzenia. – W trakcie konferencji przekażemy kolejne szczegóły dotyczące naszego przedsięwzięcia. Mamy nadzieję, że pozytywnie zaskoczą wszystkich uczestników – dodaje.
Gaming na Giełdzie poświęcony jest również zagadnieniom związanym z inwestowaniem w dynamicznie rozwijający się rynek gier. Dwie dotychczasowe edycje zgromadziły ponad 350 odwiedzających, a wśród gości byli przedstawiciele czołowych polskich firm w branży gamingowej. Konferencja otrzymała patronat honorowy Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju.
Patroni medialni: StockMarket, Graczpospolita.pl, Polski Gamedev, ISB News, Longterm oraz StockWatch.pl.
Główny Partner: Starward Industries
Partnerzy: Fundacja Indie Games Polska, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Bloober Team, Juggler Games, Moonlit, Draw Distance.