Autoryzowanym doradcą spółki był CMS Corporate Management Services. Funkcję animatora pełni DM BDM SA. Spółka oferuje komunikację z konsumentem poprzez mobile advertising, czyli reklamę bezpośrednio w telefonie komórkowym użytkownika. Firma jest jednym z liderów rynku marketingu mobilnego, współpracuje m.in. z sieciami Polkomtel, T-Mobile, a także serwisami VIVA TV, juup.com.
Partnerem strategicznym jest firma Optizen Labs, która koncentruje się na rozwijaniu aplikacji i rozwiązań mobilnych na tablety. Zgodnie z zawartą umową inwestycyjną spółka przejmie 100 proc. udziałów w Optizen Labs oraz zmieni nazwę przyjmując szyld partnera. Cała operacja ma zostać sfinansowana ze środków pozyskanych w drodze emisji. Pozostała część środków ma posłużyć rozbudowie oferty.
W drodze emisji na rynek NC trafiło łącznie niemal 3,8 mln akcji o jednostkowej wartości nominalnej 0,10 zł. W dniu debiutu głównymi akcjonariuszami są MCI Private Ventures 73,38 proc. oraz Dom Maklerski BOŚ SA z udziałem prawie 11 proc.
>> Zestawienie podstawowych wskaźników spółek z NewConnect >> znajdziesz w serwisie StockWatch.pl