Liczba klientów korzystających z rozwiązania dostępnego za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com bezpośrednio przekłada się na dynamiczny wzrost wyników spółki.
W I połowie 2016/17 roku finansowego (który zaczyna się dla LiveChat Software 1 kwietnia) spółka zanotowała wzrost skonsolidowanych przychodów o 46 proc. do 34,55 mln zł. W tym czasie wynik EBITDA wzrósł o 48 proc. do 24,16 mln zł, zysk operacyjny (EBIT) o 48,5 proc. do 23,41 mln zł, skonsolidowany zysk netto o 48 proc. do 18,83 mln zł. Spółka kończy bieżący rok finansowy 31 marca.
– Zanotowaliśmy podobny wzrost liczby klientów netto jak przed rokiem. Pracujemy mocno nad tym, żeby rosnąć jak najszybciej w kolejnych miesiącach – powiedział prezes Mariusz Ciepły.
Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy’s, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Tottenham Hotspur, Vancouver Canucks). W ostatnim czasie do tej grupy dołączyły takie marki jak Sony Mobile, Stripe, Hulu, BenQ, telewizja CBS, IKEA (sieć w Kanadzie), Generali, Citrix, czy D-Link.
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu live chat dla biznesu. Rynek takich rozwiązań rośnie bardzo szybko, bo ich zastosowanie przekłada się bezpośrednio na transakcje zawierane przez internet, oraz poprawę satysfakcji klientów.>> Odwiedź forumowy wątek dedykowany akcjom LiveChat Software