
(Źródło: Steam)
Farm Manager 2018 nieoczekiwanie okazał się dużą pozytywną niespodzianką dla akcjonariuszy PlayWay. Według szacunkowych danych, w ciągu pierwszych 48 godzin sprzedaży do klientów trafiło ponad 20 tys. sztuk gry.
– Gra z marketingiem kosztowała 300 tys. zł. Nie była u nas w głównym zainteresowaniu, ale okazała się ciekawym dodatkiem przed House Flipper i Agony – poinformował redakcję StockWatch.pl Krzysztof Kostowski, prezes PlayWay.
Producentem Farm Manager 2018 jest studio Cleversan Software. Notowany na warszawskim parkiecie PlayWay jest wydawcą tytułu, ale jak można przypuszczać, spółka zgarnie większość zysków.
Gra w dniu debiutu znajdowała się na 3. pozycji w tzw. Steam Global Sale, a w drugiej dobie sprzedaży plasowała się na pozycjach od 4. do 12. Tytuł na największej platformie cyfrowej z grami zebrał już ponad 370 recenzji. Jak podaje Steam, większość z nich jest pozytywna.

W poniedziałek rano Farm Manager 2018 jest na 10. pozycji Steam Global Sale. (Fot. Steam.com)
Informacja o błyskawicznym zwrocie wszystkich kosztów produkcji i marketingu podbiła notowania PlayWay. W poniedziałek rano akcje spółki drożeją o 14 proc. do 114 zł. W szczytowym momencie za jeden walor płacono rekordowe 117,50 zł.