
Wydawcą gry House Flipper jest Frozen District, w której to PlayWay posiada 80 proc. udziałów w kapitale zakładowym. (Fot. FlipperGame/FB)
– Zarząd PlayWay […] informuje, że gra ‚House Flipper’, która miała swoją premierę na platformie Steam w dniu 17 maja 2018 r. już w pierwszej dobie sprzedaży zwróciła wszystkie koszty produkcji i marketingu. Pierwsza doba sprzedaży w sklepie Steam trwała od godz. 17:00 polskiego czasu w dniu 17 maja 2018 r. do godz. 9:00 w dniu 18 maja 2018 r. Wedle szacunkowych danych posiadanych przez spółkę, w ciągu pierwszych 72 godzin sprzedaży do klientów w sklepach online, oraz w dystrybucji detalicznej trafiło ponad 80 tys. sztuk gry – czytamy w komunikacie.
Spółka dodała, że House Flipper 17 maja znajdował się na 1 pozycji na liście Steam Global Sale, a w drugiej dobie sprzedaży plasował się na pozycjach od 2 do 3.
Koszt powstania gry razem z budżetem marketingowym nie przekroczył 550 tys. zł. Wydawcą gry jest Frozen District, w której to PlayWay posiada 80 proc. udziałów w kapitale zakładowym.
– Obecnie trwają prace nad rozwojem gry oraz planowaniem kolejnych dodatków i usprawnień. Z uwagi na sukces gry w wersji na PC przyśpieszone zostały prace nad wersjami na konsole Xbox One i PlayStation 4. Wersja mobilna gry jest produkowana już od kilku miesięcy – czytamy także.
PlayWay, który w 2016 roku zadebiutował na rynku głównym GPW, to inkubator zespołów deweloperskich, które tworzą gry komputerowe i mobilne w oparciu o pomysły własne oraz pomysły opracowane w centrali spółki. >> Dołącz do dyskusji na forumowym wątku dedykowanym akcjom PlayWay