qhdwtgck
Advertisement
PARTNER SERWISU
iigfvvjw

MedFood Group chce zadebiutować na NewConnect w 2019 r.

Omawiane walory:

MedFood Group, spółka z branży health&wellness, chce ruszyć na NewConnect jeszcze w 2019 roku. Najpierw jednak chce przeprowadzić crowdinvesting na platformie Crowdway.

Fot. fb/MedFood

– Budżet inwestycyjny MedFood Group chce zasilić przez kampanię crowdfundingową na platformie Crowdway.pl. Cel zbiórki to 800 tys. zł, przy aktualnej wycenie spółki na poziomie 8 mln zł. Inwestorzy oprócz akcji spółki, otrzymają pakiety benefitów – od zniżek na konsultacje dietetyczne, po indywidualne jadłospisy i pakiety coachingowe przygotowane przez dietetyków MedFood – czytamy w komunikacie.

Kampania crowdfundingowa, zaplanowana od 16 kwietnia do 17 czerwca, jest kolejnym krokiem do planowanego debiutu na NewConnect oraz pozyskania około do 3 mln zł z emisji akcji. Przygotowania są już na zaawansowanym etapie.

– Już na początku 2018 roku zawarliśmy umowę z autoryzowanym doradcą. Naszym celem jest osiągnięcie kapitalizacji 60 mln zł i przejście na główny parkiet GPW, z rozwiniętą produkcją spożywczą i innowacyjnymi usługami IT – zapowiedział prezes Marcin Marcinkiewicz.

– W niecały rok zbudowaliśmy solidną bazę klientów i społeczność skupioną wokół własnych kanałów online. Łącznie z mediami należącymi do Grupy WM, która jest naszym partnerem strategicznym, notujemy ponad 3 mln wizyt użytkowników miesięcznie. To ogromny potencjał stałego docierania do klientów, a w miarę realizacji strategii rozwoju nasza baza klientów i liczba użytkowników serwisów istotnie się powiększy – dodał Marcinkiewicz.

Model biznesowy MedFood Group to obecnie szereg komplementarnych usług i produktów skoncentrowanych na zdrowym stylu życia, dietetyce, medycynie sportowej i psychologii. Firma zaczynała działalność w 2015 roku od poradni dietetycznej w Bydgoszczy. Obecnie ma ich już sześć – w Gdańsku, Lublinie i Olsztynie oraz dwie w Warszawie. Obok konsultacji, organizuje w nich szkolenia dla większych grup, w tym korporacji. Spółka szybko wprowadziła model świadczenia usług online dla klientów z całej Polski i zagranicy. W sieci sprzedaje szkolenia stacjonarne, ale też prowadzi konsultacje online i interaktywne szkolenia. Promuje je przez własne portale tematyczne, które przejęła w połowie 2018 r.

>> Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów >> Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

Obecnie akcjonariuszami firmy są m.in. Marcin Marcinkiewicz (prezes zarządu), Tobiasz Niemiro i Marcin Aszkiełowicz oraz podmioty związane z Grupą Medialną WM.

– W strategii na lata 2018-2021 MedFood zapisał inwestycje w oparciu o pięć filarów. Trzy z nich obejmują rozwój dotychczasowego modelu biznesowego: usług dietetycznych stacjonarnych i online, współpracy z korporacjami i działalności wydawniczo edukacyjnej – czytamy w informacji.

– Przewidujemy, że skok przychodów przyniosą nam w kolejnych latach nowe segmenty działalności – wdrożenie nowych, innowacyjnych usług IT i wejście na rynek żywności funkcjonalnej. Wypracowane modele działania będą powielane na rynkach zagranicznych – zapowiedział prezes.

MedFood Group mocno inwestuje w działania R&D. W najbliższym czasie zamierza uruchomić zaawansowaną platformę e-commerce do sprzedaży i prowadzenia konsultacji dietetycznych online, a także aplikacje i gry mobilne.

– Druga nowość to komercjalizacja linii produktów z kategorii żywności funkcjonalnej (100 proc. naturalnej, kwalifikowanej jako zdrowa żywność) oraz produktów spożywczych wspierających walkę z chorobami, w tym nowotworowymi – wskazano także.

– Na początku chcemy wprowadzić na rynek linię dziesięciu fit słodyczy. Będą to zdrowe batony i przekąski, ukierunkowane na dostarczanie wartości odżywczych, a jednocześnie zalecane dla osób cierpiących na wybrane jednostki chorobowe, jak cukrzyca, miażdżyca, nadciśnienie, problemy z gospodarką hormonalną, choroby autoimmunologiczne, jak również nowotwory – wyjaśniła Natalia Palmowska, dietetyczka MedFood Group.

W tym celu spółka pozyskała dofinansowanie z PARP i uruchomiła własne Centrum Badań i Rozwoju. Prace nad recepturami fit słodyczy już trwają, a wprowadzenie ich na rynek planowane jest do końca 2019 roku.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat