Strata operacyjna wyniosła 0,69 mln zł wobec 10,63 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży usług 8,21 mln zł w I kw. 2019 r. wobec 16,26 mln zł rok wcześniej.
– W pierwszych trzech miesiącach 2019 roku skupialiśmy się na dopracowywaniu i optymalizowaniu gier, które już zostały wydane oraz tytułów przewidzianych do wydania w kolejnych miesiącach. Był to także okres intensywnej pracy nad prospektem emisyjnym, których efektem było przeprowadzenie pierwszej publicznej oferty akcji (IPO) w kwietniu i debiut na głównym rynku GPW w Warszawie – napisał prezes Marcin Olejarz w piśmie zarządu zawartym w raporcie.
W I kwartale bieżącego roku przychody BoomBit wyniosły 7,9 mln zł, pomimo braku wydań istotnych nowych tytułów gier. Jak tłumaczy prezes spółki, wynik na poziomie netto był jednak ujemny, na co wpływ miało zwiększenie bazy kosztowej związane ze strukturyzacją grupy oraz wzrostem skali prowadzonej działalności.
– Wierzymy, że dzięki środkom pozyskanym z IPO będziemy w stanie skutecznie zwiększyć przychody z naszych gier w kolejnych okresach – dodał prezes.
W ujęciu jednostkowym strata netto w I kw. 2019 r. wyniosła 0,54 mln zł wobec 6,67 mln zł zysku rok wcześniej.
BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.