Jak mówi Patryk Kitowski, prezes i jeden z dwóch głównych akcjonariuszy spółki kontrolują 35 proc. jej głosów, ambicją grupy medialnej Apache Quest jest zbudowanie w ciągu roku wydawnictwa internetowego o oglądalności na poziomie 1 mln użytkowników miesięcznie w grupie portali oraz rozwój autorskiego produktu wielopłaszczyznowej reklamy internetowej AdCube.
Pomogą w tym pieniądze, które spółka pozyskała z marcowej oferty prywatnej, w ramach której sprzedała 945 tys. akcji za ponad 420 tys zł.
– Walory objęło niewielkie grono stabilnych inwestorów, którzy deklarują długoterminowe zaangażowanie się w nasz biznes. Na akcjach największych inwestorów jest 12-miesięczny lock-up. – mówi prezes.
W rozwoju spółki mają pomóc również członkowie rady nadzorczej. W tym gremium zasiada m.in. Michał Jeliński, który na olimpiadzie w Londynie będzie bronił złotego medalu z Pekinu w wioślarstwie oraz Alisher Khujanazarov (obywatel Uzbekistanu). Dzięki ich kontaktom, jak twierdzi prezes Kitowski, zyskać mają akcjonariusze.
Silną stroną Apache Quest jest posiadany bank domen internetowych. Spółka ma kilka ciekawych adresów m.in. www.ticketeuro.com. Plany z nimi związane mają być przedstawione niedługo po debiucie internetowego wydawnictwa.
Sporą niespodzianką na NewConnect może być za to autorski konkurs Kup akcje i chwyć przygodę!
– Nie chcemy być kolejnym anonimowym debiutantem na rynku NewConnect. Zależy nam na pozytywnej promocji i zachęceniu drobnych akcjonariuszy, tak aby utrzymać wysoką płynność w handlu walorami spółki. Dlatego przygotowaliśmy atrakcyjne nagrody dla tych inwestorów, którzy kupią co najmniej 2 tys. akcji w ciągu pierwszych sześciu sesji i pomogą merytorycznie w rozwoju naszych portali, przede wszystkim w tworzonym właśnie serwisie Topplotki.pl. – przedstawia pomysł szef Apache Quest.
Regulamin konkursu jeszcze przed debiutem będzie dostępny na stronie internetowej spółki.