
Fot. materiały prasowe PlayWay
– Łączny koszt wytworzenia ‚CMS21’, w tym podstawy gry w wersji PC, DLC wraz z wersją Xbox i Playstation, oraz koszty testów, lokalizacji i marketingu, liczone na dzień raportu, nie przekroczyły 2,7 mln zł i zostały w pełni zwrócone w ciągu pierwszej doby sprzedaży Steam, tj. w okresie od chwili premiery do dnia 12 sierpnia 2021 r. do godz. 9:00 – czytamy w komunikacie.
Gra zanotowała najwyższy wynik w Grupie PlayWay w kategorii liczby jednocześnie grających graczy w grę, tj. 18,5 tys., oraz zajęła pierwsze i drugie miejsce („CMS21” i „CMS21 Starter Bundle”) w klasyfikacji sprzedaży Steam Global Bestseller.
– Spółka planuje wprowadzać kolejne płatne dodatki DLC. Planowane jest także stworzenie portów gry na urządzenia Nintendo Switch oraz VR przez spółki z grupy kapitałowej PlayWay S.A. – czytamy dalej.
Gra wydana została na kontach wydawniczych PlayWay. Spółka posiada udział w przychodzie z gry nie mniejszy niż 85 proc.
PlayWay, który w 2016 roku zadebiutował na rynku głównym GPW, to inkubator zespołów deweloperskich, które tworzą gry komputerowe i mobilne w oparciu o pomysły własne oraz pomysły opracowane w centrali spółki.