
(Fot. Draw Distance)
Z początkiem lutego do Draw Distance dołącza ośmioosobowa ekipa developerów, składająca się z grafików, designerów i programistów, z doświadczeniem w silniku Unreal. Ten krok wpisuje się w plan rozwoju Spółki, zakładający jednoczesną produkcję dwóch tytułów o jakości AA.
– Cieszę się, że możemy powitać w naszym gronie utalentowanych developerów PolyAmorous. W nasze szeregi wchodzą osoby pracujące zdalnie, w niektórych przypadkach poza Polską, co jest początkiem internacjonalizacji Draw Distance. Oznacza to dla nas między innymi przejście na język angielski w komunikacji wewnętrznej. Wzmocnienie zespołu i otwarcie się na współpracę z developerami z całego świata to kolejny krok na drodze do realizacji celu Spółki, jakim jest dołączenie do grona najważniejszych polskich producentów gier wideo – mówi Michał Mielcarek, prezes Draw Distance S.A.
Proces zatrudnienia zespołu PolyAmorous został przeprowadzony we współpracy z Grzegorzem Ciachem (CEO PolyAmorous) oraz Krzysztofem Czulcem (COO), dzięki czemu przebiegł bardzo sprawnie.
– Jestem zadowolony, że udało się tak szybko zapewnić nowe miejsce dla zespołu PolyAmorous. Bezpieczeństwo i stabilizacja współpracowników zawsze była dla mnie na pierwszym miejscu. Wiem, że w Draw Distance będą mogli nadal rozwijać swoje umiejętności, a dzięki swojemu doświadczeniu pomogą w realizacji celów strategicznych spółki – komentuje Grzegorz Ciach, CEO PolyAmorous.
Draw Distance kończy obecnie produkcję gry „Serial Cleaners”, której wydawcą jest włoskie 505 Games. Spółka pracuje również nad projektem „Cardinal” z Paradox Interactive, a także nad projektem „Swan” z udziałem jednego z globalnych wydawców. Po wprowadzeniu w struktury Spółki zespołu PolyAmorous, zespół produkcyjny i wydawniczy Draw Distance liczy w sumie 60 osób.