Rada nadzorcza Torpolu ustaliła liczbę członków zarządu nowej, wspólnej, trzyletniej kadencji na cztery osoby oraz powołała z dniem 25 czerwca 2024 r. do składu zarządu spółki Konrada Tulińskiego, powierzając mu funkcję prezesa zarządu, Krzysztofa Drzewieckiego, powierzając mu funkcję wiceprezesa zarządu ds. produkcji oraz Marcina Zachariasza, powierzając mu funkcję wiceprezesa zarządu ds. finansowych.
Fot. spółka
Jednocześnie rada zakończyła postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko wiceprezesa zarządu ds. handlowych bez rozstrzygnięcia, podano również.
Z dniem odbycia zwyczajnego walnego zgromadzenia spółki zwołanego na 24 czerwca 2024 r. wygasną mandaty Tomasza Krupińskiego, dotychczasowego wiceprezesa zarządu ds. handlowych oraz Jaromira Falandysza, dotychczasowego wiceprezesa zarządu ds. strategii.
Torpol specjalizuje się w budowie oraz modernizacji stacji, linii i szlaków kolejowych oraz linii tramwajowych. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r.; wchodzi w skład indeksu sWIG80. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1,09 mld zł w 2023 r.
Początek tygodnia upływa pod znakiem odreagowania piątkowej dużej przeceny na giełdowych bankach. W centrum uwagi są również spółki wynikowe. Szeroki rynek czeka natomiast na impulsy z USA. Rano nastroje na GPW lekko poprawiają również dobre dane z polskiej gospodarki.
TORPOL zakończył pierwsze półrocze 2025 roku z wyższym zyskiem netto i przychodami niż rok wcześniej – wynika ze wstępnych danych opublikowanych przez spółkę. W poniedziałek rano akcje budowlanej firmy drożeją o ponad 3 proc.
Sezon wyników za II kwartał wśród spółek realizujących kontrakty dla sektora publicznego w obszarze infrastruktury transportowej, energetycznej i kolejowej zapowiada się niezwykle ciekawie. Analitycy Domu Maklerskiego BDM sprawdzili co mogą zaprezentować w tym roku TORPOL, ZUE i Elektrotim.
Najnowsza odsłona portfela BM BNP Paribas przyniosła jedną zmianę. W lipcu analitycy zrezygnowali z akcji TORPOLu na rzecz innego reprezentanta branży budowlanej.
TORPOL podpisał umowę na budowę linii kolejowej łączącej stację Police z Portem Morskim Police. Wartość kontraktu to 163,9 mln zł. Inwestycja będzie realizowana na zlecenie PKP Polskich Linii Kolejowych oraz Zarządu Morskiego Portu Police.
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
×
FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl
Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.