
Vivid Games pogłębia stratę netto w I połowie 2025 roku, stawia na rozwój Real Boxing 3
W pierwszym półroczu 2025 roku Vivid Games poniosło 2,02 mln zł jednostkowej straty netto wobec 0,34 mln zł straty w analogicznym okresie rok wcześniej, poinformowała spółka w raporcie okresowym. Strata operacyjna sięgnęła 2,01 mln zł wobec 0,17 mln zł rok wcześniej.
Spółka odnotowała również stratę EBITDA w wysokości 0,98 mln zł. Rok wcześniej wynik EBITDA był dodatni i wynosił 1,16 mln zł. Przychody ze sprzedaży spadły do 8,31 mln zł z 9,34 mln zł rok do roku.
– Pierwsze półrocze 2025 roku było dla Vivid Games okresem intensywnej pracy i strategicznych decyzji. Nasze wysiłki koncentrują się przede wszystkim na rozwoju ‚Real Boxing 3’ – projektu, który ma szansę stać się jednym z najważniejszych tytułów w historii spółki. Jesteśmy przekonani, że właściwe przygotowanie gry, także dzięki soft-launchom i testom rynkowym, zaowocuje nie tylko wysoką jakością produktu, ale również wymiernym sukcesem komercyjnym – napisał prezes zarządu Vivid Games Piotr Gamracy w liście do akcjonariuszy.
– W tym momencie nie koncentrujemy się na bieżącej maksymalizacji zysku – to nie jest etap, na którym znajduje się projekt. Priorytetem pozostaje zapewnienie odpowiednich zasobów oraz skupienie na dopracowaniu wszystkich elementów gry, tak aby jej globalna premiera mogła w pełni wykorzystać potencjał marki Real Boxing. Równolegle konsekwentnie wzmacniamy fundamenty spółki. Zakończyliśmy przegląd opcji strategicznych i pozyskaliśmy finansowanie od głównego akcjonariusza, które pozwala nam spokojnie realizować plany rozwojowe. Podpisaliśmy także nowe umowy wydawnicze, rozwijając portfel gier i partnerstw – dodał.
– Naszą ambicją pozostaje uczynienie z Vivid Games firmy o globalnym zasięgu. Zespół z determinacją pracuje nad tym, by druga połowa roku przyniosła wymierne efekty podjętych działań. Jestem przekonany, że dzięki konsekwencji i koncentracji na jakości dostarczanych produktów uda nam się w pełni wykorzystać nadchodzące szanse – zakończył prezes.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 roku. Spółka specjalizuje się w produkcji gier na smartfony i konsole przenośne. Jej najważniejszym tytułem pozostaje „Real Boxing”. Na głównym rynku GPW zadebiutowała w 2016 roku, przenosząc notowania z NewConnect.