Zarząd City Interactive w komunikacie poinformował, że premiera gry Sniper Ghost Warrior 2 w wersji na PlayStation3, Xbox360 oraz PC będzie miała miejsce w II kwartale 2012 roku. Kolejna zwłoka we wprowadzeniu gry na rynek jest podyktowana zdaniem spółki koniecznością dopracowania wszystkich elementów produkcyjnych oraz działaniami promocyjnymi gry. Kampania reklamowa Snajpera 2 będzie prowadzona we współpracy z amerykańską agencją reklamową działającą w branży medialno-rozrywkowej The Ant Farm, należącą do grupy DDB Worldwide Communications Group.
Tym samym potwierdziły się nasze doniesienia sprzed tygodnia, że debiutu Snajpera 2 możemy się spodziewać dopiero przed wakacjami. Pojawienie na rynku tej gry oczekiwane jest od dawna. Dla spółki ma to być lokomotywa przychodowa.Termin debiutu przesuwany jest nie po raz pierwszy. Jeszcze we wrześniu spółka w specjalnym komunikacie poinformowała, że gra ta w wersjach na PlayStation3, Xbox360,oraz PC ukaże się na rynku w I kwartale 2012 roku. Pierwotnie miała ukazać się w III kwartale 2011 roku. Wiadomo, że na premierę Snipera 2 wyprodukowanych będzie co najmniej 800 tys. egzemplarzy.
Przesunięcia premier ważnych tytułów są normą w branży produkcji i dystrybucji gier wideo. Kurs City Interactive spokojnie reaguje na komunikat, tracąc niecałe 2 proc. na trudnym rynku. Dotychczasowe wyniki są jednak bardzo dobre, w ostatnich 3 miesiącach kurs zyskał prawie 55 proc., a roczna stopa zwrotu to prawie 20 proc.
>> Kurs dyskontuje znaczną poprawę wyników, bo na podstawie danych historycznych akcje są notowane z dużą premią >> Zobacz szczegóły analizy fundamentalnej na stronie spółki w serwisie StockWatch.pl