
Przemysław Błaszczyk, prezes Artifex Mundi.
W minionym miesiącu Artifex Mundi zainwestował w akwizycję graczy dla Unsolved o 0,7 mln zł więcej niż miesiąc wcześniej i zaledwie o 0,3 mln mniej niż w rekordowym marcu br. Wzrost skali wydatków na marketing to konsekwencja normalizacji rynkowych stawek reklamowych oraz pozytywnych zmian kluczowych wskaźników efektywności Unsolved.
Przychody z komercjalizacji Unsolved w lipcu br. wyniosły 7,7 mln zł, wobec 7,3 mln zł miesiąc wcześniej i 6,8 mln zł przed rokiem. Średnie dzienne przychody z aplikacji wzrosły w porównaniu z czerwcem o 2,7 proc.
– Zmiany na globalnym rynku reklamowym, obserwowane już od czerwca br. stworzyły dla nas przestrzeń dla zwiększenia inwestycji w bazę graczy Unsolved, wspartą dodatkowo przez konsekwentny wzrost KPI naszego flagowego produktu. Zakładamy, że trend ten zostanie utrzymany w kolejnych miesiącach. Konsekwentnie realizujemy plan rozwoju aplikacji, pracując równolegle nad wzbogacaniem obecnej wersji Unsolved oraz budową nowej metagry, której premiera zaplanowana jest na pierwszą połowę 2025 r.– komentuje Przemysław Błaszczyk, prezes Artifex Mundi.
Artifex Mundi jest wydawcą oraz producentem gier przygodowych. Zadebiutował na rynku głównym GPW w listopadzie 2016 r.