
Marcin Olejarz, Boombit
W sierpniu gry w formule GaaS wygenerowały przychody na poziomie 4,4 mln zł, natomiast pozostałe gry (non GaaS) osiągnęły przychody na poziomie 1 mln zł. Wydatki na User Acquisition (UA) wyniosły 1,8 mln zł, co oznacza około 10-proc. spadek w porównaniu do poprzedniego miesiąca.
– Cieszą nas systematycznie rosnące przychody, które potwierdzają potencjał naszych gier. Jednocześnie widzimy jeszcze spory potencjał do wzrostu, zarówno w obszarze nowych gier, jak i optymalizacji istniejącego portfolio. Wydatki User Acquisition utrzymujemy na stabilnym poziomie, już teraz widzimy pierwsze efekty tych działań, natomiast warto pamiętać, że optymalne efekty kampanie UA osiągają po 60-90 dniach – skomentował prezes Marcin Olejarz.
BoomBit w sierpniu wydał dwie nowe gry: karciankę Mighty Heroes oraz kliker Idle Microchip Factory Tycoon.
– W sierpniu rozpoczęliśmy współpracę z grupą ByteDance, która wydała grę Idle Coffee Corp na chińskim rynku. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy i osiągniętych w sierpniu przychodów, liczymy na jej rozwój i wydanie kolejnych naszych gier w Chinach – dodał wiceprezes Hannibal Soares.
BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.